Menu

sobota, 31 października 2015

Moda na topie #0

Cześć tutaj Selenne!

Przedstawiam Wam nową serię, a jej nazwa brzmi ,,Moda na topie,,

O co chodzi w tej serii?
- Chodzi o to, że ja wybieram Wasz look i oceniam go od 1 do 6. Natomiast Wy piszecie swoją ocenę w komentarzu (jak nie chcesz, to nie musisz). Look'i osób, które będą miały ocenę 5, lub 6 dostaną autograf. Jeśli chcesz, by twój look znalazł się w jednym poście z tej serii to w komentarzu napisz:
- swój nick
- nazwa look'a.

Okey, mam nadzieję, że zrozumieliście. Na dzisiaj zgłosiła się ze swoim look'iem Lanche oraz dwie inne osoby.

Kolorystyka - Jest tutaj dużo czerni i trochę granatowego. 10/10
Spodenki - Jedne z moich ulubionych na MSP. Są takie letnie. Po prostu śliczne. 10/10
Koszula - Śliczna. 10/10
Włosy - Ślicznie dopasowane, granatowe. 10/10
Buty - Glany. Są świetne. Coś mi w nich nie pasuje, ale nie wiem co. 9/10
Akcesoria - Jest dużo dodatków, co bardzo lubię. Jedyne co to bym odjęła te okulary. 9/10
Look otrzymuje 58/60, czyli ocena 6. Gratuluję, otrzymujesz grafa.

Tak, to będzie mniej więcej wyglądało. Zgłaszajcie się do następnej części. W następnym poście ocenię trzy osoby. Dzisiaj tylko jedna, ponieważ to tylko pokazanie na czym to będzie polegało. Mam nadzieję, że post, seria Wam się spodobała. Okay, ja będę kończyć.

Bayoo
- Selenne


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ok, post przeczytany (trochę krótki).
      Zgłaszam się!
      NICK: Callies
      LOOK: •4 Focus•

      Ps: to raczej zwykłe HoN tylko, że dodatkowo dostajemy grafy.

      `'A
      /'Callies

      Usuń
  2. Nick: Vikma
    Look: ♥BEZ VIP♥ #2

    Jestem tego samego zdania, co Jesy. Ogóle to za krótko, dodawaj po 4-5 osób to będzie genialnie. Mi ten look się nie podoba ze względu na bluzkę i spodnie, nie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: Sensity
    Look: Wybierz najlepszy xD
    Fajny post, ale dawaj po więcej osób :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, wiem napisałam w poście, że w następnym poście z tej serii będą 3 osoby.
    - Selenne

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozwolisz że zarezerwujesz mi miejsce, a ja zgłoszę się jak zakupię jakiś look?
    Mam nowe konto i słabe ciuchy.
    Obiecuję że zgłoszę się do tej serii max jutro.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny posteł, tylko.. Takie.. Krótkie te opinie. Wolałabym dłuższe, jak robią inne bloggerki. Ale to nie ważne. ^-^
    *TO NIE BYŁ HEJT. :')*
    Fajny look ma Lanche. W sumie, moim zdaniem byłoby lepiej, gdyby coś innego niż tylko włosy było granatowe, ale i tak jest ślicznie! ^^ Fajna seria.
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;)
    Login: Ania9love1
    Look: #262
    Ps. Fajny post kochana Xd ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)