Menu

wtorek, 20 października 2015

Nowy Grafik. + Wyniki naszego małego głosowania.

Omfly, pomfly, szomf!
Z tej strony Marcia. Co prawda, ten post miał być w niedzielę, lecz niestety dopiero teraz mam czas, aby go napisać.
Ostatnio postanowiłam zrezygnować z jednej serii, którą tu prowadzę, a przynajmniej prowadziłam. Wy oczywiście pomogliście mi w tym trudnym wyborze, za co bardzo dziękuję. A więc nie przedłużając, PRAWIE jednogłośnie wybraliście "The game in a game".
Cóż, w takim razie trzeba stworzyć nowy grafik. Jednakże spokojnie, ja się już wszystkim zajęłam. Oto i mój najnowszy plan:

Poniedziałek - For the Animal.
Wtorek - Nie ma posta.
Środa - Między nami, reżyserami.
Czwartek - Notka o MSP.
Piątek - Nie ma posta.
Sobota - Movie Star Tygodnia.
Niedziela - Brak notki.

Myślę, iż całkiem sprawnie rozbudowany ten mój rozkład. W końcu wpisów ode mnie nie będzie zaledwie trzy razy w tygodniu, a to chyba nie jest tak dużo, prawda?
To skoro ogłoszenia parafialne mamy już za sobą, jestem zmuszona się z Wami pożegnać. Od jutra będę już normalnie pisała, żadnych ogłoszeń itp.
To do zobaczenia!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

5 komentarzy:

  1. No muszę się zgłosić xDDD Super, że ta seria odpadła, bo tak szczerze to była jedna z najgorszych tutaj i nigdy tych opisów gier nie czytałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej. Mi pasuje. ^^
    Hyhy,całkiem dobrze,że seria "A Game in the Game" odpadła.. Była moim zdaniem trochę (bez urazy Marcia) nudna. No cóż.
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  3. Po co komu grafik skoro PRAWIE nikt z niego nie korzysta? xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)