Menu

czwartek, 15 października 2015

Marcia powraca, czyli czemu ma przerwa się przedłużyła oraz czy ktoś mnie tu w ogóle pamięta.

Omfly, pomfly, szomf!
(Moje własne przywitanie, którego używam na swoim blogu od maja, #tagbardzo)
Kto tu pisze? Po tytule zapewne większość się domyśla, że Marcia.
Chwila... stop. Jaka Marcia? Ano, niektórzy mogą mnie nie pamiętać. Trzy tygodnie temu zrobiłam sobie małą przerwę, jednakże byłam zmuszona ją trochę przedłużyć. Nie miałam ładowarki do laptopa, a zepsuła się ona, gdy ten był akurat na skraju wyczerpania. A skoro już wróciłam, to chcę złożyć spóźnione gratulacje osobom, które dostały się na ten cudny blog oraz pożegnać Szymona.
SZYMON, KOŁKU, ODSZEDŁEŚ AKURAT JAK JA WRÓCIŁAM, A JA W CIEBIE WIERZYŁAM, NOOOOO...
A tak naprawdę to pisałeś świetne posty, zresztą, jak wszyscy tutaj. Szkoda, że odchodzisz. Będziemy o Tobie pamiętać (dlaczego mielibyśmy o nim zapomnieć, skoro Szymon robi tu największe gównoburze w historii blogowania? Marcia, myśl)!

Kojarzycie mnie już?
Ok, przejdźmy do rzeczy. Od dzisiaj kończę z niekreatywnymi postami. Jak wiecie, pisząc tu prowadziłam kilka serii. Niestety, z jednej z nich muszę zrezygnować. Napiszcie w komentarzu z której, bowiem sama nie umiem podjąć decyzji.

Serie:
  • The game in a game.
  • Movie Star Tygodnia.
  • For the Animal.
  • Między nami, reżyserami.
Jeżeli chodzi o moje zdanie, wolałabym, abyście wybrali serię "The game in a game", którą i tak miałam już dawno zakończyć. Chociaż... "Movie Star Tygodnia" prowadzę dość długo, jednak odnoszę wrażenie, iż większość z Was ten ciąg notek lubi. A tam, w końcu decyzja zależy tylko i wyłącznie od Was. Będę także publikowała różne posty dotyczące codzienności na naszej różowej planecie (oh my f***ing god, i na co ja jeszcze o tym mówię... piszę...).

Ech, nie umiem pisać zbyt długich notek... jakby to nazwać... powracających?
Do soboty czekam na Wasze odpowiedzi, a potem projektuję nowy grafik.
Cóż, na dzisiaj chyba się pożegnamy. Muszę jeszcze napisać posta u siebie na blogu, a mam mało czasu.
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.

Muszę koniecznie zrobić nowe logo...

16 komentarzy:

  1. Nawzajem! Cieszę się z Twojego powrotu.
    Co do serii, ja należę do osób wiecznie niezdecydowanych, tak więc nie będę nic mówić. 😷
    ~Pozdrawiam,
    zoozzool ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza :D
    Myślałam że odchodzisz Marcia!
    Tęskniłam :*
    Fajna notka, i nie przejmuj się :)
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że w końcu wróciłaś, bo brakowało mi Twoich postów. :) A co do serii, to ja bym zrezygnowała z Movie Star Tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze coś dodam. Zrezygnuj także z serii The Game in game.

      Usuń
  4. MovieStar Tygodnia
    For the animal

    *^-^*

    Super, że jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa... Przeczytałem jeszcze raz. No bosh. To seria, która ma odpaść to The Game in game.

      Usuń
  5. MARCIA WROCILA
    *skacze krzyczy drze sie*
    HIP HIP
    HURRAAAA
    MARCIA WROCILA OMG!11ONEONE!!!11
    FUCK YEAH










    Odbija mi. xD













    Naprawde ciesze sie, ze wrocilas. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Yay,Marcia,wróciłaś! :3
    Aaa,seria która ma odpaść.. Tak,masz rację - powinnaś zrezygnować z serii "A Game in a Game",bo była moim zdaniem trochę nudna. (Moja Opinia.) A tak w ogóle,to jak Ty się nazywasz ma MSP?
    #MySyPyTakBardzo;__;
    Odpowiesz mi..? Proszę. x-o
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinna odejść seria moviestar tygodnia .
    Tak trochę nudna...
    Ale to moje zdanie rób jak chcesz

    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót Marci! Cieszmy się, hyhy!
    #MarciaJestWysuwista


    Lubię pisać słowo ,,wysuwiste". ;×;
    Zakończ serię ,,The Game in a Game". Super, że wróciłaś.

    /tae

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że wróciłaś!
    Seria, która odpada to "The game in a game".

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakończ serię "The game in a game".

    OdpowiedzUsuń
  11. Marta wróciła! Szykujcie ognista whisky!!
    Rogata
    Asia
    Kordelia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)