Menu

środa, 14 października 2015

MovieStarPlanet - Filmowa Planeta + Co w czwartek?


Z tej strony Aga. Dzisiaj postanowiłam troszeczkę, przybliżyć Wam znaczenie jednej z części nazwy naszej gry - MovieStarPlanet. Zajmiemy się tematem pod tytułem - FILMY. Przygotowałam dla was odwzorowanie dwóch postaci z filmu "Wiezień labiryntu: próby ognia", krótkie wywiady, które przeprowadzałam z innymi moviestars oraz dodatkowo "Co w czwartek?" . Zaczniemy od opisu wstępnego filmu.

Pierwotna nazwa filmu to: Maze Runner: The Scorch Trial

Opis: Po ucieczce z labiryntu Thomasa oraz resztę Streferów czeka nowe wyzwanie. Muszą oni w ciągu dwóch tygodni przejść przez najbardziej zniszczoną część Ziemi. 
Reżyseria: Wes Ball
Gatunek: Science Fiction
Plakat reklamujący film

Moja ocena, wrażenia: Na filmie byłam 30 września z moją klasą wraz z 2b. Nie specjalnie interesowało mnie to na jaki film pojedziemy - chciałam zwyczajnie nie mieć lekcji tego dnia (szczere, prawda?). Właśnie, dlatego nie oglądałam wcześniej zwiastunów czy recenzji, wiedziałam tylko, że film został nakręcony na podstawie książki.
Dopiero przed wejściem do sali filmowej, kiedy czekaliśmy, aż zakup biletów zostanie potwierdzony, znalazłam ulotkę (?) filmu. Czytając ją byłam trochę zawiedziona, sądziłam, że będzie to jakiś nudny film o ucieczce paru osób z laboratorium. Po zakończeniu seansu, który był pełen zwrotów akcji takich jak:
 - Zdradzenie Thomasa i reszty grupy przez Teresę.
Czy zaskakujących sytuacji typu:
 - Wybuch schronienia Brendy, jej "ojca" i mieszkańców tamtejszego budynku pod koniec piosenki
 - Trafienie Minho przez piorun
 - Śmierć Winstona
 - Ugryzienie i tym samym zakażenie Brendy przez poparzeńca
stwierdziłam, że jest to najlepszy film jaki oglądałam.
Fragment zwiastuna
Nie chcę się tutaj za bardzo rozpisywać by nie zdradzić szczegółów. Podsumowując - serdecznie zachęcam Was, do zobaczenia tej ekranizacji. Trzy pojęcia jakimi bym ją określiła?
- trzymająca w napięciu do samego końca 
- ciekawa, intrygująca
- tajemnicza i pełna niespodziewanych zwrotów akcji
Wyżej dodałam zwiastun tego wspaniałego filmu. Dobrze, więc pora na moje looki.
Zaczniemy od Thomasa (głównego bohatera)

Moviestar - [ Kuba123 ], któremu bardzo dziękuję za udostępnienie konta.
 Jak wzór wybrałam plakaty, ponieważ w całej ekranizacji bohaterowie często zmieniali stroje. Długo szukałam ubrań, które pasowały by do Thomasa. Najbardziej trafnym wyborem były włosy - są niemalże identyczne. Trudniej było znaleźć bluzkę, na której jest kurtka. Spodnie były jeszcze większym wyzwaniem, nie mogłam znaleźć koloru pomiędzy szarym, a niebieskim. Butów nie widać, jednak postanowiłam je dodać. Zwieńczeniem mojej pracy były piegi z pudrem (?), który po zmianie koloru wygląda jak zabrudzenie. Całość uważam za udaną, a jej cena to 2375sc. Odwzorowanie mogą kupić użytkownicy z pakietem VIP, jak i ci bez niego.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Wild Guy (500sc)
  • Ubranie - Rebel (500sc) oraz Eco Friendly (500sc)
  • Buty - Eco Style (425sc)
  • Dodatki - Freckles (450sc)
Pora na kolejną postać czyli Teresę!

MovieStar - Hisae Izumi (moje prywatne konto)
 Jak widzicie tutaj z odwzorowaniem poszło mi nieco gorzej. Nie mogłam zdecydować się na jakieś konkretne włosy, koniec końców wybrałam takie. Ich kolor też nie jest taki sam jak na plakacie. Bluzka dopasowała się idealnie pod względem kroju jednak jeśli chodzi o barwę - znów coś mi tutaj nie wyszło. Spodnie to brudne dżinsy w chyba trochę za jasnym, dodanym przeze mnie, kolorze. Czy całość jest podobna? Owszem jest, ale nie wyszło tak bardzo podobnie jak w przypadku Thomasa.
Stylizacja kosztuje 2200sc i mogą ją kupić wszyscy użytkownicy naszej gry.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Boldy Locks (600sc)
  • Ubranie - Harlequin (275sc) oraz Basic Jeans (450sc)
  • Buty - Eco Style (425sc)
  • Dodatki - Freckles (450sc)



»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Dobrze, a teraz wybiorę kilka osób, z którymi robiłam wywiady i zaprezentuje wam wylosowane.

Pierwszą wylosowaną osobą jest Emi Caffe!
Ja: J
Emi Caffe: E

J: Hej czy mogę przeprowadzić z Tobą krótki wywiad na temat filmów, który pojawi się na blogu           cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com?
E: Jasne :)
J: Dobrze, więc pytanie pierwsze - Częściej robisz seki czy filmy?
E: Raz zrobiłam kilka seków, ale je usunęłam bo nie przyniosły mi prawie żadnych SC ;) 
     Za to bardzo lubię kręcić filmy, tylko mam ostatnio kilkumiesięczną przerwę. 
J: Pytanie drugie - Co sądzisz o poradnikach, które kiedyś były bardzo popularne?
E: Hym... Zależy jakie. Te z poradami jak zarobić SC były prawie dla mnie bezużyteczne.              Denerwowało mnie to jak ludzie się reklamowali na forum mówiąc "Nowy poradnik, wejdź, itp." a       jak weszłam to był to sek bez żadnych porad. :/
J: Trzecie (ostatnie) pytanie - Czy według Ciebie seki powinny znajdować się w TOP?
E: Nie.
J: Dziękuję za wywiad, chcesz kogoś pozdrowić? ;)
E: Ja również dziękuję :* Tak, pozdrawiam czytelników mojego bloga oraz: Olę, Zuzę, Agatę, Alę, Marcelę, Oliwię, Oliwię, Julkę, Emilkę, Olę, Madzię, Karolinę, Kingę, Natalię, Wikę, Maję, Gabrysię, Martę no i jeszcze Jagę :) I Ciebie oczywiście ;) 
 *Jeśli kogoś pominęłam to bardzo przepraszam, Emi podała mi bardzo długą listę, jak zresztą widzicie*
J: Dziękuję *w tym miejscu była stara data z tym postem*

Drugą osobą jaką wylosowałam jest SWEETyolo04!
Ja: J
SWEETyolo04: S

J: Hej czy mogę przeprowadzić z Tobą krótki wywiad na temat filmów, który pojawi się na blogu           cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com?
S: Oczywiście, kto by się nie zgodził! :)
J: Dobrze, więc pytanie pierwsze - Częściej robisz seki czy filmy?
S: Zdecydowanie filmy, choć nie widać tego w moich "produkcjach" - wiele usunęłam.
J: Pytanie drugie - Co sądzisz o poradnikach, które kiedyś były bardzo popularne?
S: Uważam, że nie są złe. Niektórzy jednak robią nas w "konia" i robią nierealne poradniki, które zdobywają wielką popularność.
J: Trzecie (ostatnie) pytanie - Czy według Ciebie seki powinny znajdować się w TOP?
S: Nie. Sek, to tylko krótki film bez konkretnego tematu i sensu. Seki powinny zrobić miejsce w TOP dla filmów z fabułą, które poruszają widza.
J: Dziękuję za wywiad, chcesz kogoś pozdrowić? ;)
S: Wszystkich czytelników, osoby robiące świetne filmy, takie jak ty , Shymon i wiele, wiele innych. I pozdrawiam siebie! :D ;*

Trzecią i zarazem ostatnią osoba, którą wylosowałam jest juliatkaczenko!
Ja: J 
juliatkaczenko: JT

J: Hej czy mogę przeprowadzić z Tobą krótki wywiad na temat filmów, który pojawi się na blogu           cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com?
JT: Oczywiście
J:  Dobrze, więc pytanie pierwsze - Częściej robisz seki czy filmy?
JT: Raczej seczki c:
J: Pytanie drugie - Co sądzisz o poradnikach, które kiedyś były bardzo popularne?
JT: W sumie nie były złe, ale teraz są lepsze. Oczywiście jak tak sądzę. 
J: Trzecie (ostatnie) pytanie - Czy według Ciebie seki powinny znajdować się w TOP?
JT: Czy ja wiem, chyba nie. Filmy są ciekawsze.
J: Dziękuję za wywiad, chcesz kogoś pozdrowić? ;)
JT: Tak, moją najlepszą przyjaciółkę Julcię (Juk11)

                    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Powoli zbliżamy się do końca mojego posta, jednak został nam jeszcze jeden temat - Co w czwartek?
Wielu użytkowników (w tym ja) czeka na jesienny motyw. Niestety w tym tygodniu na pewno go nie ujrzymy! Pojawi się temat związany z relaksem i odpoczynkiem. Przejdźmy do krótkiego opisu:
Ubrania: Zapowiadają się całkiem fajnie, najbardziej podobają mi się faliste włosy i spódniczka.
Animacje: Wydaje mi się, że animacja prezentowana przez moviestar jest już od dłuższego czasu w sklepie.
Tło: Wygląda świetnie. Przyda się do wielu filmów.
Rzeczy: W ich skład powinna wejść ta torba obok sofy, na której leży mosiestar. Prezentuje się całkiem ładnie.
                    »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
To ja się z Wami już żegnam. 
Pozdrawiam
~ Aga
`'A
/'Callies (Przypominam, że to nowe konto!)
Nie mam, jeszcze zrobionego nowego loga, więc dziś oglądacie moją "profilówkę" konta google+
Chcesz zrobić dla mnie logo? 
Wszystkich zawsze używam w postach!
WYŚLIJ GOTOWE NA ADRES: jesymsp@gmail.com

22 komentarze:

  1. Pierwsza :)
    Idę czytać posta
    #tocozrobiłamnagórzejestbardzokul
    ~Wisienka ntt^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;*
      Myślałam, że nikt już nie czyta blogów (jest 22:42).

      Usuń
  3. Całkiem ładnie Ci wyszły te odwzorowania.
    Podoba mi się. C;
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  4. No wiesz, ja o tej godzinie to robię lekcje XDD
    FAJNY POST :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥
      Ja przed skończeniem posta pisałam wypracowanie z polskiego xd

      Usuń
  5. Yay! Maze runner! *o*
    Jesy... kocham Cię za to! <3
    Zrobisz Newt'a? :*
    Co do posta! Genialny!

    //Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Ten post planowałam już 2 tygodnie temu (ugh... Pojawił się teraz).

      Usuń
    2. Chętnie bym odwzorowania Newt'a (Brędę i Minho też), ale nie planuję 2 części tego posta (miało być więcej postaci, ale zabrakło mi czasu ;/) c;

      Usuń
    3. *odwzorowała mój kochany samsung ;") (#szajsung es 4)

      Usuń
  6. Oglądał ktoś z Was może ten film (próby ognia, bo 1 części nie oglądałam)? Czy tylko ja uważam, że zwiastun jest świetny, a Thomas I Minho przystojni? ^^ (hyh nie widzieliście tego). Chętnie pokorespondowała bym z taką osobą.
    (Nie, nie tutaj - nie chce zaśmiecać bloga)

    OdpowiedzUsuń
  7. Post jest bardzo rozbudowany i świetny! Odwzorowania są naprawdę bardzo podobne. Ehh, teraz muszę obejrzeć ten film :D A, i przy wywiadzie ze mną, nie napisałaś pierwszego pytania. Taki szczegół.... ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie po południu to poprawię c;
      Dzięki ^3^

      Usuń
  8. Omge, genialny post. Omge, co ja tu tak wcześnie? xDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, fajnie wyszedł Ci ten chłopak! :D Dzięki za wywiad, ile ja osób pozdrowiłam, heh xDD ~ Emi Caffe/Emka ♥ ~ Stefan

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądałam, świetny film tak jak i post!
    Uwielbiam ten film i czekam na 3 część ♥️
    ~ Noe ♥️

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)