Menu

poniedziałek, 5 października 2015

Podróbki naszych MovieStar #0

Cześć
W końcu wymyśliłam jakąś serię, a mianowicie ,,Podróbki naszych MovieStar'' Pewnie macie parę pytań co do tej serii, a więc na nie odpowiem.

O co w tej serii chodzi?
  - Podajecie mi swój nick, ja wpisuję go do wyszukiwarki znajomych, jeśli będzie jakaś Wasza podróbka to opisuję jej strój, czy jest podobny do Waszego stroju.

Przepraszam za tak okropnie krótki post, jeśli masz pytanie dotyczące nowej serii napisz w komentarzu postaram się odpowiedzieć i zgłaszajcie swoje MovieStar do serii.

Bayoo
- Selenne

42 komentarze:

  1. Zglaszam sie! 😉
    3kicia30
    Fajny pomysl na serie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! <3 Nick: safira987
    `Wiki

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie się napiszesz, że...
    <3 Emma <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    NICK: Jesy <3

    ~`.A
    'Callies

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. :3
    Nick- wiktorja 22 (tsa wiem, że pisze się inaczej xDDDD)

    Bay
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się, login : kopiko212. BEZ KROPKI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe. Fajny pomysł.. ^-^
    Hyhy,teraz napięcie....
    Ja się nie zgłaszam! Ha,i co,zaskoczyłam Was?? Nie? Szkodaa. XDD
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie bardzo nas zaskoczyłaś, bo ja też się nie zgłaszam i co? Łyso? Nie? Fajnie XD

      Usuń
    2. Nje,nie łyso. ^-^
      Bo nie jestem łysa. XDD

      Usuń
  8. Ee to ja może się zgłosze?
    Nick Domcia2589
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie twoj pomysl na serie ;). Ktos juz robil taka serie, wiec nie pisz, ze to TY wymyslilas :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robila ja patka na skarpetkowym, a selenne nawet się do niej zglosila :')

      Usuń
    2. *poprawka* robila to na tym blogu:

      http://msp-nasza-przygoda.blogspot.com/2015/09/klony-msp.html?m=1

      Usuń
    3. A jak ktos nie wierzy, że jest zla to tu kolejny link:
      http://razem-w-msp.blogspot.com/2015/10/kto-jest-kopiaraselenele.html?m=1





      No, więc ten no.... Szymon nie zabij za podanie linków T-T

      Usuń
    4. Że Patka jest złaz tego powodu*

      Usuń
    5. Dokładnie zgadzam się z osóbką powyżej #PozdroDlaCb. Ludzie wiecie co to znaczy kreatywność? Wiecie? Super, cieszę się. Tylko to teraz jej użyjcie xdd


      Usuń
    6. Na skarpetkach to Patka robiła, a Ameliusia sciągnęła.

      Usuń
  10. Wiesz, wydaje mi się, że właśnie w tym poście powinnas zrobić ta serię na próbę. Użytkownicy zgłosili się, a tak naprawdę nie wiedzą do końca do czego, bo nie przedstawiałaś jak to robisz :/
    Florka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Nazywam się: M a j u $ k a

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam sie c:
    Nick: pnatalia
    ~ Noe

    OdpowiedzUsuń
  13. olusia0101

    Fajny pomysł na serię c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jej pomysł!!!!
      Ona UKRADŁA MOJĄ SERIĘ. JA JĄ WCZEŚNIEJ PROWADZIŁAM!!!!!!
      KOPIARA. Z TUPETEM.

      Usuń
  14. Zglaszam sie
    MaggieTheMagic

    jakby co MaggieTheMagic4 itp, z tyni liczbmi to moje konta ale chyba cos znajdizesz

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się (nie gadaj, że już nie ma wolnych miejsc)

    Nick: ZóltaSzatynka

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na serię. Byłby bardzo orginalny... gdyby był twój ;-;. Łatwo wejść na mniej znanego bloga z tele i zryć serie c'n?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)