Menu

sobota, 24 października 2015

Loga na zamówienie + Lamalaśne święto

Ziemango! Tu Lidqa. Dzisiaj napiszę post dość krótki, ale jest on bardziej informacyjno - konkursowy. Najpierw zacznijmy od lóg na zamówienie. Jestem w tym całkiem dobra, co możecie zobaczyc np. w poście z wynikami konkursu na logo Selenne, niektóre osoby pisały że moje im się podoba, a chciałabym to wykorzystać, bo rzadko robie juz jakiekolwiek loga, no, ostatnie robiłam chyba wczoraj, ale to się nie zdarza codziennie :D
Jeśli ktos chciałby takie logo ode mnie, w komentarzu musi napisać:
- Nick na MSP
- Coś odnośnie stylu i kolorów w logu, albo dac mi wolną rękę
- Cytat który ma się znaleźć na logu albo znowu dać mi zaszaleć
- Gmail, E - mail i wszystko inne, byleby dało się wam tam to logo wysłać

Poza tym na MSP tworzysz look o nazwie 'DoLoga' albo 'DlaLamorożca', jeśli nadal nie wiesz jakie ma być logo, ja biorę strój w jaki własnie jesteś ubrany, ale wolałabym look.


LAMALAŚNE ŚWIĘTO

O co chodzi?
Chodzi o to, że na Forum co jakiś czas spotykam tematy o Halloween, że to pogańskie święto, że katolicy nie powinni tego obchodzić itp., więc ja chciałabym wymyślić inne, dziwne święto w którym mamy szansę ubrac się strasznie. To będzie 'MSP-owskie' święto, tak po prostu, dla jaj, bo tak ponieważ gdyż. Ale to święto musi mieć nazwę. A ja jej za nic nie umiem wymyślić d: Może byc nawet strasznie długa enpe: Święto dla strasznie dziwnych dzieci internetu dzieki którym świat niedługo zginie. Można? Można! Da się? Da się!
Tak, i takim oto cudem 'nie mam pomysłów'. Widocznie pomysły biorą się znikąd i przypadkowo. Nie bijcie. Tylko że trochę bez sensu mówić wam żebyście wymyślili nazwę a ja ja sobie wybiorę, hołhoł, maj nygga. I co mam powiedzieć? 'No więc nie mam mózgu, więc wynajełam sobie murzyna, i posiada mózg za mnie'
(Oddychaj, oddychaj, za dużo enter!)

Tak czy owak, to jest konkurs, a najlepsza nazwa dla lamalaśnego święta zostanie nagrodzona prezentem z listy życzeń do 700 SC.

Ale krótki post.

I jeszcze muszę go teraz skończyć bo siostrzyczka cioteczna musiała naskarżyć że się z nią nie bawię.
Dziękuję ci. Kiedyś ci tak przypieprzę że nie wiem. Będę pisała post ile mi sie podoba.


Ale ty siedzisz już jakąś godzinę na laptopie!

- A kto się gapił w Simsy trzy godziny?

Ale ja się tylko patrzyłam nawet nie grałam!

- Ale patrzyłaś ;-;

Ale to nie to samo co granie!


Czyli wychodzi na to że ruszanie i klikanie myszką a gapienie się 10 cm przed ekranem jest złe.
Pomyślcie nad tym, co robicie. Może zbyt długo klikacie i ruszacie myszką? Może powinniście sie poważnie zastanowić  kiedy macie zamiar przesunąć myszkę następne 5 cm dalej? Uważajcie.




*Callens - dziewczyna dla której wczoraj robiłam logo, tak żebyście wiedzieli co umiem stworzyć :p



~Lidqa

34 komentarze:

  1. Poproszę logo! Najlepiej w takich delikatnych, pastelowych kolorach. :)
    Nick: Incitiatia

    Nazwa: Dziecioneoświęto xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat ma być po angielsku i krótki! :B

      Usuń
    2. Cytat ma być po angielsku i krótki! :B

      Usuń
  2. Poproszę logo, takie wesołe, owocowe z masą efektów! Nick: Marsowa GT. Cytat, jakiś po angielsku. I podpisz mnie ,,Hanka". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz wziąć udział w moim konkursie ba logo ;)
    Logo w stylu zimowym bądź Świątecznym (Święta Bożego Narodzenia)
    Szczegóły znajdziesz tutaj:

    http://cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com/2015/10/co-kto-to-co-sie-dzieje-mamy-konkurs.html?m=1

    Na wszelki wypadek podam tutaj Nick i Gmail ;);)
    Nick: lolme
    Gmail: aasiaa.10golabek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o logo, nick: Lanche, Gmail: LuizaMSP123@gmail.com i wszystko jak mozesz wymysl sama ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawiam logo, nick: 3kicia30, styl taki żelkowy, kolorowy, tło sobie wybierz, cytat: 'człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać', g-mail: seriolubienalesniki@gmail.com i poproszę o najnowszy look co zrobilam (bodajze ma tytul 'do zadania'). A tytul swieta 'swietosuperjednorozcow'. He he.
    ~FluffiPuffi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie chcę loga,ale skomentuję.
    * KOMENTARZ,KOMENTARZ*
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też skomentuje *-*
      * KOMENTARZ,KOMENTARZ*
      ~Rosence
      PS. Można zapraszać ^^

      Usuń
  7. To ja poproszę logo ^-^
    Nick: safira987
    Styl/Kolory: Daje Ci wolną rękę!
    Napis/Cytat: Napis to Wiki,a cytat - Twoja Wola!
    Gmail: ciasteczko3151@gmail.com
    ~ Wiki

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja poproszę logo ^-^
    Nick: safira987
    Styl/Kolory: Daje Ci wolną rękę!
    Napis/Cytat: Napis to Wiki,a cytat - Twoja Wola!
    Gmail: ciasteczko3151@gmail.com
    ~ Wiki

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja będę wery orydżinal i nie chce loga, bikoz aj fink, że strasznie dużo masz tych zamówień C:

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zglosze kiedys tam po logo xd Bo masz strasznie duzo zamowien D:

    OdpowiedzUsuń
  11. Jam poprosić logo B)) Nick: Liliana Amo
    Ma być takie zimowe B)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jam poprosić logo B)) Nick: Liliana Amo
    Ma być takie zimowe B)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogę logo? C:
    Nick: Yousain
    Gmail: yousainka@gmail.com
    Wymyśl wszystko sama, lubię niespodzianki.
    ~Yn

    OdpowiedzUsuń
  14. nick:michas3000
    cytat:i'm crazy baby!
    styl: dawaj :P
    e-mail"1martix88x@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh no dobra ja też chcę logo xd
    NICK: Callies
    LOOK: Najnowszy (3 Look od ryby - coś takiego)
    TŁO: Pasujące kolorem do looka
    STYL: Nie mam pojęcia co będzie pasować c; Może coś letniego, a może mrocznego?
    NAPISY: Aga, Callies, gdzieś możesz dać małe Jesy <3
    CYTAT: Coś o marzeniach, po angielsku
    MAIL: jesymsp@gmail.com

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... Nazwa święta... Więc tak:
    " Dzień MSP- owiczów, którzy potrafią świętować w mrocznym stylu", " Super Mroczne Święto Dla Wszystkich", " Ciemność rządzi!"

    OdpowiedzUsuń
  17. Chce logo nick dagmara banahiewicz
    Cytat Dowolny tylko żeby było po angielsku
    Look pod tytułem 8
    Styl taki słodki i tym podobne
    Gmail oliwkowemsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamawiam logo!
    Najlepiej z hallowenowym lookiem lub tym czerwono-niebieskim.
    Więcej wymagań nie mam o i gmail oliwiaoliwka2004@gmail.com
    ~(na MSP) Maja997733
    ~Olivie
    ~OrbitaQ

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrb logo?PLISEG!:'(
    Nick:zo cia
    Cytat: Jakiś po angielsku z podpisem "~Sofja" jak nie zapamietasz TRUDNO
    Kolory:Coś byle z czarnym
    LOOK:Zrobię spoko:*Jak zapomnę ubranie które mam ns sb na msp
    E-mail-zosiawalkowiak2005wp.pl
    (NIE MÓJ PRYWATNY :*)
    ~SOFJA
    Spory ze tak dużo pisze ale proszę synuś mi zrobiła!Ja nie mam takiego talentu ja ty!Plis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki synuś?:OTe durne poprawianie!Plis zrobisz?

      Usuń
    2. O czarno białe kolorki cytat taki snutnawy po angielsku i podpis prosze;* -"Sofja:*"

      Usuń
  20. Mam nazwę ;)

    Neonowe święto duchów

    xDDD

    ~ ArbuzeQ

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)