Menu

piątek, 16 października 2015

Odchodzę [...]

Haiyo!

Z tej strony Flerie.
Muszę Wam coś powiedzieć. Ja tak dalej nie wytrzymam, ja muszę się usunąć. Nie chcę, ale muszę!
To okropne, wiem, jestem zła... TRUDNO! Za dużo nauki! To wszystko mnie przytłacza. Też tak macie?
Jestem beznadziejna.
Eh, co ja mogę? Nic. Cieszcie się, że odchodzę... Kto mnie potrzebuje? No kto?
No to jak? Żegnamy się.

Miło było. Nadszedł czas Naszego rozstania! :(

Baiyo!

♣Patka♣



TROLL! Mam Cię? Nabrałeś się? Tak czy nie?

Pozwólcie, że zacznę od nowa.

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Chciałabym odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania, które otrzymałam do serii: Q&A.
Przyszło ich dość trochę. O ile pamiętam wybrałam wszystkie lub przynajmniej część z nich. Później robiłam screeny pytań z telefonu i przycinałam, a następnie przesłałam na komputer. Trochę to wszystko potrwało, więc post wstawiam dopiero teraz. W sumie gdybym nie była dzisiaj na różańcu to post byłby wcześniej, ale mówi się trudno. Mimo wszystko, myślę, że post będzie długi, ponieważ jak już mówiłam- pytań się nazbierało dość sporo. Em, zaczynamy? Tak!

♣ Q&A ♣

Pani Pomarańcza:

1. Truskawki, ale tylko gdy są z cukrem.
2. Hm, chłopaka nigdy nie miałam, ale gdybym miała wybierać... chłopak. (jeżeli byłby tego warty)
3. Kocham zapach pomarańczy, kocham jeść pomarańcze! Uwielbiam wszystko o smaku pomarańczy!
4. Nie, ale może zacznę. Polecasz? 
5. Najlepsze cechy- miła, odważna, optymistyczna, cierpliwa, uczynna.
6. Najgorsze cechy- wredna, bezczelna, wkurzająca, leniwa. (ale tylko czasem)
7. A gdzie siódemka? XD
8. Frugo.  
9. Gram, gram w MSP normalnie. Chociaż... może zacznę grać nienormalnie? B)
10. Jakie dużo? W sam raz!
11. Serio? Siedem wpadek? 
Pierwsza wpadka: Kiedyś na przerwie zaczęłam śpiewać Love Me Like You Do od Ellie Goulding! Tak po prostu! Mina przechodzącej obok nauczycielki- bezcenna!
Druga wpadka: W wieku 4 lat byłam z mamą na zakupach. Zauważyłam cudowną lalkę z pięknymi blond lokami. Musiałam ją mieć za wszelką cenę! Otóż położyłam się wówczas na podłodze i zaczęłam ryczeć: "MAMO! KUP, KUP, KUP! NIE KOCHASZ MNIE." Ludzie gapili się na mnie i moją mamusię jak na wariatki. XD
Trzecia wpadka: Jak miałam 5 latek przejeżdżałam z mamą obok McDonald'a. Siedziałam w foteliku za moją mamą, która prowadziła samochód. Wychyliłam się w stronę mojej mamy i zaczęłam ją ciągnąć za włosy, mówiąc: Mamo, ja chcę do Donalda! 
I jak myślicie udało mi się ją namówić? Oczywiście, że tak! Hehe, ze mną nigdy nie wygra. 
Czwarta wpadka: Wysłałam kiedyś SMS do mojego kolegi z klasy- "Hej, Milena, ale nie mogę się z Tobą spotkać, bo wiesz mam do wykonania misję D."
Na to mój kolega- "Siema Pati, ale chyba pomyliłaś numery, no wiesz... z misją D(upa) to nie do mnie."
Wstyd! 
Piąta wpadka: Kiedyś założyłam się z pewną Gabrysią, że zatańczę na chodniku "Makarenę". Zrobiłam to. I wiecie co? Widzieli to chłopacy z III gimnazjum. 
Szósta wpadka: Byłam w kościele, gdy nadszedł czas, w którym trzeba uklęknąć na klęcznik... Uklękłam, a następnie zjechałam z niego- huknęło wtedy choćby ktoś bombę atomową zrzucał!
Wszyscy wtedy patrzyli na mnie... takim okropnym i przeszywającym wzrokiem, a jak wychodziłam z kościoła to takie dwie starsze panie (ok. 75 lat) zaczęły mówić jaka to jestem niegrzeczna, niewychowana!
Siódma wpadka: Przyszłam kiedyś do szkoły w koszuli od pidżamy (miałam spodnie, ale koszuli nie przebrałam, tak jakoś). Wyobraźcie sobie jak zareagowali na mnie moi koledzy? Śpiąca królewna. 

Ksiądz Artur

1. Oczywiście, że jestem szalona. W końcu to nie raz odwalałam dziwne rzeczy np. tańczyłam na chodniku Makarenę itp. 
2. Ptaki są takie urocze, zwłaszcza te malusieńkie!  
3. Tak, lubię te stworzonka! Zrobiłam im ostatnio zdjęcia. 
4. Truskawki i jagody. Tylko. 
5. Ja nazwałabym swoją kaczkę Genia lub Kunegunda.

 Wisienka NTT^^

1. :)
2. Coś o nich słyszałam, ale nie jestem do końca pewna.
3. Jasne, bez YouTube nie ma życia. 
4. Oj, to źle. Teraz zjawi się u Ciebie kubkowy potwór za zniszczenie jego godności kubkowistej. Będziesz musiała go przekupić. XD
5. Według mnie poprawczak. Zależy to od wieku, bo o ile się nie mylę to do 18 roku życia są jakieś luzy dla młodszych. 

Czekoladowa :3




1. Dzisiaj zielone, ale zazwyczaj noszę białe i czarne.
2. Pomarańczowe ze złotymi akcentami. 
3. Nie, jedyna z klasy nie noszę okularów. (z dziewczyn)
4. Niska, mam 154 cm. Siedzę w ostatnich i przedostatnich ławkach. Ninja jestem.
5. Ciasto z jabłkiem razy dwa proszę!
6. Mam 8 papug- 2 nimfy i 6 falistych: Romuś, Basia (nimfy), Tytus, Kazik, Hera, Lola, Serek, Śpiewak (faliste). Taa, wiem imiona są genialne. + psa Plamka

 Negatywna:

1. O ja cię! Zabiłaś mnie tym pytaniem. Nie pamiętam. Jaką ja mam krótką pamięć. (wiem, że było ich dość trochę) XC
2. Ciasteczkowe, a także te o smaku Oreo. 
3. Boję się szczurów, myszy i innych gryzoni. (na sierść chomików jestem uczulona)
4. Tak!
5. Owszem jestem #Flerie. 
6. Mam 8 papug- 2 nimfy i 6 falistych: Romuś, Basia (nimfy), Tytus, Kazik, Hera, Lola, Serek, Śpiewak (faliste). Taa, wiem imiona są genialne. + psa Plamka (kopiuj-wklej z poprzedniej tury)
7. Ja? Dopiero zaczęłam. Tylko tutaj bloguję i blogowałam. Nie mam żadnego doświadczenia, co zresztą widać po moich postach. 
8. Nie wiesz co napisać? Szkoda.
9. Ej, tylko nie łyżką, sadystko! Masz tutaj mydło!
10. Haha. Smutno mi. 

Gabrielle Janus:



1. Zatańczyłabym razem z nim. Powiedz mi... kto by nie skorzystał z takiej okazji? Jeszcze jakieś selfie na Instagrama by się z nim przydały!
2. Wodzisty, wodziasty, wodny? Haha! XD
3. Wiecha, halo, wiecha mówię do Ciebie, odezwij się! Nie, nie mam. 
4. Normalne? To jest niedorzeczne, nienormalne, straszne! Jak możesz ranić uczucie placka? On też chce być lubianym!



1. W pierwszej turze odpowiedziałam siedem wpadek, mam nadzieję, że starczy. 

Pierwsza wpadka: Kiedyś na przerwie zaczęłam śpiewać Love Me Like You Do od Ellie Goulding! Tak po prostu! Mina przechodzącej obok nauczycielki- bezcenna!
Druga wpadka: W wieku 4 lat byłam z mamą na zakupach. Zauważyłam cudowną lalkę z pięknymi blond lokami. Musiałam ją mieć za wszelką cenę! Otóż położyłam się wówczas na podłodze i zaczęłam ryczeć: "MAMO! KUP, KUP, KUP! NIE KOCHASZ MNIE." Ludzie gapili się na mnie i moją mamusię jak na wariatki. XD
Trzecia wpadka: Jak miałam 5 latek przejeżdżałam z mamą obok McDonald'a. Siedziałam w foteliku za moją mamą, która prowadziła samochód. Wychyliłam się w stronę mojej mamy i zaczęłam ją ciągnąć za włosy, mówiąc: Mamo, ja chcę do Donalda! 
I jak myślicie udało mi się ją namówić? Oczywiście, że tak! Hehe, ze mną nigdy nie wygra. 
Czwarta wpadka: Wysłałam kiedyś SMS do mojego kolegi z klasy- "Hej, Milena, ale nie mogę się z Tobą spotkać, bo wiesz mam do wykonania misję D."
Na to mój kolega- "Siema Pati, ale chyba pomyliłaś numery, no wiesz... z misją D(upa) to nie do mnie."
Wstyd! 
Piąta wpadka: Kiedyś założyłam się z pewną Gabrysią, że zatańczę na chodniku "Makarenę". Zrobiłam to. I wiecie co? Widzieli to chłopacy z III gimnazjum. 
Szósta wpadka: Byłam w kościele, gdy nadszedł czas, w którym trzeba uklęknąć na klęcznik... Uklękłam, a następnie zjechałam z niego- huknęło wtedy choćby ktoś bombę atomową zrzucał!
Wszyscy wtedy patrzyli na mnie... takim okropnym i przeszywającym wzrokiem, a jak wychodziłam z kościoła to takie dwie starsze panie (ok. 75 lat) zaczęły mówić jaka to jestem niegrzeczna, niewychowana!
Siódma wpadka: Przyszłam kiedyś do szkoły w koszuli od pidżamy (miałam spodnie, ale koszuli nie przebrałam, tak jakoś). Wyobraźcie sobie jak zareagowali na mnie moi koledzy? Śpiąca królewna. (kopiuj-wklej)


Rosence:

1. Nowoczesny, ale zarazem taki w stylu Pastel Goth.
2. Nie, nienawidzę tej kobiety.
3. Najdziwniejszy powiadasz... Ah, śniło mi się, że uciekałam przed kolesiem z siekierą, a potem się zakolegowaliśmy... graliśmy w karty, razem biegaliśmy po łące z siekierami. (haha, f*ck). 
Pamiętam też sen, w którym pomalowałam usta błyszczykiem, a one spuchły do rozmiarów arbuza. (to było koszmarne!)
4. Tak, pamiętam jak na koloniach chciałam poderwać pewnego Dominika. Eh, wyszło jak wyszło. Było nudno. Nie bawiliśmy się dobrze, a zwłaszcza, że okazało się jakim jest chamskim typkiem. 
5. Nie, nigdy nie miałam takiej sytuacji.
6. Nie, nie przeżyłam. Umarłam na miejscu. A tak serio- to nie miałam 'przyjemności' spotkać się z czymś takim.
7. Hahaha... Nie opowiem... to jest żenujące i kompromitujące.
8. Średni, nie jest jakoś przepakowany. Taki w sam raz? 

Malinowa Princessa:


1. Mam 154 cm. 
2. Danie- krokiety z barszczem! Mniam! Deser- lody o smaku Oreo. 
3. Tak, niby jestem nieśmiała, ale bardzo szybko się zaprzyjaźniam z obcymi osobami. 
4. ReZigiusz, Eleven, Gimper, Multi, Masterczułek, SargeThePlayer, GlamPaula, Madeyewlook, MandoPony i wielu, wielu innych.
5. Nie posiadam ulubionego piosenkarza, gdyż stale ich zmieniam. Chociaż polubiłam zespół: BIGBANG.
6. Czarny, biały, pomarańczowy, zielony, błękitny, pastelowy róż.
7. Mogłabym. Chcecie, abym założyła? :>
8. Chcę zostać fotografem lub grafikiem komputerowym.
9. Tak, chcę być miliarderką! $$$
10. Ogólnie nie posiadam wyrobionego stylu. Ubieram się raz słodko, raz mrocznie, czasem na luzie. Różnie bywa. 

To już koniec na dzisiaj! ♥

♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:
GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 
♣ Pożegnanie ♣ 
Z góry przepraszam za dzisiejsze nadużywanie emotek, ale nie chciałam być taka sztuczna, bez emocji. Po prostu dzisiaj musiałam wyżyć się na emotkach.
Niestety, ale muszę kończyć już tego posta. Mam nadzieję, że jego długość jest w miarę dobra.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już jutro.

Baiyo!
♣Patka♣ 

59 komentarzy:

  1. BOZE SWIETY XDDDD Ja na te odejscie sie nabralam hahahahah XDDD
    Super post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam wtedy zadać pytania. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię 2 część, więc spoko XD

      Usuń
    2. Za tydzień, więc śmiało zadawaj pytania, a jak chcesz to możesz nawet teraz a ja edytuję posta, odpowiem i będzie jeszcze dzisiaj w tym postełku. Ok? ^_^

      Usuń
    3. TAAAAAKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!1

      Usuń
  3. Picipicipicipicipicipicipicipicipić!!!!!!111!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy pytania mogą być muminkowo-teletubisiowe?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie ty jesteś?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!??!??!?!?!?!???!?!?!??!?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem ;*
      Rób co uważasz za słuszne! Ja jestem do 23, więc spokojnie. :P

      Usuń
  7. Byahahshaaiahshaakiaueydgznskpqoaosjsjsuwuyqhwhsjmsduduydusiaiqjjajam, okej? No bo sjshdyehsbbshsjsj więc wjejjekekwkwkskoqosnsbsn, no niestety. :( Chyba że sjwpwksbdbueushaj, to będzie spoko. Doepmsndnqooslsoeieudhzbkap! XDDDD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać że qpaksnsnwh. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Hdheishksjrbrj, że jdjeidnssjebej. Jsnsidnskssbeieid, a może djddndkxksjjdj. Bo ja sama ndnddbdbdjdjjedjd czy jdbdjdnndnddnd lub jdndndnndnnnnd wiesz jednak nie jdbdndmddj.
      Pozdrawiam. Xd

      Usuń
    3. Boże. No ale jak snsiwoanshsgqoqomshs skoro można smwoqlsbdiwuwyqfgjwoa?! To nielogiczne, bo przecież wiwoahsbsua i w ogóle wjwiaksbehuwiq więc to nie ma sensu. ;_;

      Usuń
    4. Hdjdhdjdjd jestem djdjdjee całą tą hsnssddjsj, gdyż naprawdę dnddjdns eejwn i djnd na djejskss dhdjs sksnsow eksk, więc jak jdbeksieekdss.
      Kończę jdneeirndks dyskusję jsnsjddhdhd. Temat zamknięty z jsnsbsnjsjekjd nieokreślonych.

      Pozdrawiam, Jasbwjskd poldbxix


      #staph!niewielebrakujedoshitstorma

      Usuń
  8. Hahahaha jessu, nabrałam się. X'DD No mistrz trollingu, hehe. Co do posta - fajny, nawet bardzo fajny ^^

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak czytam i czytam, zjeżdżam na dół i co to drugi post, czy co? XD Nie no, udało ci się... ;/ XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Wypatrosze udusze k wykastruje!!! Jak smiesz mnie tak straszyć? A tak serio to wielkie ufff

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Jak mnie wypatroszysz to postów nie będzie. :'c
    Haha x'D


    //Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! W takim razie potne cię mydłem i zrzuce z dywanu 8)

      Usuń
  12. Jesteś moją ulubioną redaktorka razem z Jesy <3. Piszesz genialnie. A odpowiedzi super uśmiałam się przy tych wpadkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuję ;*
      Cieszę się, że się sprawiłam uśmiech na twojej twarzy moimi odpowiedziami (wpadkami) hah X'D


      //Pati

      Usuń
    2. Ja również tak uważam. Twoje posty są dopracowane i perfekcyjne c:.
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. Naprawdę? Jeju, jestem taka szczęśliwa! Nigdy nie miałam okazji pisać na żadnym blogu, a teraz są ludzie, którzy twierdzą, że posty są perfekcyjne i dopracowane! ♥
      Jest mi strasznie miło, czytając takie komentarze. :3
      Dziękuję x2!


      //Pati

      Usuń
  13. Mam pytanie, jakiego typu muzyki sluchasz? :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Wszystkiego, oprócz Disco Polo :3
      No chyba, że mówimy o: Ruda tańczy ja szalona X)

      Usuń
    2. Pjona Flerie ją tak samo xd

      Usuń
  14. 1. A co jak muminki opanuja swiat?
    2. Schowasz sie pod dywan?
    3. A jak cie zobacza?
    4. Uwazaj!
    5. Patrz za siebie!
    6. To zly muminek!
    7. Palnij go w łepetynę!
    8. Uf, brawo, zabilas go.
    9. Ale co to?
    10. To budyniowy diament!
    11. Potrzyj go.
    12. Brawo, teraz wszystkie zle muminki umarly.
    13. Swietujmy!
    14. Otworzyc ci szampana?
    15. Bo widze, ze nie mozesz go sama otworzyc.
    16. Chyba ze wolisz wino.
    17. Jak nie to spoko, mam jeszcze piwo.
    18. O, przyszla babcia.
    19. Poczestuj ja piwem/szampanem/winem, badz grzeczna.
    20. Ocalilas swiat przed muminkowa zaglada!
    Tak oto dzielna Flerie ocalila swiat. Koniec, KABOOM! PIF PAF! BOOM! SPLAT! BANG! KABOOM! ŁAA! BANG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja Ci gadam, że jutro z rana dopiszę to do posta, bo teraz ze śmiechu się kanapką zadławię. Xd (taaa, jem o 22:33, to źle?)
      Eh, muszę lecieć :'(
      Paa, kochani moi <3


      //Pati

      Usuń
  15. A ja sie nabralam i takie. COOOOO NIEEEE, NIEEEEE NIEEEEE XDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam usunąć, bo czegoś bie dopisałam. ;x

      Napiszę jeszcze raz...

      Dałam się nabrać, a co do posta jest bardzo dopracowany. Piszesz jak profesjonalna blogerka! :)

      Usuń
    2. nie* Mini autokorekta przez telefon. ._.

      Usuń
  17. Ło,jessu,a już myślałam,że odchodzisz..
    Wtedy w mózgu miałam takie coś "Nie,Flerie,niee. Piszesz świetne posty! Nie." A Ty "żart." Suuper. XDD
    SUPRAJS MADA FAKA. Jest! Odpowiedziałaś na moje pytanka! :3
    Heheł,jak ja kocham zadawać pytanka. *-*
    Oks,nie ważne.
    ~Jednorożec.
    *Z Tym odchodzę,ale mnie nabrałaś. Ty Zua!*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zóóóaa kobita!!!!!!!! 1! 21!!! 11!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakby to było na prawdę to bym się wkurzył. Bo pierw ja i potem ty, bosh. Nat. W ogóle to co z nią?! Nie wchodzi nigdzie, nie ma jej na necie xDDD

    OdpowiedzUsuń
  20. WIESZ JAK JA SIE PRZESTRASZYLAM?????!!!!!!111 ZUA TY!
    Twoje posty sa naj. Jestes moja ulubiona redaktorka :3 A przy wpadkach sie usmialam. XDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sie nie nabralem, bo to by bylo bez sensu zebys odeszla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, dwie osoby się nie nabrały. Buu XD
      Bezsensem byłoby moje odejście? :P


      //Pati

      Usuń
  22. A i zaprosiłam Cie do kontaktu na GG- Rozaalia Panas, 56025427.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wystraszyłam się :o Mówię sobie: nie, nie, nie...
    Pytania:
    1. Chciałabyś być szynszylą?
    2. Nie?! :o
    3. Wiesz jakie są plusy bycia szynszylą?!
    4. To może kaczką? (:
    5. Jak wyobrażasz sobie mnie w realnym świecie?
    6. Wiesz, że jeszcze wyślę Ci logo? Już zrobiłam połowę.
    7. I zadanie...
    8. Czekaj cierpliwie!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)