Menu

środa, 21 października 2015

Jutro czeka mnie...

Haiyo!

Z tej strony Flerie.
Niestety, ale jak już wiecie w tym tygodniu odbędzie się moja operacja.
Mój pobyt będzie trwał tam ok. 5/7 dni, a może więcej? Jeszcze nie wiadomo jak potoczy się sytuacja. Otóż potrzebne są jeszcze dodatkowe badania. Jutro wyjeżdżam, jestem już maksymalnie spakowana.
Szczerze, jestem okropnie zestresowana nie wiem czy dam sobie radę. Nerka to jednak ważny narząd w naszym ciele. Co ja się żalę. Trzymajcie kciuki za moją operację, po prostu marzę o tym, aby się udała.
Po powrocie ze szpitala będę potrzebowała pewnie nieco czasu na regenerację, co oznacza, że w tym czasie byłby jakiś post.
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli. A zresztą liczy się zdrowie, prawda? Chyba się z  tej kwestii nie mylę.


Jeżeli za brak postów masz zamiar życzyć mi śmierci- zapraszam przejść do kategorii komentarze i tam zacząć na mnie najeżdżać.

To by było na tyle. Nie mam czasu na dłuższego posta. Widzimy się po moim powrocie. (Buu, o ilę wrócę z tego cała)
Notka pisana z telefonu o 22:04 przez zasypiającą Patkę, z góry za błędy interpunkcyjne i ortograficzne- przepraszam.

Baiyo!

//Pati

33 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby się udało :^
    /J

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje posty są genialne, będzie mi ich przez ten czas brakować. :// Naprawde. Mam nadzieje, ze operacja sie uda! Powodzenia. C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie leżę w łóżku szpitalnym, Sylwia kupiła mi transfer i doładowanie za 30 złotych, więc jak na razie mogę swobodnie korzystać z Internetu. Jeszcze raz dziękuję! ❤

      //Pati

      Usuń
  3. Trzymam kciuki.
    Napewno będzie wszystko dobrze :)
    ~ Noe ♥️ Która życzy zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję. ❤ Sama mam nadzieję, że będzie dobrze, mimo, że dzisiaj usłyszałam, że zostaję pozbawiona nerki, ponieważ to już stan krytyczny. :( (mimo to nie odczuwam tego jakoś bardzo)

      //Pati

      Usuń
  4. Trzymam kciuki,żeby się udało,zdrówka życzę i w pełni sprawnej nerki! C;
    *Jeśli Twoja nerka umrze,to nie daruję lekarzom. ;___;*
    Oks,szybkiego powrotu i zdrowiaa! ❤
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nerka *umarła*, jutro usuwają. Fajnie dowiedzieć się dzień przed operacją, że masz nerkę w stanie krytycznym i nic nie pomoże. :((
      Możesz zabić lekarzy po operacji, uchylam wniosek. :'(

      //Pati

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wodonercze. Mam już nerkę w stanie krytycznym.

      //Pati

      Usuń
    2. Uu... :/ Zdrowia życzę c: Uda się, trzymam kciuki!

      Usuń
  6. Powodzenia ;c
    Trzymam kciuki, żeby się udało. Wiem jak jest mieć takie myśli... Ja już raz przechodziłam operację, a może za pół roku znów będę mieć (dla jasności mam torbiel na wątrobie)
    Czekam na Twój powrót - jesteś genialną redaktorką.

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słówka. c':
      Osobiście, nerka jest już *martwa* (jak to ujął mój brat). Od lekarzy dowiedziałam się, że mogę się z nią pożegnać. Nie ma dla niej ratunku, więc pozostaje usunięcie. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że moja mama rozmawiała z matką dziecka, które miało tą samą przypadłość i niestety doszło po operacji do czegoś w stylu *zaropienia*. (Nie wiem czy dobrze ujęłam, ale po tych słowach po prostu zamarłam i tracę nadzieję, ale powinnam być dobrej myśli)

      //Pati

      Usuń
  7. Życzę powroty do zdrowia i udanej operacji. Mam nadzieję, że po niej popiszemy sobi troszkę na Msp. A na razie, dam Ci tem czarno-biały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę zdrowia :* Będzie dobrze. Nie przejmuj się Wrócisz cala i zdrowa. Będzie Nam Ciebie brakowało.
    'Doma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrócę cała. Chciałabym. :'c
      Ale dziękuję <3

      //Pati

      Usuń
  9. Trzymam kciuki. :)
    Będzie mi brakowałlo Twoich postów :3
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki i mój wąż też. ~~~~~~8}
    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia!

    ~Haruhi Suzumiyi, Otaku, Mangozjeb

    OdpowiedzUsuń
  11. Uda się jestem pewna.
    Mój brat miał wadę serca i każdà operację przeżył.
    Każdemu się udaje.
    Nawet się za ciebie pomodlę (hihi).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki! Zdrowiej! Będzie mi brakowało Twoich postów. ;"/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)