Menu

niedziela, 11 października 2015

Mini przegląd zdjęć - rysunków! (Może seria...?)

Hejkeneł!
Z tej strony Luiza, Lanche, Olcha, Olchex, Luizeł - czyli po prostu tutaj Luiza. Postanowiłam wpaść na kolejny pomysł na post, mianowicie zrobić mini przegląd zdjęć. No tak, strasznie oklepany post, każdy go robi i w ogóle... Ale uwaga! Mogą być to tylko zdjęcia czyiś rysunków, a nie pozostałe. Chciałabym stworzyć z tego serię, a Wy byście zgłaszali swoje rysunki, tylko nie wiem do końca, czy ma ona sens i czy wypali. W każdym bądź razie, jeśli macie jakieś zdjęcia swoich rysunków - zgłaszajcie się w komentarzach, a być może stworzę z tego pewnego rodzaju serię. Dzisiaj wybierałam kilka prac z TOP, a później (jeśli będziecie chcieli tę serię), będę oceniała Wasze prace, a następnie (o ile wypali) w następnych postach zrobię małe podsumowanie. Zatem zaczynamy!

                                                                                   ~*~

~*1*~

Projekt użytkownika olivier3217, pt. "Ehh.. :/ kogo teraz?", 1 strona TOP.





 * Kolorystyka: Jest to, a właściwie moim zdaniem wygląda na szkic. Bardzo lubię szkice, takie szare czy czarne, a ten jest naprawdę dobry, ładny. Jeśli chodzi o kolory, strasznie podobają mi się tutaj te rzęsy jak i brwi, są po prostu świetne, ogółem oczy. Co do pozostałości, autor ilustracji mógł trochę dodatkowo pokolorować swój rysunek, wtedy byłoby lepiej, np. usta czy zamiast cieniować włosy. Podoba mi się również jeśli chodzi o barwy, włosy. Minusem jest to, iż dominuje tutaj trochę smutku, z jasnymi kolorami byłoby weselej.

* Kształty: Może najpierw zacznijmy od głowy - jest ona ciut niekształtna, ale to tylko moje zdanie rzecz jasna. Broda jest trochę za wyciągnięta, lecz jest naprawdę dobrze. Strasznie podoba mi się krój włosów. Koszulka i reszta ciała w kwestii krojów/kształtów jest ładna. Najgorzej chyba wypadł krawat, a najlepiej włosy, a także usta no i rzecz jasna oczy, jak i brwi.

* Całość: Postanowiłam ocenić na 7/10. Nie jest najgorzej, aczkolwiek nie jest najlepiej. Ogółem jest dosyć bardzo ładnie, myślę, że rzadko chłopacy rysują dziewczyny, w związku z tym jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Wygląda nieźle, ładnie.

                                                                             ~*~

~*2*~

Dzieło Hironeko, pt. "RysunekDlaMiri", 2 strona TOP.



* Kolorystyka: Dosyć za jasna. Mimo wszystko uwielbiam takie pastelowe (?) barwy, a tutaj idealnie pasują. Są bardzo ładne. Jest naprawdę świetnie pokolorowane! Chociaż mógłby jeszcze pokolorować kaptur oraz rękaw tej postaci. Mimo wszystko, bardzo mi przypadły do gustu!

* Kształty: Co tu się rozpisywać? Wszystko jest tutaj kształtne, nic krzywego. Wygląda mega realistycznie, nieprawdaż? Naprawdę jestem tym faktem pozytywnie zaskoczona. Ogółem przez tę dominującą tutaj jasność nie potrafię dokładnie się temu przyjrzeć, lecz prezentuje się świetnie.

* Całość: To chyba jakaś postać z Anime, a przynajmniej na to wygląda... Ale mniejsza o to. Wszystko tutaj wgląda wspaniale, chyba nie potrzeba tutaj jakichkolwiek minusów, same plusy. Jest świetnie! Dlatego też owy rysunek zasługuje na 10/10, mniejsza ocena byłaby niesprawiedliwa, a poza tym, widać, że autor włożył w to bardzo dużo pracy jak i czasu, a także wymyślić pomysł.

                                                                              ~*~

~*3*~

Rysunek "jaka ocena miśqi ?", autorstwa brook16, 4 strona TOP'ki.




* Kolorystyka: Zdecydowanie jasne/pozytywne kolory by tutaj nie pasowały, zatem jest naprawdę mega pomysłowo. Dominuje tutaj przede wszystkim czarny - kolor, który ubóstwiam, a także który tutaj rzecz jasna pasuje jak najbardziej. Hmm, chociaż mogłoby być ciut więcej tej czarności, oczywiście nie jest to żadnym minusem.

* Kształty: Jeśli chodzi o tę kwestię, jest do prawdy świetnie! No może nie do końca... Otóż tak, jedna ręka jest większa od drugiej. No chyba, iż ta postać ma już tak mieć. Głowa jest troszeczkę wykrzywiona na lewą stronę, co również nie za bardzo mi się podoba... Mimo wszystko, prezentuje się to bardzo oryginalnie, a na dodatek bardzo ładnie!

* Całość: Tak jak już mówiłam prezentuje się to kreatywnie, aczkolwiek również bardzo, ale to bardzo oryginalnie! Naprawdę szacun dla tej osoby, ja bym czegoś takiego wspaniałego nie wymyśliła, mimo, iż występowały tutaj bardzo drobne potyczki... Jest bardzo ładnie. Dlatego też ów projekt zasługuje na 9/10 punktów!

                                                                               ~*~

Musimy zbliżać się już do końca mojego postu. Owszem, jest dosyć krótki, aczkolwiek to był tylko mały wstęp. Piszcie, czy zrobić taką podobną serię, jeśli tak - zgłaszajcie swoje rysunki, wezmę maksymalnie pięć, czyli kto pierwszy ten lepszy. No, może zrobię jakieś wyjątki...
Komentarz, to dla mnie wielka motywacja!
Do zobaczenia,


/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz.

33 komentarze:

  1. Ja też tak chcę rysować jak oni ❤
    #zosiabeztalencie
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Ten drugi rysunek jest najlepszy.

    /tae

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze najpierw pokaz nam swoje arcydziela, po tem krytykuj innych, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDDDDDDDDDDD Ten twoj komentarz to ma byc troll?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Karola, nie obrażaj Lanche! WYJDŹ!!! Z CHĘCIĄ BYM USUWAŁ TWOJE KOMY!

      Usuń
    4. Karola, nie obrażaj Lanche! WYJDŹ!!! Z CHĘCIĄ BYM USUWAŁ TWOJE KOMY!

      Usuń
    5. Karola, nie obrażaj Lanche! WYJDŹ!!! Z CHĘCIĄ BYM USUWAŁ TWOJE KOMY!

      Usuń
    6. "po tem"
      Ortografia [*]
      Pamiętacie Tori?
      Zapraszamy do wysłania smsa o treści ORTOGRAFIA pod numer 8704. W ten sposób pomożesz Karoli El w nauce ortografii, bo ma duże zaległości! Koszt smsa 3.20.

      Usuń
    7. Ja już wysłałem... z dwadzieścia sms`ów :D

      Usuń
    8. Dzieki Szymonie i Pauliku C: Dawidzie, Tobie tez.
      FUNDACJA ,,ZBIERAMY NA SLOWNIK ORTOGRAFICZNY DLA KAROLI EL",
      cnie? B)

      Usuń
    9. Ej, ja wtedy dla Tori wymyśliłam te SMS'y chyba, c'nie? X"D
      Wysłałam już 173 ;D!

      Usuń
    10. RAZEM Z LICZNĄ GRUPĄ BEKONÓW, UDAŁO NAM SIĘ ZEBRAĆ PONAD 7472828474738 SMS! CAŁA EKIPA FUNDACJI "ZBIERAMY NA SŁOWNIK ORTOGRAFICZNY DLA KAROLI EL"- DZIĘKUJE!

      Usuń
    11. Boze jak Wy mi umiecie humor poprawic XDDDDDD <3

      Usuń
    12. "Po tem" napisalam specjalnie. I tak niedlugo zmieniam konto google, i tak mnie wtedy nie poznacie. Dzieki, ze chcecie pomoc tez was lubie, ale mam troche kasy kupie sobie ten slownik.

      Usuń
    13. TE POWTORZENIA XDD I TAK, I TAK XDD NIE MUSICIE MI TEGO WYPOMINAC, JA TE KOMENTARZE PISZE Z MOJEGO NIEINTELIGENTNEGO TELEFONU STAD TE LITEROWKI XDD

      Usuń
    14. Rozpoznamy po durnych komach z błędami i hejtami ;")

      Usuń
  4. Nanami Chan na MSP (:MISIA super-duper rysuje może byś wzięła jakieś jej dzieło ze zdjęć na MSP? O ile znajdziesz bo ma dosyć duże tych zdj ;3
    Ogólnie fajny post ^^ Też tak jak Zosia chciałabym rysować jak oni *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitom racje misia rysuje super-duper odlotowo.

      Usuń
  5. Łooł. Ja też rysuję,ale czegoś takiego.. Nigdy! Zazdroszczę im talentu.. :<
    #HehełPrzyNichMojeRysunkiToNic;__;
    Taak,moim zdaniem fajna by była z tego seria. C; Możesz taką zrobić,mi się podoba.
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po co rysujesz na sile? XDD Jak ci nie wychodzi, to znaczy ze nie jets ci to dane.

      Usuń
  6. Świetny post! :) Jej, ile SMS-ów, radujmy się!!! :D xDDD ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super seria Lanche! Napiszę Ci tyle... Moim zdaniem bardzo fajnie krytykujesz rzeczy. xDD A co do zdjęć. Drugie zdj jest śliczne, też tak chcę rysować. ;"(

    'Niunitka

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)