Menu

środa, 21 października 2015

Mały przegląd forum, czyli coś, czego dawno tu nie było (chyba).

Omfly, pomfly, szomf!
Tak więc nie mam dzisiaj zbyt wesołego humoru, zwłaszcza na oglądanie filmów, toteż zrobię to jutro. Wtedy także pojawi się notka z serii "Między nami, reżyserami" (nie zapomnijcie zgłaszać swych ekranizacji!). Dzisiaj natomiast przygotowałam dla Was mały przegląd forum, czy coś, czego dawno tu nie było (chyba, tak, wiem, powinnam sprawdzić, lecz mówiłam już, iż humoru nie mam jebut w klawiaturę ze smutku). To zaczynamy!


Powyższe zdjęcie ukazuje pierwszy temat, na jaki się dziś natknęłam. Szczerze? Całkiem lubię czytać powieści historyczne, jednak zdecydowanie wolę fantasy. "Krzyżaków" będę miała w drugiej klasie. Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak rozpaczają. Przynajmniej będzie co czytać.


Depresja? Tsa, coś dla mnie. Ogólnie ludzie pojmują mnie jako bardzo, ale to bardzo pozytywną osobę. Aż się zaczęłam zastanawiać, czy niczego nie udaję, ale nie. Temat do "wyżalenia się"... no, no, niezły pomysł, lecz jak widać wszyscy sobie robią z twórczyni owego wątku tzw. "bekę". Cóż, w końcu różowa gierka prawdopodobnie nie jest odpowiednim miejscem na rozmowy o depresji. Czy ja się komuś wyżalam? Rzadko. Zazwyczaj mówię, że się smucę z niemniej określonego powodu albo po prostu mówię, że się smucę, "bo mogę".


Nic innego nie nasuwa mi się na myśl jak słowo aha. Nie umiem tego języka, nawet nie wiem jaki to, tak więc takim osobom nie pozostaje nic innego, jak wracać na swój serwer. Dziękuję, do widzenia.


A ja "ni wim". "A tego już nie umiesz" - to mnie wręcz ROZWALIŁO. Sama nie wiem czemu.
"A bo ja ni wim!"


Za - łam - ka. Leżę oraz nie wstaję. Nie mogę. Idę budować azyl, dla tych, którzy "cenią swoją psychikę".
Na jutro będzie gotowy!
W takim razie muszę się z Wami pożegnać, materiały budowlane trzeba zamówić. Ejej, bo jeszcze z lekcjami nie zdążę! A zresztą, i tak jutro idę z klasą do teatru...
Ponownie widzimy się już niedługo!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

10 komentarzy:

  1. Elokuva to film po Turecku. ELOKUVA, NIE MOGĘ XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny beznadzijny post od beznadziejnej redaktorki. Pomysl, potem pisz. Zrob cos oryginalnego, bo niczym sie nie wyrozniasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Twoich kom usuwać nie mogę.

      Usuń
    2. Ja rozumiem, wlasne zdanie, ale bez przesady. Ty wszystkich krytykujesz, a wlasciwie HEJTUJESZ. A Ty sie nie wyrozniasz swoja glupota i hejtowaniem ludzi, wiec mozesz se odpuscic, Karolo. :') Aha, to moze wszyscy mamy oryginalne posty pisac, bo szanowna Karola El sobie tak zyczy? Tylko Ci cos sie nie podoba w postach w Marci, bo reszcie sie podoba, a posty Marci sa swietne. Szczerze? Wypieprzaj za przeproszeniem z tego bloga, i tak Ciebie prawie nikt tutaj nie lubi, jestes chamska. Mozna wyrazic swoja opinie w sposob delikatniejszy, np. ,,Pocwicz troche pisanie notek", a Ty robisz to w sposob krytyczny...

      Usuń
  3. Fajny posteł. c:
    A BO JA WIM. XDD
    Ejeje,Ty idziesz jutro do teatru?! Szczęściara! ;___; Ech..
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)