Menu

wtorek, 6 października 2015

Podróbka Pixi Star jako chłopak?! Rozwiązywanie kolejnej zagadki... + Błąd na duńskim MSP - Zac Sky.

Hejkeneł!
Najmocniej przepraszam za brak postu z mojej strony w wczorajszym dniu. Niestety, prędkość bardzo wolnego Internetu mi na to nie pozwała. Dzisiaj jest już normalny, w miarę szybki. Dzisiaj mam trochę problemów z Blogger'em właściwie, to jeszcze gorzej... Ale jakoś damy radę! Tak, tu Luiza i dzisiaj przychodzę do Was z kolejną notką z mojej strony.
W dniu dzisiejszym opiszę trochę o pewnym chłopaku, mianowicie o nick'u OjaKuran (trochę dziwny, bez obrazy, ale mniejsza z tym...). Posiada on Look, składający się z ubrań, jakie posiada na sobie codziennie Pixi Star! Na dodatek, o dziwo, nie ma ich on w szafie, aczkolwiek są widoczne na Look'u (mógł przesłać komuś, ale to i tak nie trzyma się całości). Zatem, aby nie przedłużać - zaczynamy!


Tak oto prezentuje się jego projekt - klon Pixi Star. Pomijając wygląd twarzy, wygląda identycznie jak ona! Po prostu perfekcyjnie identycznie, nic się nie zmienia, nooo oprócz twarzy oczywiście. Czy to nie wydaje się Wam bardzo podejrzane? Otóż ma on strój Pixi, gdzie prawdopodobnie nawet dziewczyna nie może go zakupić. Przed chwilą sprawdzałam i po kliknięciu "Kup" nie ładowały mi się ubrania, a już jeśli chodzi o Looki innych - ładowały się (albo coś mi dzieje się z Internetem). A tym bardziej płeć męska zapewne nie może go zakupić, w końcu cechują się one żeńską garderobą. Jeszcze lepszy jest fakt, iż gdy go pytałam jakim cudem zdobył strój Pixi, przez bardzo długi czas mi nie raczył odpowiedzieć, a był on zalogowany, raptem się wylogował... No tak, znowu jest On-line.

Moim zdaniem, użył on jakiegoś trick'u. Ale jakiego? Kiedyś, bardzo dawno temu dało się jeszcze kupić żeńskich rzeczy dla chłopaków bądź odwrotnie, a aktualnie już nie, w związku z tym bardziej pasuje teza "Użył Charles'a Proxy lub jakiegoś hack'a". Oczywiście mu tego nie narzucam, tylko wyrażam swoją opinię na ten temat.



Tak jak już pisałam powyżej, o dziwo nie widać tych ubrań, więc komuś je przesłał, co widać na powyższych zdjęciach. Już ja widzę zdziwienie u kogoś "Co do cholery, on mi przysłał strój Pixi!" i to wielkie, hahah. I już chyba nawet wiem, komu je przesłał..


Yyy... trochę rozśmieszył mnie ten ArtBook, rozwalił raczej. Specjalnie zaznaczyłam "drugiego klona Pixi" w zielone kółko, raczej w kształt jajka, żebyście zobaczyli, iż są to dwa, różni ludzie! Czyli tych kopii jest o wiele więcej..



WOW! Ja już naprawdę zaczynam się ich bać (ale bez przesady). Mamy tutaj kopię projektu użytkownika OjaKuran, tylko, iż jest inna cena, dodany jest czarny wąż na nogę, a na twarzy widnieje maska, której również obecnie brakuje w jego garderobie.


CO?! A taka wiadomość wyskoczyła mi, gdy kolejny raz chciałam sprawdzić co i jak, klikając ikonkę "Kup" przy owym Look'sie. Skoro jestem dziewczyną i nie mam prawa zakupić tych ubrań, to dlaczego on jest chłopakiem, i posiada dziewczęce, a także oryginalne (bo Pixi) ubrania? To się kupy nie trzyma, teraz jest już mym zdaniem jasne, że chłopak delikatnie mówiąc coś kręcił.

Podsumowując, bardzo zaciekawiła mnie ta sytuacja, a każdym razem odkrywałam najnowsze dowody. Nie wiadomo, co oni (a może ci dwaj gracze to jedna osoba?) robili, iż posiadają jej strój. Naprawdę kompletnie nie mam zielonego pojęcia co DOKŁADNIE się stało, aczkolwiek zapewne było to coś... nielegalnego? No może. A Wy, co sądzicie o tej sprawie?

                                                                             ~*~
Przejdźmy do drugiej części mojego wpisu! Mianowicie pojawieniu się na pasku znajomych dobrze każdemu z Was znanego, Zac'a Sky - kolejnego robota zaraz po Pixi Star:





Co on tutaj robi? Przecież nawet nie posiadam go w znajomych (co dowodem jest pierwszy screen), a raptem ukazuje mi się on! Owy błąd (a może to jakaś stała zmiana? Póki co w to wątpię) bardzo niedawno mogliśmy ujrzeć na polskim MovieStarPlanet, w związku z tym duńskie nie jest jedyne i myślę, iż na wszystkich serwerach to występuje/występowało. Mam nadzieję, iż w miarę szybko go naprawiają i nie będziemy się tym już irytować.
Z tego co zaobserwowałam, już nie pojawia się na polskim serwerze, a wcześniej wywołał ów fakt niewielką "gównoburzę" na Forum. I to bardzo dobrze (chociażby wcale mogło jej nie być) - przynajmniej Forum nie było zaśmiecone. Co tak naprawdę wywołało ów błąd? Zapewne moderacja coś kombinuje, jak we wszystkich grach internetowych, czasami jakieś błędy techniczne miewają.

                                                                               ~*~
Właśnie tak zbliżamy się do końca moich "wypocin"! Ogólnie trochę mi słabo, kręci mi się w głowie, właściwie nie wiem dlaczego, w związku z tym notka jest taka, dosyć niedługa. To chyba najkrótszy post, który dotychczas tutaj napisałam. Musimy już się żegnać. Komentarz to dla mnie wielka motywacja!
Do zobaczenia,

/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz

32 komentarze:

  1. Super post, moim zdaniem jest długi.
    ~`Hanka
    ~`profeszjonalny hyhyhacz
    //`pringels

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam często ten błąd z Zack'iem! O.o A co do tych użytkowników, to jest kilka sposobów na zdobycie dziewczęcych/chłopięcych ubrań. :) ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. AmmyFlorence - w jej filmie jest wyjaśnienie tego tricku

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam to było na Duńskim ? To ten użytkownik jest z Polski ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący post, który przyjemnie się czytało ^3^

    ~>>I<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam sposób na zdobycie takich ubrań c;
    Sama mam look z stylizacją pixi star.

    `'A
    /' Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez znam ten sposób ^^
      'Doma

      Usuń
    2. Mi Cind (♥) o nim powiedziała *^-^* (jeszcze przed napisaniem poradnika na ta z msp)

      Usuń
  7. Nom, pewnie to jakieś haki... I na Angielskim mysypy też jet Zack Sky o.O

    Ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie hak tylko bug ;")
      Też mam ubrania pixi.

      Usuń
    2. W sensie, że nie posługują się hakami tylko znają na to sposób.

      Usuń
    3. Gab, dziekuje za opinie ^-^

      Usuń
    4. W filmiku mojej znaj jest jak to zrobić o.O


      Loool

      Tylko ciekawe czy ludzie którzy będą mieli te stylizacje będą mieli bana...

      Usuń
    5. Wątpię - po wylogowaniu już jch nie mamy. Wg. nie ma tych ubrań w szafie ;)

      Usuń
  8. Dziwne. Może da się kupić te ubrania ?":o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta-z-msp.blogspot.com
      Post "Poradnik: Darmowy look".
      Zapraszam, wszystko wyjaśnione.

      Usuń
    2. Sorry, "Poradnik "Darmowy komplet"".

      Usuń
  9. Ło jessu,długi post. ^-^
    Fajnyy. Okej,ja chyba nie mam tego "błędu" z Zack'iem,aczkolwiek nie wiem.. XD
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutaj jest wszystko wyjaśnione przeze mnie: http://piec-dziewczyn.blogspot.com/2015/10/byc-niczym-pixi-star.html można mieć strój zarówno Pixi, jak i innych użytkowników, w przypadku dziewczyn można posiadać strój dla chłopaków, jak i odwrotnie. Nie traktujcie jako reklamy, chciałam pomóc. xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga ,,Luizo MSP" XD mam swojego bloga, który się nazywa ,,mojblogjennifer". Mam trzy posty, ale mniejsza z tym. Na MovieStarPlanet nazywam się Jennifer Lopez&Shakira, proszę skontaktuj się ze mną. Gdybyś nie miała czasu (bo mnie na MSP nie będzie do września) możesz napisać komentarza, to pogadamy ;p zależy mi bardzo, ponieważ mam dla Ciebie kilka tematów na bloga. Proszę jeszcze raz, skontaktuj się ze mną :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem to był baaaaardzo długi (i ciekawy) post :)
    Pozdrawiam ;D
    ~ Psiara

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)