Menu

sobota, 17 października 2015

Koniec przerwy! + Niedługo halloween + Look "Na bogato" + Traktor #3 - odcinek specjalny + Zapowiedź

Hejołs!
A kto to ukrywa się po drugiej stronie? Ja! Tutaj Lyene!
Witam Was w tym oto  poście. Będzie się on składał z kilku tematów:
-Wyjaśnienie przerwy
-Nowości: Halloween
-Look
-Seria: Traktor #3 - odcinek specjalny + Zapowiedź
***
Najpierw - Dlaczego nie pisałaś postów?!
Otóż dlatego, że kiedy chciałam wejść na naszą gierkę nic nie mogłam kliknąć :).
Próbowałam wszystkiego, jednak na marne.
Teraz magicznym cudem wszystko jest dobrze, eh...
Mogę już pisać posty, więc KONIEC PRZERWY!
Tą sprawę wyjaśniałam już w poście o wpadkach, więc wszystko raczej wiecie.
 ***
Przejdźmy już do kolejnej części posta, tym razem związanej z grą.
Jak wiecie zbliżamy się już do święta "halloween". We wszystkich grach nie mogło zabraknąć eventów, teł związanych z tym wydarzeniem, więc na MSP moderatorzy przygotowali dla nas taką niespodziankę:
Większość już wie o co z tym chodzi, mianowicie są to zadania, za które zdobywamy SC i FAME (chyba xd), a gdy rozwiążemy wszystkie dostajemy halloweenowego boonie!
W tamtym roku już takie coś przeżywaliśmy. W tym roku wydaję mi się, że będą podobne zadania, choć mogę się mylić.
Co o tym sądzicie? Czekacie na zadania? :D
***

W tej części posta chciałabym Wam przedstawić looka. W tytule została użyta jego nazwa, czyli "Na bogato". Pewnie domyślacie się, że będzie on jakiś, nie wiem "inny niż inne".
Czas na wstawienie screena, proszę bardzo:

 Z nazwą chodziło mi oto, że ten look będzie "bogaty", czyli, no, trzeba wydać więcej pieniędzy na niego xD. Jednak cena SC jest dobra - wynosi tylko 1200 SC, za to trzeba wydać (powtórka) więcej Diamonds.
W tej stylizacji dominuje bardzo dużo koloru niebieskiego. Inne użyte to: Brąz, czarny, inne odcienie niebieskiego.
Look z daleka wygląda bardzo dobrze, jednak trochę za dużo jest nawalone niebieskiego.
Zobaczmy teraz, co kryje się w koszyku:



Są to cztery rzeczy, powyżej na zdjęciu mamy je opisane.
Paleta kolorów:


Kolor czarny - Podeszwa od butów, paski na sukience
Kolor niebieski, inne odcienie - Kwiat, końcówki włosów, sukienka, część od butów
Kolor brązowy- włosy


Look mi się bardzo podoba, ale można było zmienić kilka kolorów, dodatków. :)


***
I ostatnią częścią notki będzie... TRAKTOR #3!
Dawno tej serii nie było i w końcu jest (znaczy będzie xd).
Ale zaraz, zaraz! W tytule napisałaś, że to ma być odcinek specjalny! O co chodzi? I co za zapowiedź?
Chodzi o to, że w tym odcinku (pojawi się on w kolejnym poście, zaraz się dowiecie czemu) będę wstawiać, oceniać *i jeszcze coś xd* Wasze prace! Jakie? Mogą to być:
a) Rysunki (dowolne)
b) Krótkie filmiki, np. z pozdrowieniami, śmieszne
c) Looki, Artbooki i inne
d) Wasze zdjęcia!
 Oczywiście nikogo tutaj nie zmuszamy do wysyłania czegokolwiek. A jeśli chcecie to:
WASZE PRACE WYSYŁAJCIE NA MÓJ GMAIL - SWEETTOSIA123@GMAIL.COM
 Będę naprawdę zadowolona jeśli ktoś coś wyśle :). 

PODSUMOWANIE :
~Wysyłacie coś z punktów a) b) c) d) na gmail wyżej podany.
~Wysyłacie jeśli chcecie, nie zmuszam nikogo.
~Wysłane prace będą wklejone do posta.
~NAJLEPSZE I NAJŁADNIEJSZE PRACE NAGRODZĘ upominkiem na MoviestarPlanet.

Mam nadzieję, że post się podobał, niestety muszę już kończyć.
W komentarzach napiszcie co sądzicie o looku, nadchodzących zadaniach halloweenowych i czy zgłaszacie się do wysyłania prac :)!

To już wszystko! Życzę udanej reszty weekendu.
Pozdrawiam,
~Lyene
 


13 komentarzy:

  1. Zgłaszam mój jedyny artbook, look "♥ Dreams Autumn ♥ Love Paris ♥" i film "5. Koszmar z dzieciństwa."

    Look mi się podoba, świetne połączenie kolorów włosów ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam swoje zdjęcie z rysunkiem pt. ,,Gotowe :*". Może być też te zdjęcie pt. ,,Zaczynamy :*", wybierz jedno z nich. :) Nick - Marsowa GT

    /tae

    OdpowiedzUsuń
  3. Hyhy, fajny post ;*
    _ Paulik
    Pauli2k
    Jestesmy-z-jednej-beczki.blogspot.com (tak, uaktywniam tego bloga. Jeśli ktoś chciałby na nim pisać, proszę o kontakt na priv lub zawiadomienie w odpowiedziach)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce pisać na tym blogu twoim Pauliku ! :C
      ~Aga

      Usuń
    2. Napisałam już odpowiedź na Twój komentarz na tamtym blogu.

      Usuń
  4. Ja się zgłaszam z lookiem i rysunkiem! :D ~ Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oczekuję zbytnio tego eventu, bo niektóre zadania są, jak dla mnie, trudne (np. danie 8 autografów, to lekkie przegięcie). Ostatniego nie przeszłam, bo za późno się obudziłam xD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skończyłam...
      Look świetny, moje ulubione kolorki ♥. Włosy - świetne. Cena - boska. Sukienka - mega boska xD.
      Lubię Twoje posty, może coś wyślę do Traktora :-D.
      ~Manka

      Usuń
    2. A ja tych zadań nie robię ;-; Strata czasu.

      Usuń
  6. Zgłaszam swój artbook:
    "My tworzymy tę grę"

    i film:

    "[1] To nie jest książka!"

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszałam już swój look :) Look pt. "Nic mnie nie zmieni, wybacz " Nie musisz mnie nagradzać ani nic, chcem tylko ocenkę bo wszystko w tym looku robiłam "bez używania innych"
    ~Sensity

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam czekam na zadania Halloweenowe. Mogą być ciekawe,a co? :P
    Yaay,specjalny odc. "Traktora"? Będę czekać! XD
    ~Jednorożec
    PS. Look nie zbyt bogaty,ale ładny,bo niebieski. ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)