Menu

niedziela, 11 października 2015

Jak ja robię loga?

Cześć tutaj Selenne

Tak dzisiaj powinny być wyniki, ale niestety ich nie będzie, ponieważ przyszło do mnie za mało prac, a, więc czas macie do 17 października 2015 roku, a wyniki będą następnego dnia czyli 18. No dobra, dobra już Was nie zanudzam tylko przechodzę do posta. Dzisiejszym tematem posta będzie ,,Jak ja robię loga?,, Okyy, zaczynam!

1. Najpierw wejdź na MovieStarPlanet.





2. Potem wejdź w Miasto Filmów.




3. Naciśnij na ArtBook.




4. Potem musimy nacisnąć taki znaczek ,Nowy ArtBook,


5. Po prawej stronie mamy taki pasek z różnymi rzeczami musimy wybrać to:

6. Teraz trzeba znaleźć swoją MS.

7. Jeśli już ją znajdziemy to naciskamy na naszą MS, lub kogoś innego dwa razy, lub raz.

8. Wyskoczą nam takie dwie małe nasze laleczki. Możemy im zmienić ubranie, powiększyć i pomniejszyć, dodać animację. Tak to powinno mniej więcej wyglądać:




9. Gdy już skończyliśmy to zapisujemy ArtBook.
10. Po zapisanej pracy trzeba zrobić Print Screena, na klawiaturze będzie on oznaczony Prt Sc Sys Rq, bynajmniej ja tak mam.
11. Jeśli zrobiliśmy już Screena, to wchodzimy na Painta.
12. Na tym białym polu w Paincie, naciskamy dwa przyciski równocześnie: Ctr+V. Wtedy wyskoczą nasze MS.
13. Trzeba to przyciąć tak jak nam będzie się podobało.
14. Potem przechodzimy na stronkę sumopaint.com
15. Zjeżdżamy całkiem na dół.
16.Zmieniamy język na Polski.


17. Teraz wchodzimy na Google grafika i szukamy sobie fajnego tła do loga. Pokażę Wam parę fajnych teł.





18. Możecie sobie jakieś wybrać, albo znaleźć swoje.
19. Jeśli już mamy tło, to naciskamy Plik.




20. Zaznaczamy Otwórz z Mojego Komputera.



21. Wybieramy nasze tło, które wcześniej wybraliśmy w grafice.
22. Jeśli tło jest za duże, lub za małe. W moim przypadku za małe. Trzeba nacisnąć obraz >>> Rozmiar obrazu.


23. Wyskoczy nam taki kwadracik:


Powiększamy, lub zmniejszamy, aż do bólu, póki będzie w odpowiedniej wielkości. W procentach nic nie zmieniajcie, tylko szerokość i wysokość. Po skończeniu naciskamy OK.



24. Jeśli kwadrat nam zniknie, trzeba od nowa powtórzyć punkt 22 i 23 i tak do skutku.
25. Jeśli mamy już gotowe tło, to teraz trzeba dodać nasze MS.
26. Znów naciskamy Plik, ale tym razem Importuj jako warstwę, z dysku twardego.
27. Szukamy naszej MS.
28. Jeśli już ją znaleźliśmy to naciskamy na nią. Wyskoczy nam na naszym tle, ale prawie całe je zakryje białą warstwą, aby się pozbyć tej białej warstwy trzeba nacisnąć na różdżkę.


29. Potem tą różdżką nacisnąć na białe tło i Delete.
30. Wtedy zniknie nam białe coś i będzie nasze tło.
31. Teraz możemy pobawić się efektami np. cień, obrys. Pokażę Wam jak zrobić obrys.
32. Naciskamy Warstwa>>>Efekty warstwy>>>Cień.


33. Na chwilę obecną moje logo wygląda tak:


34. Jeśli chcemy przenieść nasze MS trzeba zaznaczyć taki prostokąt.


A potem zaznaczyć tym swoją MS, którą chcemy przenieść.


Zaznaczamy taki Replay, strzałkę? Z drugą MovieStar możemy zrobić tak samo. Hmm... Przydałby się tu jakiś cytat, albo nick.
35. Oczywiście trzeba zapisać logo robiąc screena.
36. Wchodzimy na stronkę pizap.com
37. Jeśli jesteśmy na stronie pizap.com to teraz trzeba nacisnąć taki niebieski prostokąt z białym napisem START.
38. Wyskoczy nam takie coś: Naciskamy Edit.


39. Potem takie coś nam wyskoczy: Wybieramy Computer.


40. Musimy wybrać nasze logo.
41. Wybieramy literę ,T,


42. Wyskoczy nam coś po prawej stronie:


Musimy nacisnąć Text.
43. Tutaj piszemy nick, cytat.



44. Napiszę jeszcze o co tu chodzi.


Czerwony kolor - Zmieniamy czcionkę
Niebieski kolor - Powiększamy słowo, lub pomniejszamy
Różowy kolor - Zmieniamy kolor słów

45. Przydałyby się jakieś efekty. 


Po prawej stronie wybieramy Classic. Tam są różne efekty możecie sobie coś wybrać.



Wiem, że wiele redaktorek napisała taki post, ale każda z nas robi inne loga. Ja chciałam pokazać jak ja robię.Mam nadzieję, że post ma wystarczającą długość. Przepraszam za wszelkie powtórzenia. Okyy, a teraz pokażę Wam logo, które zrobiłam.




Mi się logo podoba, ale robiłam lepsze. Okey to ja się żegnam.

Bayoo
- Selenne 


19 komentarzy:

  1. Nie lubię robić lóg w pizapie.
    Gdzieniegdzie gubisz przecinki, a w innych miejscach stawiasz ich za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi PiZap nie działa, ładuje się z 30 minut. ;-; Fajny poradnik. ;) ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny poradnik. Może mi pomoże zrobić logo.. XD Heheł,lubię poradniki.
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny post. ^^
    Btw. czasami sie nie pomylilas? xd No, bo napisalas, ze wyniki beda 18 LISTOPADA, a to az ponad miesiac. Raczej powinno byc ,,pazdziernika", ale ok. xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja napisy dodaję w picmonkey'u bo jakoś moim zdaniem są tam ładniejsze. Poza tym bardzo fajny poradnik i post c;
    `Doma

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie, ładniej by to logo wyglądało z inną czcionką. Polecam picmonkey'a. W pizapie takie dla mnie za proste i nie ma tam rewelacyjnych. Ale jak wolisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja polecam wybierać biały kolor w obrysie. Wtedy wszystkie niedoskonałości są niewidoczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lepiej wybieraj biały obrys i zamiast PiZapa używaj PicMonkey.

    ~Paula
    ~Szczerbatka
    ~Ciamciaramciaaa
    Life-in-many-worlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już się robi klawiaszami screena, to trzeba do tego ctrl. Niewiem jak u innych, ale u mnie samo Print Sc Sys Rq nie działa. xd A co do posta jest spoko. (y)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja robię loga zupełnie inaczej, ale post ciekawy B)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam sobie świetne logo dzięki temu poradnikowi! Radzę Ci tylko robić obrys białym kolorem, i robić napisy itd. w PicMonkey'u. Jest duużo lepiej :)

    ~Madzia
    ~Kierek

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)