Menu

niedziela, 4 października 2015

Krótki post informacyjny.

Haiyo!

Z tej strony Flerie!
Chciałabym przekazać, iż dalej trwają zapisy do mojej klasy.
Dla niewiedzących:
Chcę zacząć prowadzić szkółkę, klasę, kurs (?) nauki japońskiego. Wiadomo. Chciałabym Was nauczyć paru zwrotów grzecznościowych, słówek itd.
Seria ta będzie mieć ok. 9 części. Po ostatnim poście z tej serii będzie sprawdzian, który przesyłam na e-mail moich uczniów. Oczywiście nie zabraknie tu istotnych- rzecz jasna kartkówek, które będą co 3 lekcje.
Gdy skończymy uczyć się języka japońskiego, to następnie przejdziemy na:
♣ Niemiecki
♣ Hiszpański
♣ Francuski (Będzie ostatni, ponieważ dopiero się go uczę)

Muszę niestety zmienić swój grafik, ale będą to tylko drobne zmiany.

Oto mój grafik:
Pon.- ☺
Wt.- ☺
Śr.- ☻ (Japoński)
Czw.-☻
Pt.- ☺
Sb.-☻ (Japoński)
Ndz.- ☻
Legenda:
☻- Tak (post będzie)
☺- Nie (posta nie będzie)

Jak widzicie seria "Nauka japońskiego z nutką MSP" będzie w środy i soboty. (może to ulec zmianie)
Pierwsza lekcja odbędzie się w sobotę, ponieważ do środy zbieram ostatnie zapisy! (Ewentualnie czwartku!)
Zainteresowanym radzę się spieszyć, gdyż zostało tylko 8 miejsc!
Komentarz osoby, która chce dołączyć ma wyglądać tak:
♣♣♣
Zgłaszam się!
Imię: (swoje własne)
Nazwisko: (zmyślone, a nie prawdziwe!)
E-mail: wzóremaila@gmail.com
♣ ♣♣

♣ Dziennik ♣

Trochę mi zajęło tworzenie tego dziennika. Mam nadzieję, że to docenicie.
Jak widać wszystkie imiona są w kolejności alfabetycznej. (Wiem, w szkołach zaczyna się od nazwisk, ale ćśś)
Od razu uprzedzam, że lekcja będzie też związana z MSP. Wiadomo, iż mogę dać Wam do tłumaczenia coś po japońsku o MSP. Sprawy organizacyjne zostawcie mi. Oto się nie martwcie.
Mam nadzieję, że po takich lekcjach trochę nauczycie się języków ze mną.
Macie pomysły na nazwę mojej szkółki? (Wasze pomysły piszcie w komentarzu)

♣ Seria ♣
 
Ah! Zapomniałabym! Muszę zaktualizować serie, które zostaną dalej prowadzone oraz wstrzymane.

° Look w moim wydaniu - seria aktualna
° Porady modowe (?) - seria rozpocznie się w listopadzie/ wstrzymana
° Detektyw Flerie na tropie - seria rozpocznie się w listopadzie/ wstrzymana
° Coś tu nie gra (niespodzianka) - seria rozpocznie się w listopadzie/ wstrzymana
° Szalona stylizacja, post na luzie - seria aktualna
° Nauka japońskiego z nutką MSP - seria aktualna
° Logo na topie (seria, w której robicie sobie logo i wysyłacie mi je, a następnie komentatorzy nadają miejsca od 1 do 3) - nie wiadomo

♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby sie ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 

♣ Pożegnanie ♣ 

Niestety, ale muszę kończyć już tego krótkiego posta informacyjnego.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się w środę. (według mojego grafiku) 


Baiyo!

♣Patka♣ 


  
 

69 komentarzy:

  1. Jestem przed ostatnia B)
    To moje nazwisko, ah!
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, genialne, a zarazem oryginalne nazwisko- zresztą jak każde *•* :3


      `P

      Usuń
  2. A ja taka zua czytałam w roboczych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Imię: Achuj
    Nazwisko: Ciwdupe
    E-mail: boa16@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że chcesz te imię i nazwisko? Bo odwrotu nie będzie XD
      Achuj Ciwdupe otrzymał ocenę bardzo dobrą. (Nawet, nawet to brzmi)


      `P

      Usuń
    2. Policja pyta: dziewczynko podaj mi swoje imię i nazwisko
      Achuj Ciwdupe

      Usuń
    3. Dziewczynko- mandacik za zniesławienie policjanta.

      Upsik? X)

      `P

      Usuń
  4. Redagujesz bardzo estetycznie wszystkie posty - miło się czyta.
    Czekam na kurs Niemieckiego.

    ~`.A
    //TheQueen
    'Callies

    OdpowiedzUsuń
  5. O,po Japońskim będziesz uczyła Niemieckiego? To się zapiszę! C; Hyhy,umiem coś tam z Niemieckiego,bo się go uczę,więc chętnie się zapiszę. ^^
    Czekam na zapisy na kurs Niemieckiego! :3
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Imię: Natalia
    Nazwisko: Papug
    E-mail: maddeline49@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się
    Imię Wiktoria
    Nazwisko Vipene
    E mail cevellemsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się zgłaszam!
    Imię: Wiki
    Nazwisko: Vonsata
    Nick na msp: safira987
    E-mail: ciasteczko3151@gmail.com
    `Wiki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się. ^^
    Imię: Viola
    Nazwisko: Bility
    E-mail: julia.zyla@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    Imię: Martyna
    Nazwisko: Smith
    Email: martyna_mice@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te lekcje mam zapisywać w zeszycie?

      Usuń
    2. Niee, chociaż... jak chcesz sobie wszystko systematycznie zapisywać, to możesz. :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się!
    Imię: Kinga
    Nazwisko : Szafofska
    Email: moviestarka1234@wp.pl

    :3

    ~ Rose

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zgłaszasz się, tak? W takim razie podaj: imię, nazwisko, e-mail.
      Pospiesz się, zostało ostatnie miejsce, a ktoś może Cię wyprzedzić. *^*

      Usuń
  13. Magda Brzezoń - to ja z tableta, więc nie bierz tego pod uwagę. Zgłaszam się!

    Imię: Zuzanna
    Nazwisko: Yeitiel
    E-mail: suzzimsp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ten kom bierz pod uwagę, ale ten od Magdy Brzezoń, nie. :)

      Usuń
    2. Ok, dobrze, że uprzedziłaś. :)
      Zmieściłaś się w grupce, bo ostatnie miejsce zostało. ;)


      `P

      Usuń
  14. Jeżeli ktoś jeszcze chciałby dołączyć, mimo, iż jest już 0 miejsc. To specjalnie dla max. 5 zrobię wyjątek. :)
    Pofatyguję się dla tych, którym bardzo zależy. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Taak, jutro dopiszę do dziennika :*


      `P

      Usuń
  16. To ten, zgłaszam się.
    Imię: Zuza
    Nazwisko: Thompson
    E-mail: zwysocka95@gmail.com

    'Z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy mi, no.
      Ale jak nie chcesz to spoko.

      'Z

      Usuń
    2. Spoko, jeszcze jest miejsce :*


      `P

      Usuń
  17. Zgłaszam się !


    Imię : Zon
    Nazwisko : Shau ( czyt. szału )
    e-mail : wariatka.msp@o2.pl




    Mega mi zależy ale mój grafik niezbytnio pozwala więc była bym trochę spóźniona z tematem


    ~Juleg
    ~Wariatka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, zawsze mogę wysłać Ci na e-mail to co napisałam w poście, abyś nie musiała szukać. Tak jak mówiłam, będę robić wyjątki w wyjątkowych sytuacjach, więc o resztę się nie martw. ;)

      Usuń
  18. BŁAGAM, PROSZĘ, CHCĘ SIĘ ZAPISAĆ.
    Imię: Janusz
    Nazwisko: Bolesławokowotkoski
    E-mail: hanna.boberek@onet.pl
    (BOBEREK TO NIE MOJE NAZWISKO XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, jest już 30 osób i muszę to wszystko alfabetycznie poukładać ^_^
      Zrobię to jutro, ponieważ źle się czuję. ;)


      `P

      Usuń
  19. Ja chcę! :3
    Imię: Julie
    Nazwisko: Pandanight xD
    E-mail: julkamasiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I nagle wszyscy chcą się zapisać xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Moj numer to 5 B) Jestem Karolina Schmidt jak Kendall Schmitd z BTR <3
    ~Pani Pomarancza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A I super by bylo, jak bys kazala Nam kupic do nauki np. Zeszyty do pisania twoich lekcjI. Aby to bylo realistyczne. No I Co jakis czas robic kartkowki, dawac Nam oceny, robic Nam wycieczki (xDD) itp.

      Usuń
    2. Wycieczki? To chyba tylko w google street view. (Dobrze? Nie wiem. Pewnie źle napisałam) xD
      Zeszyty? Po co? No chyba, że ktoś bd uczęszczał na kolejne 3 sezony, to może założyć. ^_^
      Kartkówki, zad. dom będą. Przecież napisałam w poście. :*


      `P

      Usuń
  22. Ostatnie miejsce? Chyba...
    Imię: Julek.
    Drugie: Shimeruko.
    Nazwisko: Akoshideru.
    E-mail: shimeruko@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Imie: Fluffi
    Nazwisko: Puff
    G-mail: seriolubienalesniki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Od teraz nie przyjmuję kolejnych osób. Zrozumiano? ;)
    Limit wyczerpany. (Żeby nie było wzięłam osobę, która jest nade mną jako ostatni wyjątek)


    `P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej w tej samej minucie się zgłosiłam ;ccc

      Usuń
    2. Eh. Dobrze, niech będzie. W sumie. No, zgoda... Od teraz jesteś uczniem. C:


      To był ostatni, ostatni, ostatni raz! Xd


      `P

      Usuń
    3. Zgłaszam się, Tori Torciarz (takie imię i nazwisko bekowe)
      wiktorka07@o2.pl

      Usuń
    4. Tori, twoje zgłoszenie nie zostanie rozpatrzone. Po czasie, po czasie. Przykro mi.


      `P

      Usuń
    5. Poprzednie mi usunęło, a było przed czasek, ahh...

      Usuń
  25. Zgłaszam się !
    Imię: Zuzia
    Nazwisko: Melodia
    E-mail : zuzaneczka@interia.pl
    JEST MIEJSCE???

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest miejsce? Jeśli tak to się zgłaszam!
    Imię: Oliwia
    Nazwisko: Plackowska
    E-mail: lubieplackiifajnie@gmail.com (nie czepiać się xD)
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
  27. Konbanwa!
    Ło, japoński! Zapisałabym się, ale już sama dostatecznie umiem porozumiewać się tym językiem. Jakoś tak poczułam do niego sympatię.
    Hmm, czy ja widzę na Twoim avatarze Evę z Exitusa? T^T
    Oyasumi~
    ~Kiyo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobrze widzisz <3
      Pokochałam ten komiks, a najbardziej Evkę i Ourella *^*
      #teamourell&eva


      `P

      Usuń
  28. Imię: Klaudia
    Nazwisko: Mandie
    Email: klaudia.pijanowska@gmail.com
    Mam nadzieję że znajdziesz dla mnie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałam być w klasie, ale w tamtym poście mój komentarz nie chciał się dodać.
    Imie- Florka
    Nazwisko- Apple (nie pytać)
    E-mail- nika.nowak13o2.pl
    Miałam nie podawać nazwiska, no cóż xd
    Teraz czekam czy się dostane :)
    Florka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Eh. Dobiłam teraz aż do 30 osób. Wszystkie osoby, które się teraz zgłosiły dostają się na kurs, ale kolejnuch osób nie przymuję!!

    LIMIT WYCZERPANY. NIE ZGŁASZAĆ SIĘ. NASTĘPNE KOMENTARZE ZOSTAJĄ IGNOROWANE. :3


    `P

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma to jak się spóźnić. ;^;
    No, no ale ten. Może nauczę się czegoś z postów.
    (taka nadzieja..)
    'Ce

    OdpowiedzUsuń
  33. imie - Patrycja
    nazwisko - Wrycz (wymyślone)
    mail - ciekawskapati@gmail.com


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przyjmuję już. ;)
      Limit wyczerpany!


      `P

      Usuń
  34. Hah, moja siostra chce sie uczyć japońskiego xd

    I szkoda, że już nie przyjmujesz ale kiedy trwały zapisy to miałam szlaban na telefon :c

    A ja tylko na telefonie lubie odwiedzać blogi xde

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)