Menu

niedziela, 18 października 2015

► Podsumowanie tygodnia ◄

Z tej strony Aga. Na dziś przygotowałam dla Was podsumowanie tygodnia! Co się ukaże w tym poście?

            ► Najlepszy artbook
            ► Najlepszy film
            ► Najlepszy look
            ► Moja propozycja look'u na ten tydzień
            Ubranie tygodnia
             Najlepsze zdjęcie
            ► Najlepszy projekt
            MovieStar tygodnia (mój indywidualny wybór)
            Piosenka tygodnia
            Ocena nowego motywu
∞∞
∞∞
Zaczniemy od artbooka, który w tym tygodniu zdobył największą ilość love it. Oto i on:
*wszystkie zdjęcia będą wstawiane w dużym powiększeniu. Dzięki temu powinno się Wam lepiej je przeglądać*
Autorką tej pracy jest super Kasia 224. Jej praca zdobyła jak na razie 6703 love it oraz 1797 komentarzy. 
Tematyka: Artbook ma być poradnikiem "sposób na ziewanie"
Tekst: Zawiera kolejne kroki jakie mamy wykonać by ziewnąć oprócz tego została w nim zawarta informacja/reklama innych prac autorki oraz podziękowanie za pierwszą stronę z top.
Estetyka: Teksty są koloru niebieskiego (podchodzący pod fiolet), ważna informacja została dodatkowo podkreślona po przez dodanie czarnych napisów. Z boku stoi moviestar prezentująca animację grania na ukulele. Uważam, że całość prezentuje się bardzo fajnie. Mimo tego, wolę oglądać jakieś prace, obrazki wykonane np. kształtami.
Ocena: 8,5/10
∞∞
Filmem tygodnia została praca Dirk'a. Oto ona:
 Opis: Film to zwyczajna 10 sekundówka. Tutaj w wydaniu 12 sekund, co jest znanym mi trikiem na zwiększenie sc od każdego obejrzenia.
Ocena: Myślę, że zakładka TOP to nie miejsce na seki. Dlatego ocena mocno leci w dół - 3/10
∞∞
Jak prezentuje się look tygodnia?  Właśnie tak:
Stylizacją tygodnia, która uzyskała najwięcej love it jest praca Paoli. Podoba się ona aż 467 osobom o czym świadczą pozostawione przez nich komentarze oraz "serduszka". Do tej pory 5 z nich zdecydowało się na zakupienie looka.
Opis: Praca jest odwzorowaniem Meridy Walecznej
Ocena: Odwzorowanie Meridy Walecznej wyszło Paoli wprost fantastycznie! Dla porównania: 
Jej stylizacja uzyskuje ode mnie 10/10 możliwych punktów.
∞∞
Postanowiłam wprowadzić kategorię, której nie widziałam jeszcze na innych blogach, a jest nią mój look na dany tydzień.
Opis: Tworząc stylizację słuchałam piosenki autorstwa Wiz'a Khalifa pod tytułem "See you again".
Wprawiła mnie ona w smutny nastrój, a zarazem miałam "nadzieję na lepsze jutro". Dlatego też postawiłam na dość mocny odcień różu. Nie obyło się bez drugiego koloru - białego oraz przejawiającego się czarnego. Jak zawsze w moich pracach pojawia się dużo dodatków, tym razem też nie szczędziłam ich sobie. Ostatnio stawiam na "szyk i elegancję", więc wybrałam sukienkę oraz kapelusz nadający look'owi jakiejś powagi (?).
Oceny nie dodaje, gdyż uważam, że nie ma to najmniejszego sensu. Jeśli chcecie możecie zawsze się pofatygować i napisać co o nim sądzicie w komentarzu.
∞∞
Ubraniem tygodnia zostaje sweterek pochodzący z motywu " MSP Bake off".
 Opis: Ta górna część garderoby to koszula, na którą założony jest luźny sweterek spod niego wystaje kołnierzyk oraz podwinięte rękawy.
Ocena: Myślę, że mi jak i wielu innym MovieStar bardzo przypadł on do gustu. Idealnie nada się do wszelkich jesiennych stylizacji - 10/10
∞∞
Na powyższym obrazku oglądamy zdjęcie wrzucone przez BlueRockShooter. 
Opis: Mężczyzna za zdjęciu trzyma ogromny słoik z nutellą.
Ocena: Z pewnością zdjęcie nie należy do dziewczyny, a tytuł sugeruje, że to kolejna praca "wymuszająca love it". Osobiście nie przepadam za nimi (za nutellą też, ale to tak na marginesie), ocena pójdzie mocno w dół - 2,5/10
∞∞
Projektem tygodnia zostaje praca opole2015 (jeśli dobrze widzę). Zdobyła ona sporo love it, bo aż 5547!
 Opis: Biała bluzka z czarnymi elementami u góry
Ocena: Takich bluzek powstało już bardzo wiele za co stawiam minus, natomiast urzekającej prostocie ubrania zawdzięczamy duży plus. W całej pracy brakuje mi jakiegoś "wow", moja ocena to 6,5/10
∞∞
MovieStar tygodnia zostaje Domcia2589! Użytkowniczka piszę na dwóch blogach: ta z msp, filmowe msp. Uważam, że jej posty są świetnie. Prywatnie rozmawiałam już kilka razy z Dominiką i uważam ją za bardzo sympatyczną osóbkę ;)
∞∞
Piosenką tygodnia zostaje utwór autorstwa Madcon'a - Don't Worry 
Nie wiem co w sobie ma ta piosenka, ale zawsze poprawia mi humor c: Uwielbiam ją. 
∞∞
 W tym tygodniu na MovieStarPlanet zawitał motyw o nazwie Glamour Spa. 
~ Ocena ~
~ Animacje - są całkiem okey, niestety ich ceny powalają. 7/10
~ Ubrania - według wielu użytkowników są "niewypałem", zauważyłam nawet takie określenie jak "to nie ubrania - to są ręczniki". Mi osobiście podoba się kilka z nich, powiem tak - bywałe gorsze motywy. 7,5/10
~ Tła - to chyba najlepsza część z całego motywu! 10/10
~ Rzeczy - Kilka z nich może przydać się do filmów, poza tym prezentują się bardzo fajnie - 9/10

∞∞
To już wszystko co dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tę króciutką ocenę motywu i całą estetykę posta, która nie specjalnie mi wyszła.

Pozdrawiam
~ Aga
`'A
/'Callies
Dzisiaj oglądacie logo, które dostałam od Dominiki (Domcia2589) o ile się nie mylę (czemuż to ktoś wysłał mi logo z anonima?)

11 komentarzy:

  1. Pierwsza? :*
    Bisty post i tak szczerze zastanawiam się po co to piszę? Przecież to oczywiste ^3^

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheł,świetny post. :3
    Ja tam lubię Nutellę,ale nie jem jej zbyt często,ponieważ boję się być gruba.
    *Ach,ja i moja Anoreksja.. ;__;*
    Nie ważne. Motyw całkiem okej. Ciuchy,animacje,tła i rzeczy też są okej.
    Życie jest okej. Wszystko jest OKEJ! XD
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Movie Star Tygodnia? Jezu, dzięki ❤ A co do loga to ja zrobiłam to dziwne coś. Musiałam zejść z komputera i ledwo co zdążyłam dodać w załączniku :/ A co do posta to bajeczny i cudowny *-*
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :D Słucham Miód Maliny XDD ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten post jest za idealny... *^-^*

    Ojłe, też nie lubię seków w TOP. Mogłaś post napisać przed 12 to byłby mój film xDDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)