Menu

czwartek, 22 października 2015

Ocena teledysków z MSP. + Koniec z serią "Między nami, reżyserami"...

Omfly, pomfly, szomf!
Z tej strony Marcia. Przygotowałam dziś dla Was notkę, gdzie ocenię parę wybranych przeze mnie teledysków z MSP. Jednakże wpierw muszę coś ogłosić. Być może dla niektórych będzie to smutna informacja. Tak więc koniec z serią "Między nami, reżyserami". Dlaczego? Coś mi się popsuło i nie mogę oglądać filmów.
BEZ - NA - DZIE - JA.

Cóż... lepiej przejdźmy już do posta.
Teledyski, które zdecydowałam się obejrzeć oraz ocenić:
- Major Lazer ft Ellie Goulding - Powerfull (MSP by LolkaaaXD)
- Shut Up And Dance (MSP Version)
- MSP - Timber by kara1455.
W takim razie zacznijmy!



Powyższy klip został stworzony do piosenki "Powerfull", jaką ja osobiście bardzo lubię. Ciekawie zrobiony, jednak przejścia takie trochę zwyczajne. Chociaż... możliwe, że przy powolnym tempie melodii całkiem nieźle wpasowuje się to w jej rytm. Sama nie wiem, ogólnie ów teledysk mi się niezmiernie podoba. Słowa są ok, ale twórca mógł dodać bliżej nieokreśloną bajeczną czcionkę.


Kolejny wideoklip. Na codzień nie słucham takiej muzyki, lecz sam w sobie teledysk strasznie przypadł mi do gustu. Zapewne dlatego, iż został zrobiony przez Anglików. Świetna czcionka, wspaniałe przejścia, postacie, a także ich stylizacje oraz w zabawny sposób przedstawiony tekst utworu. Wręcz idealnie.


Kolejna piosenka, którą kiedyś po prostu kochałam, a teraz jej nienawidzę. Co do klipu, podoba mi się, ale zrezygnowałabym z tych emotikon na końcu każdej linijki tekstu. Przy refrenie powinny być pokazane jakieś animacje, ażeby pokazać szybkie tempo utworu. Poza tym jest rewelacyjnie, strasznie podobają mi się postacie i ich śmieszne stroje (te okularki, hihi).

I to by było na tyle. Mam nadzieję, iż post Wam się podobał!
Do zobaczenia!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

7 komentarzy:

  1. Pierwsza znowu fajny post a zrobisz tak że my zgłaszamy swoje teledyski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcecie, to mogę zrobić. C:

      marciowate-msp.blogspot.com
      Wybaczcie, że się tak reklamuję, lecz ostatnio mam mało komów na blogu...
      #rzalbul

      Usuń
  2. Super! Ten teledysk od Anglików najlepszy.
    Bardzo hm... Dobrze zrobiony.
    *^-^*
    Pzdr.

    ~Careylie
    -zosia
    -zoszeq
    -jaija001
    -Careylie
    ~`C
    /C.
    Zoosia
    Zoszeqq
    ~ ja
    * jakeczko *
    #NiktWażny
    ~`Cojatobię
    'Hehe'
    ~Zofjusz
    -Zof-
    Pafi
    Olaf
    Magmist~`
    °Lego°
    Pozdrawia
    ~Zofjuszeł.
    *Mogłabym więcej, ale...*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne piosenki, fajne wykonanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny posteł. ^^
    Jessu,zajebiszte te klipy! Najbardziej spodobało mi się "Shut Up And Dance". ^.^ Jest takie.. Fajne. Hehe.
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG! DZIĘKUJE!

    NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ ♡ Fajny post.


    PS: Mój pierwszy teledysk :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)