Menu

środa, 7 października 2015

Krótki post + Look + Skończyłam uzupełniać dziennik

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Miałam dzisiaj strasznie męczący dzień! Rano o 7:45 szłam do szkoły, następnie czekało mnie 8 lekcji, które trwały koszmarnie długo! No po prostu myślałam, że szlag mnie strzeli! Przepraszam, że się tak brzydko wyrażam, ponieważ wiadomo- redaktorka nie powinna wyrażać się wulgarnie w swoich postach. Mam dzisiaj nieziemsko zły dzień, ale spróbuję napisać posta pomimo mojego humoru, który jest nieco... zniszczony. Kto to widział! Siedzieć cicho i pisać karną kartkówkę za 'kochaną' klasę?! Mieć sprawdzian z fizyki, który był mega trudy, aczkolwiek myślę, iż poszło mi na ocenę dobrą lub dostateczną. Przynajmniej! A do tego wszystkiego przyjść o 15:00 do domu z masą zadań domowych, które są jak dla mnie zbędne. Uprzedzam, że dzisiaj będę musiała kończyć nieco szybciej i post będzie krótki, ale spróbuję pisać więcej byście mieli co czytać. Wiem, jestem strasznie kochana. Tak! Brawo ja! Brawo Ty! (Bezsensowne zdanie, ale co tam?)
O nie.. Tylko nie to. Pierwsza Miłość teraz leci na Polsacie. (YGH! Te reklamy Polsatu! ;-;)
Muszę zacząć w końcu posta. Chwila! Przecież go zaczęłam!

♣ Dziennik ♣
Jak widać dodałam do grupy 30 osób, a miało być tylko 20. Im więcej, tym lepiej. Prawda? Osobom, które zgłosiły się już po zapisach- chciałabym Was mimo wszystko przeprosić, ale wiedzcie, że niestety i tak dodałam za dużo osób co może oznaczać chaos np. z sprawdzaniem obecności, ocenami, zadaniami. Trudno. Dam radę to ogarnąć! Przynajmniej mam taką nadzieję. 

♣ Look ♣ 

Dziś zaprezentuję Wam look dla VIP, który jest moim zdaniem świetny. (skromność)
MS mojej siostry- Sylwii. Wiem, że mało dodatków, ale takie miałam założenie, by było skromnie i elegancko.
Look składa się z pięciu rzeczy. Jest bardzo elegancki i skromny. Delikatne barwy świetnie tutaj pasują. Panuje tutaj cudowna harmonia. Głowę Naszej MS zdobi piękny blond koczek, który wystaje z boku. Na uszach mamy cudowny perłowe kolczyki, a następnie patrząc niżej widzimy perłowy naszyjnik. Ciało Naszej kobietki zdobi skromna, aczkolwiek genialna biała sukienka z fioletową kokardką. Ostatnią rzeczą, która jest tutaj widoczna to buty w kolorze fioletowym z kokardkami! Są słodkie, a zarazem dostojne (?). Ogółem look zasługuje na ocenę 9/10, gdyż jednak brakuje tu kilku akcentów.

Skład:


Paleta kolorów:

Uwaga! Koloru włosów nie dodawałam, gdyż jest on taki jak w sklepie. 

♣ Pozdrowienia ♣

Wprowadziłam pewną podkategorię, w której możecie się zgłaszać, aby: 
♣ Zostać pozdrowionymi
♣ Pozdrowić kogoś
Mogą być maksymalnie 3 pierwsze osoby na każdy post! Możecie podać swoją ksywkę/ podpis, który będzie Was prezentował. Np. #Flerie- Chciałabym pozdrowić- [...]
Dzisiaj w ramach rekreacji pozdrawiam osobę, która napisała mi na GG, że piszę świetne posty!
Dziękuję i pozdrawiam Cię bardzo serdecznie! ♥

♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 

♣ Pożegnanie ♣ 

Niestety, ale muszę kończyć już tego krótkiego posta. PRZEPRASZAM ZA TAK KRÓTKIEGO POSTA! WYBACZCIE! JUTRO BĘDZIE LEPIEJ! Wybaczycie? ♥ (mam dzisiaj zły dzień, naprawdę)
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już jutro!


Baiyo!

♣Patka♣ 



28 komentarzy:

  1. Jestem tam! c; Janusz Bolesławokowotkowski czy coś takiego xd

    ~`Hanka
    /'Pringels
    P.S Kto mi wymyśli fajną ksywę temu obejrzę dużo filmów na msp i dam 5 gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrów Parówę wywaloną z bloga {ja} Inaczej kociapati


    Super post^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Susty nómer w ciennikó, oh noł!
    #MiałoByćFluffiPuffiAleCoTamFluffiPuffTeżJestFajnePsDlugieHasztagiSąSuperLol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluffi Puffi? Ja teraz sprawdzałam dokładnie twoje zgłoszenie i pisze "Puff". ;)
      Jak chcesz to w następnej notce to poprawię. No problem! ^_^


      `P

      Usuń
    2. Mój ciąg liter nie był do zrozumienia, he he. W zgloszeniu mialam napisać Puffi, zamiast Puff .Pisze na tablecie, wiec literek kliknac zapominam, no.Ale jesli poprawienie tego to dla Ciebie nie problem, to super. C;
      A tak btw, to mam swoj kajecik na japoński. Z Myszką Miki! C;
      ~FluffiPuffi

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do dziennika, to nazbierało się dużo osób. A look jest taki elegancki, wyjściowy. C:

    'Niunitka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe,nie przejmuj się,ja też mam dzisiaj zły dzień. :')
    Yay,no nie ma to,jak kartkówka przez wrzaski chłopaków,nie? Dlaczego musieliśmy dostać za nauczycielkę Matmy tą złą babe?! ;___;
    Hyhy,też mam milion ZBĘDNYCH I GÓWNIANYCH zadań domowych.
    #Pozdro
    #SpokoKoniecMojegoWyzalaniaSie
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie kończę o 16, proszę...

      Usuń
    2. Ja w poniedziałki mam na 6:45, a kończę o 15:00. Gimnazjum... ehh...
      Pozdrawiam ludzi, którzy mają ciężkie dni :*
      Łączymy się <3


      `P

      Usuń
    3. Na 6:45?!
      Ja mam dwa razy na 12:30 XD
      Florka.

      Usuń
    4. Ja mam na 8 i tylko raz na 7:10 xd
      Codziennie mam minimum 7 lekcji, a w domu jestem zawsze po 16 (tak z 5-10 minut po 16)
      #życie

      Usuń
    5. Świetny post.
      Ktos przebije mnie?
      12;30-17;45
      W domu-18;00
      /Ksiądz

      Usuń
    6. Ja mam 12:30 - 16:40
      12;30 - 17:45 :'D
      Florka

      Usuń
  7. Hehe, ja pisałam do ciebie na GG 8))
    Dziękuję ♣
    'Cind

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, a ja się zastanawiałam, kim ta osóbka jest! ^3^


      `P

      Usuń
  8. Look jest przepiękny! Taki elegancki, w moim stylu. :) Współczuję, co do dnia. :/ Ostatnio my też pisaliśmy kartkówkę przez takiego gościa, który pyskował pani na matmie. .___. ~ Emi Caffe/Emka

    OdpowiedzUsuń
  9. Uhm... Pewnie przez ten komentarz wywolam wielka gownoburze, ale co mi tam... Strasznie mi sie podoba ta seria, jezeli bys mogla, mozesz mnie dodac... Tak, wiem, moglam zglosic sie wczesniej, ale najpierw mialam przerwe, potem zepsula mi sie ladowarka od laptopa, przez co w ogole nie moge na niego wchodzic (nowa prawdopodobnie bede miec dzisiaj po szesnastej) i bylam na dwudniowej wycieczce ze szkoly, nie mialam kiedy oraz jak. A wiec:
    Imie: Marcia
    Nazwisko: Whiterlly
    Oczywiscie dopisz mnie, jesli mozesz, bo nie chce sie narzucac ani cos w tym stylu.
    Piszesz swietne posty.
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za stwierdzenie, iż moje posty są świetne. <3
      Mogłabym dodać, ale byłabym nie fair wobec innych. Trudno. Wezmę to na siebie i stworzę dziennik na kolejne pięć osób, zrobię klasę dodatkową. ;)
      Tak więc będziesz Ty i cztery pierwsze osoby, które się tutaj zgłoszą! Pod tym komem ;*


      `P

      Usuń
  10. Co się stało z postem Szymona o ciąży Pixi? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo on, albo jakiś administrator go usunął.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)