Menu

niedziela, 18 października 2015

MINI KONKURS + New look!

Cześć wszystkim! ♥
Z tej strony Jadwiga. Bardzo się cieszę, ponieważ pod ostatnim postem pojawiły się miłe komki. Dziękuję Wam!

Postanowiłam zorganizować mini konkursik na najładniejszy look. Zasady:
-Tworzysz look'a dla mnie (nick: Bobcia Jodzia)
-W nazwie piszesz "Na konkurs Wanny"
-Zgłaszasz mi swoje uczestnictwo w konkursie (tak to mogę nazwać) na MSP
-Czekasz na wyniki

Okay, więc swoje looki możecie tworzyć do piątku. W piąteczek wyniki.

NAGRODA ZA PIERWSZE MIEJSCE:
Oglądam 5 filmów i daję grafa.
Nagrody są marne, wiem. Moje fundusze niestety nie pozwalają na ciekawsze. xDD

Dobsz, teraz przejdę do drugiej części tego wspaniałego posta, czyli nowego look'a.

Jak się on prezentuje?





 

Nosi on nazwę "Cztery pory roku", ponieważ włosy są na lato, sweterek na zimę, spodnie na jesień, a buty na wiosnę.

Jeżeli chodzi o włosy, to użyłam do nich kolorów: beżowego, blond oraz białego do opaski. Bardzo mi się podobają. Przez dłuższy czas przymierzałam się do kupna ich. Ale niestety są za diaxy i nie każdy może sobie na nie pozwolić. :c

Sweterek jest przecudowny! I jeszcze w kolorze miętowym...Czyż nie jest uroczy? ♥

Spodnie pochodzą z jakiegoś starszego motywu. Miałam je w szafie i postanowiłam wykorzystać. Podobają mi się dziury w materiale i to, że są podwinięte.

Buty miałam już wcześniej w szafie. Niestety są dla Vip, ale spokojnie można je zastąpić innymi. ;)
Warto je mieć właśnie w kolorze czarnym, bo są uniwersalne i pasują do różnych stylizacji. (xd)

Okay! Teraz wersja sklepowa. ;))

 Cena wynosi 1425 Sc. Głównie zawdzięczamy to butom za 350 Sc i włosom za 8 diaxów.




Look'a możecie śmiało kupować, nie przeszkadza mi to. c:


Do zobaczenia!
~Sma ledz


11 komentarzy:

  1. No, ładny look! ;)
    Przyjmiesz do znajomych, nick: Mala Tyna?

    OdpowiedzUsuń
  2. *^-^*
    Ten look taki niepełny. Mogłaś dodać dodatki na głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie nie, na glowie jest juz dodatek. Gdyby dolozyla cos jeszcze, byloby wszystkiego za dużo. Pomyśl troche :-)

      Usuń
    2. Nie odpowiadaj na moje komy, wyjdź. Ale np. te kwiatki by ładnie tu wyglądały i ja myślę, nie tak jak ty hejterko.

      Usuń
  3. Sliczny ten look! ^_______^

    A co do tego konkursu... Mamy zrobic Ci look z twoich rzeczy (z twojej szafy) czy ze sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny look, mam takie same pytanie jak Luiza.
    Ze sklepu czy szafy?
    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
  5. W looku zmieniła bym kolory i dodała dodatki buty zrobiła zielone a spodnie białe.
    ~Maja997733
    ~OrbitaQ

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny look. Jessu,miętowy sweterek! *U*
    Heheł,zmieniłabym troszkę kolory,ale i tak jest piękny!
    PADUMP,PADUMP,PADUMP.
    *Werble Lalalallalala*
    SMALEC POWRÓCIŁ! GRATULUJEMY! XD
    Haha,odwala mi.
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)