Menu

środa, 28 października 2015

'Mam czosnek i nie zawacham się go użyć!'

Ziemango! (Muszę wymyślić lepsze powitanie)

Tu Lidqa. Dzisiaj chciałabympokazać krótki kawałek rozmowy mojej z 'wypasioną'. Nie znasz? Jak nie znasz znaczy że masz niedobór Forum ;/ Z góry też przepraszam że dzisiaj post będzie tak krótki, ale nie mogę wam tego nie pokazać :p


Więc tak:
Mniej więcej w połowie naszej (nie) cywilizowanej rozmowy wygimbusiona napisała mi 'rzelki' Ja napisałam jej 'żelki*' tak jak widać na obrazku i tak to się dalej potoczyło. Co do czosnku, na samym początku, jak zaprosiła mnie do znajomych napisałam jej 'czego ty ode mnie chcesz ty szatanie', a później że wezmę czosnek i od niego wyparuje...



Starałam się, nie bijcie :< Ale nawet gadanie o moim krześle z ikeły (biurko tez z ikeły mam #ikełowość) nic nie dało.



Krótki post... Ale ja robię loga osobom które się zgłosiły a troszke tego jest :/

~Lidqa


Ja znowu nie wiem gdzie jest moje logo...






























































































































































































































































































































































































































Kto dotrwał?



#Dzdzownica

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Składamy się na znicz dla przecinków?

      Usuń
  2. Jej,dwa gimbusy się spotkały i gadały o czosnku i awokado! Normalnie post,i temat dnia. :3 Suuper!
    #Dżdżownica!
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga! To nie hejt! Dlatego jeśli jesteś nowy w internetach lub chorujesz na nie uleczalny ból dupy, to nie czytaj.

    Post mi się nie podoba. Jedyne co mi się spodobało, to ElmoBóbr. Hyh.
    "Misaki (a'ka Miska)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglas to dac jako dodatek do jakiegos posta, byloby ciekawiej, lol. Dwa dni nie ma posta, super. Pozatym fejki, dziwni uzyttkownicy i rozmowa z nimi, to juz stary temat, wykorzystany przez wszystkich, lol.


    `ToWszystkoWinaIlluminatii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog upada, cóż, a na admina mam focha xDDD

      Usuń
    2. Ziomek, masz focha bo nie dostales admina? XDD Cos mi sie kojazy

      Usuń
  5. Zgadzam się.

    ~`To ja Czekoladowa :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)