Menu

sobota, 3 października 2015

Konkurs na logo!

Cześć

Wymyśliłam konkurs, a mianowicie konkurs na logo. Okay jak to powinno wyglądać?

1. Napisz w komentarzu, że się zgłaszasz np.: Zgłaszam się do konkursu na logo i piszesz swój nick.
2. Robisz mi logo, na MSP jestem Selenne
3. Wysyłasz je na e-mail: Selenne.msp@onet.pl
W temacie najlepiej napisz ,,Konkurs na logo'', bo nie wiem czy znajdę. Napisz jeszcze swój nick.
4. Czekaj na wyniki.

Zasady
  • Robisz mi tylko jedno logo, nie dwa, nie trzy tylko jedno.
  • Musisz zaprosić mnie do znajomych (jeśli mnie nie masz).
  • Logo musi zawierać napis ,,Selenne'' i moją MovieStar
  • Na wasze prace czekam do 10.10.2015 roku do soboty, natomiast wyniki będą 11.10, czyli w niedzielę.

Nagrody:

I miejsce - Jeden prezent z listy życzeń, obejrzenie 5 filmów, love it na 5 artach, love it na 5 look'ach.
II miejsce - obejrzenie 5 filmów, love it na 5 artach, love it na 5 look'ach.
III miejsce - obejrzenie 3 filmów, love it na 3 artach, love it na 3 look,ach
Wyróżnienie - graf, obejrzenie 1 filmu, love it na 1 arcie, love it na 1 look'u
Nagroda pocieszenia - obejrzenie 1 filmu.

Mam nadzieję, że chociaż z 10 osób się zgłosi. Nagrody nie są jakieś super wypasione, bo mam mało StarCoins na MSP.


1 komentarz = 1 % motywacji

Na dzisiaj to tyle. Zgłaszajcie się do konkursu :)

Bayoo
- Selenne

25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się nick; safira987
    ` Wiki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! :D Nie wiem, czy się zgłoszę, bo nie umiem za bardzo robić lóg. :/ ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 taki sam post?
    On był wczoraj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Yyy.. Mi się wydaję,czy był już taki post od Ciebie? Nie wiem..
    W każdym razie nie zgłaszam się,lóg i tak robić nie umiem. :')
    ~TaZua
    ~TaDziwna
    ~TaNegatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo tamtego posta usunęłam i napisałam od nowa

      Usuń
    2. Po co napisałaś go od nowa? XDDDD Czy wszystko z Tobą ok? xD Pod tamtym postem miałaś już chętnych... Nie ogarniam Cię.

      ~ >>I<<

      Usuń
  6. Bezsens
    W tamtym poście miałaś już chętnych...
    ~Haruhi Suzumiyi, Otaku, Mangozjeb

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak poza tym; 1 komentarz = 1% motywacji? Ryli? ;')

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszają się nick dagmara banahiewicz

    OdpowiedzUsuń
  10. Umm, a czy coś się w ogóle po tym napisaniu od nowa zmieniło?
    W każdym razie - zgłaszam się jeszcze raz, na MSP poniedzialek999.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się, nick: Lanche, email: lui123123@interia.pl i logo już zostało wysłane.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)