Menu

piątek, 2 października 2015

Konkurs na logo - oddzielny, normalny post.

Ziemango! Ogłaszałam już konkurs na logo, to raczej wiecie, ale myślę że powinnam zrobić o tym oddzielny post, bo inaczej nic z tego nie wyjdzie.


TERMIN

Na zrobienie loga macie +/- tydzień, loga zobacze w następna sobotę.


LOOKI

Looki do wyboru macie tym razem trzy.




TŁA

Tła też podawałam dwa, ale to za mało, zdecydowanie.
Więc do wyboru macie ich tyle:










+ Można zrobić tło tak jak pokazywałam to w ostatnim poście

CYTATY

Jeśli chodzi o cytaty, kompletna dowolność, bylebyście w wiadomości napisali mi ich tłumaczenie jesli są w innym języku, nie musi byc super dokładne.


GDZIE I JAK WYSYŁAMY LOGO?

Logo możecie mi wysłać na e-mail i g-mail

E - lidia.marlega@vp.pl

G - lidia.marlega@gmail.com

Logo wysyłamy jako załącznik.


CO MA SIĘ KONIECZNIE ZNAJDOWAC W WIADOMOŚCI?

W wiadomości ma sie znajdowac oczywiście logo, ale trzeba napisac też tam swój nick na MSP,
tłumaczenie cytatu jeśli trzeba i możecie tez dodać parę słów o swojej pracy.


KTO MOZE BRAC UDZIAŁ W KONKURSIE?

Udział w konkursie może brac każdy, redaktorka bloga, osoba która go czyta, to nie ma znaczenia.


Aż wreszcie...





NAGRODY

1. Miejsce
       Pięc autografów, obejrzenie pięciu filmów (5/5), Love na 10 ArtBookach i 10 Lookach



2. Miejsce
 Trzy autografy, obejrzenie trzech filmów (5/5), Love na 5 ArtBookach i 5 Lookach


3. Miejsce
Jeden graf, obejrzenie dwóch filmów (5/5), Love na dwóch ArtBookach i 3 Lookach





Tak, wiem, trzeci Look az powala, ale chyba lepiej dostać cokolwiek niż nie dostać nic.

Nie, nie miałam spodni...





Mam nadzieję że jednak nie zapomniałam dzisiaj o niczym i wszystko jest bardziej jasne.



Ałwidazejen












(Nigdy nie pamiętam jak to się pisze, od dzisiaj będzie to moje pożegnanie d:)






18 komentarzy:

  1. Pierwsza.
    Nom,nom,nom,nom,nom. :3
    Dopsze,nie ważne..
    Nie wiem co napisać.. ;___;
    Komentarz. #Komentarz.
    ~TaZua
    ~TaDziwna
    ~TaNegatywna

    OdpowiedzUsuń
  2. E E E E E E E E E E E E E E E E E E EYYYYYY

    Ten look za drugie miejsce jest ładniejszy od tego za pierwsze miejsce xd
    Takie jest moje zdanie ;-;

    A no i ten... Biere udział!

    ~ >>I<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, sama zauwazyłam, ale juz nie wiedziałam jak dać, przynajmniej ktos sie wypowiedział


      ~Lidqa

      Usuń
  3. Biorę udział.
    No to co? Do pracy! c:

    ~`.A
    //TheQueen

    OdpowiedzUsuń
  4. Doszło? ;* Wysłałam Ci na gmaila jak cos ^3^

    ~>> I <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział! Co prawda chyba nie ma obowiązku informowania, a ja nie lubię zbytnio aktywnie komentować... No ale, wiedz, że możesz się ode mnie loga spodziewać :P

    ~Akiko z nowego konta

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział. Zaraz wyślę.

    -Toshiko Iseki

    OdpowiedzUsuń
  7. Logo wysłane.
    Doszło? c;

    PS: nie wiesz jak się pisze to pożegnanie, a napisane wymową przez Ciebie też jest nie poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz! Moja pani od niemieckiego nie umie uczyć.

      Usuń
  8. Tak na przyszłość pisze się Aufwiedersehen

    OdpowiedzUsuń
  9. Ivka Dunelie i Jesy się zmowily.

    Trzy wiedźmy zrobiły piękne loga i każą mi wybierać, a do tego dojdzie jeszcze Akikut (musiałam :DD) i Flerie.


    Nie lubie was, foch.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że biorę udział! ((;
    Nick: Lanche
    Gmail: LuizaMSP123@gmail.com
    Czekam na przyjęcie do znaj., a później zabieram się do pracy. ^^ Lepiej mi będzie (wygodniej) wysłać na gmail.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)