Menu

sobota, 24 października 2015

Monster Hotel

Cześć kochani!
Tutaj Lyene. Witam Was w kolejnym poście  o nadchodzącym święcie halloween!
W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać jakie halloweenowe rzeczy doszły w czwartek.
Nowy temat nazywa się "Monster Hotel", czyli w tłumaczeniu na nasz język "Potworny Hotel" lub "Hotel Potworów".

Na sam początek rzeczy.
Co tam ciekawego doszło?
Powiem, że te przedmioty nie są jakieś zaskakujące i w ogóle, normalne rzeczy na halloween.
Najbardziej podoba mi się strach na wróble za 350SC (VIP) i ten trup co tańczy za 1500SC xd.
Tutaj jest całkiem spoko. 7/10.

Teraz zobaczmy animacje!

Z animacji jestem na prawdę zadowolona! Są na temat, i co by tu jeszcze dodać? Jest dobrze :).
Według mnie najlepsza jest ta z koniem za 6 DMD. A dla Was?
Daje tutaj 10/10 punktów. *Przepraszam za te "iksy" na drugim screenie*


~Odzież~
Mamy tu dużo ciekawych rzeczy. Najbardziej zaciekawiła mnie ta "twarz" pokazana na drugim zdjęciu za 5 diamentów. Dodano dużo sukienek, dodatków. Według mnie "ciuchy powinny dostać" 9/10 punktów.

Zostały nam jeszcze tła. Oto pierwsze:
Przedstawia one taki dom, jakby nawiedzony. Całe tło jest w kolorach fioletowo-niebieskich.
Przyda się na pewno do filmów o halloween, artbookach, itd.
Kosztuje 450SC. Aby je posiadać nie trzeba mieć VIP.

Drugie tło:
Tutaj widzimy opuszczone miasteczko. W oczy rzuca się (chyba nie bardzo xd) napis "HOTEL". Na całym tle dominuje kolor fioletowy oraz zielony. Również przyda się do filmu (horroru). Koszt tego tła to 450SC, tym razem do jego kupna potrzebujemy VIP.
Tła oceniam na 10/10. Są genialne!

Co sądzicie o "nowym" motywie halloweenowym?  Opinię wyraźcie w komentarzu!
Chciałabym jeszcze powiedzieć, że czekam na prace konkursowe! Zostały tylko 3 dni!


Jeszcze pytanko: Co sądzicie o tym, abym prowadziła serię halloweenową?
Napiszcie w komentarzu! (Wkleiłabym ankietę, ale mi się nie chce ;p)

To by było tyle. Mam nadzieję, że się podobało :)!
Pozdrawiam,
~Lyene
<3
*Jestem w trakcie robienia loga, kiedy skończę dodam je tu ♥*

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Post fajny, ale ja nie obchodzę Halloween.
      Mimo to uważam, że na MSP można się przebierać i pobawić.

      Usuń
  2. Fajny post,choć Doma już opisuje ciuchy z nowych konkursów. Ale jeśli chodzi o serię Halloween'ową,to tak. Możesz zrobić. ^^
    W ogóle.. Na tegoroczne Halloween Moderatorzy dodali dosyć ciekawe animacje. Podobają mi się. :3
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Post okej, ale chciałabym zaznaczyć, że Halloween to zwyczaj, nie święto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post okej, ale chciałabym zaznaczyć, że Halloween to zwyczaj, nie święto. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post okej, ale chciałabym zaznaczyć, że Halloween to zwyczaj, nie święto. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)