Menu

sobota, 24 października 2015

Nowa błędna Bobcia?

Cześć!
Niby znowu, ale wtedy to nie byłam ja, ok?

Możecie mieć do mnie pretensje.
 Jednak ja nigdy bym takiego posta o Jesy i Marcie nie napisała.
"Hacker"?
Tak.
Nie jestem głupia, żeby podawać swoje hasło i na MSP i na konto google.
Jak czytałam komentarze oblało mnie poczucie winy. 
Za to co się stało OGROMNIE Was przepraszam.
Bardzo cenię posty Marty i Jesy. Uwierzcie mi, nie zrobiłabym tego.
No ten "hacker" trochę racji jednak miał, bo jak napiszę posta to ( czasami ) pojawia się post Marci lub Agi, ale mi to nie przeszkadza. 
Czasami czuję się niedoceniana, ale no nic.
Już wiem, że muszę rzadziej pisać posty.
Rozważam także odejście.
Chciałabym, żeby posty były "rozłożone" na nas, redaktorki.
O co mi chodzi?
Nie ważne...
To tylko moje zachcianki...
"Przyczepię" się również do komentarzy...
Jest ich tak ok. 11 pod jednym postem.
Dlaczego tak mało?
Pod postami innych jest więcej.
Wiem, nie umiem pisać?
Napiszcie mi co powinnam poprawić lub zmienić. ( Nie chodzi mi o hejty, tylko wskazówki ). Nabieram tu również większego doświadczenia.
A w tym kópowym poście były błędy ortograficzne.
I ten "hacker" niby sprawdzał w słowniku?
Śmieszy mnie to.
Jak to mówi moja nauczycielka:
- To są błędy ortograficzne klasy pierwszej ( drugiej, bądź trzeciej ).
Jeszcze rzeczą, która mnie martwi to to, że uwierzyliście temu hackerowi, że to tak naprawdę ten oryżinal Smalec.
Ja bym takich błędów nie napisała, chyba że w poście podczas pisania jego mam głupawkę, ale wtedy to rozpoznajecie.
Oczywiście nie mam żadnych pretensji, czy coś w tym stylu.

Wyniki konkursu będą w następnym poście.
Jeżeli je chcecie...

~Prawdziwy Smalec
Edit: Usunęłam tamtego posta, więc nie będzie dowodów do beki.
:)

25 komentarzy:

  1. I wszystkich zatkalo O.o
    I pewnie nikt nie lkomentuje bo się boi ze to wszyscy pomyslA ze to ona. Ja komentuje-wiecie chyba ze to nie ja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam Cie, Smalcu za obrazenie Cie. :'c A ja to od poczatku cos myslalam, iz to nie Ty.
    ~FluffiPuffi

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez tak myslalam, chcialam to napisac, ale nie zdarzylam. Poza tym, nie pisalabys z orto...
    Podpisujmy sie np PrawdziwySmalec itp xddd
    #PrawdziwaOliwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałam żadnej gównoburzy, ok? Mam lekturę.
    Jak masz screeny to:
    - zachowaj je sobie na pamiątkę
    - lub rozpowszechniaj to jeszcze dalej, nie wiadomo na co.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, takie to abstrakcyjne ale czemu miałabyś kłamać? Pojęcia nie mam jak było i czemu ale ważne że już tego nie ma, chociaż przyznam że nadal mnie ciekawi kto mógł to napisać

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że mnie wtedy nie było. Ale w sumie racja, ty byś tak nigdy nie napisała i co ty mi na MSP pisałaś? Bosh, te błędy xDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, ja tam nie wiem... Na poczatku myslalam, ze to dla jaj i wgl. Ale to do ciebie niepodobne.
    ~ #prawdziwamartazfonatrololo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szymonie, kochanie ja bym nie napisała z błędami, chyba że pod wpływem głupawki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wtf, szkoda, że nie zdążyłam zobaczyć posta *szloch*.
    Mi kiedyś na stare konto (BlackGirl) 3 razy włamał sie hacker.

    `1. Nic nie robił, zachowywał sie normalnie tylko wydal całą kase i diamenty
    `2. Zmienił mi skórę,usta, oczy- wydał całą kase i diamenty
    `3. Kolejny raz, chciał pewnie znowu coś zrobić, ale zareagowałam, bo naj mi powiedziała na TFM czy żarty robię itp.

    W sumie kolejny powód dlaczego to konto usunęłam. .-. Bosz. Mam nadzieje, że na tym koncie nie będę musiała tego doświadczać.

    `Haruhi Suzumiyi

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hacker?
    Okej,już myślałam,że jak odpowiedziałaś na mój komentarz "Sprawdziłam w słowniku",to myślałam,że to dla beki.. Ale.. Czyli odpowiedział mi hacker?! Nie wierzę. O.o
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmien wszedzie haslo, rob tak co miesiac i nie bedzie wlamow :')))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest ktoś na twojej bobci na msp? Bo jakieś ciuchy dziwne wczoraj miała. Napisałam do 'cb' "Czy ty to smalec?"
    A 'ty' "może tak może nie"
    PODJARISZ!!! WSZYSTKO OK!!!! *U*
    ~Danska
    ~Podjarisz

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś super!!!!!!!!!!!
    Kocham twoje posty!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)