Menu

środa, 14 października 2015

Informacja + Coś

Haiyo

Z tej strony Flerie!
Uwaga, post będzie naprawdę krótki.
Chciałabym, aby każdy kto posiada zadanie domowe z japońskiego ma czas na wysłanie go do mnie do jutra. Specjalnie czekam, by móc poprowadzić serię z przynajmniej dwudziestoma pracami, a jak na razie posiadam ich dwanaście (ocenionych). Specjalnie dla Was postanowiłam poczekać, aby nie wstawiać za zadanie jedynek. Później miałabym wyrzuty, że wstawiłam komuś jedynkę, mimo że osóbka nie miała jak wysłać pracy. Ok.

♣ Q&A ♣

Zadawajcie jeszcze pytania do Q&A! Liczba pytań może wynosić więcej niż pięć, które wymieniłam wcześniej, więc jeżeli masz więcej pytań na tą serię to pisz. Wybiorę oczywiście więcej niż 10 osób, a co mi szkodzi? Im dłuższy post, tym lepszy. Nieprawdaż? 
 
Tak więc- ZADAWAJCIE PYTANIA W KOMENTARZACH!

♣ Inne ♣

Seria "Nauka Japońskiego z nutką MSP" miała być dzisiaj, ale nie dostałam wszystkich prac. Do jutra zbieram zadania domowe, a w piątek pojawi się post z lekcją. Do tego wszystkiego dodam jeszcze kilka bonusowych postów (w piątek/ sobotę/ niedzielę), aby nie było, że jestem leniem i nierobem. Ja naprawdę staram się, aby moje posty były estetyczne, w miarę moich możliwości długie, ciekawe, urozmaicone. 
A tak odstępując nieco ten temat to jestem niezwykle zaskoczona, iż podobają się Wam moje posty i  mają tak dużo wyświetleń, komentarzy. Naprawdę nie sądziłam, że tak daleko dojdę! Uwierzcie mi, że każdy następny post będzie lepszy! ♥
Aha! Jeszcze jedno! Jutro nie pojawi się ode mnie notka, ponieważ staram się zrobić ich więcej i opublikować kiedy indziej!

♣ Kontakt ♣

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com 

♣ Pożegnanie ♣ 

Niestety, ale muszę kończyć już tego posta. Przepraszam, że jego długość nie powala, ale naprawdę nie mam dzisiaj czasu!
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale widzimy się już w piątek.

Baiyo!

♣Patka♣


 

19 komentarzy:

  1. Czy doszła do ciebie moja praca domowa? :)
    Wyslalam, ale wolę się upewnić!
    Czekam na następną lekcje!! :))
    Florka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, już wiem :'D nie zobaczylam Twojej wiadomości XD
      Florka

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobiłaś ten ruchomy napis? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tajemnica. c;
      A tak poważnie to wystarczy w html wpisać- TEKST
      Teraz wszyscy to już znają, błeheh... :C

      //Pati

      Usuń
    2. Chwila, coś nie pasuje..
      Ma być < marquee > TEKST < / marquee >
      Bez spacji. :*

      Usuń
    3. Ja znalam ta "tajemnice" juz wczesniej XD Fajny post, mimo że krotki.

      Usuń
    4. Co do posta- dziękuję :*


      //Pati

      Usuń
  4. Hehe a ja dostałam 2+ xD

    Q&A

    1. Czy lubisz swój pokoj jaki ci się marzy ( nowoczesny, bajkowy itp.)

    2. Czy lubisz nauczyciela od emmm matematyki?

    3. Powiedz swój NAJdziwniejszy sen który pamiętasz.

    4. Próbowałaś poderwać chłopaka? Jeśli tak, to czy się przy nim wygłupiłaś przy podrywie? xD

    5. Czy zrobiłaś coś głupiego na MSP? W sensie np: mówiłaś komuś, że go kochasz; kłóciłaś się z kimś z levelem 20+.


    6. Przeżyłaś "blogą awanturę" np: o ściąganie itp.?

    7. Jaka akademia szkolna było twoją lub twojej klasy " klapą"?

    8. Masz plecak lekki, sredniawo ciężki czy ciężki?


    Jej to wszystko!
    Mam nadzieję, że odpowiesz!

    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
  5. Ee, ja się zgłosiłam na japoński z innego konta, możesz mnie wykreślić i wpisać od nowa? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę, podaj dane od nowa xd
      Ehh, jutro wpiszę ;3


      //Pati

      Usuń
    2. Imię: Wiktoria
      Nazwisko: Call
      E-mail: callensmsp@wp.pl

      Usuń
  6. Ok. Zadam Ci nowe pytania.

    1. Ile masz wzrostu?
    2. Jakie jest Twoje ulubione danie i deser?
    3. Lubisz poznawać nowe osoby?
    4. Jakich YouTuberów oglądasz?
    5. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkara.
    6. Jaki jest Twój ulubiony kolor? (Możesz wymienić kilka)
    7. Założysz bloga o swoim życiu?
    8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    9. Masz jakieś marzenia?
    10. Jakim prefereujesz stylem na MSP, w realu?

    'Niunitka

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, ale jestem zmuszona się wypisać.
    Brak czasu i inne duperelki.
    Zwalniam swoje miejsce.
    Mam nadzieję, że to nie problem?
    Zosia SuperZduper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Um, na wypisywanie nie mam czasu. Mogę jedynie przekreślić twoje dane.

      //Pati

      Usuń
  8. Heheł,znów informajszyns. :<
    Czekam na Japoński. Mimo,że nie jestem zapisana do klasy,lubię to czytać. ^^
    Ech,czy ja Ci już przypadkiem pytanek do Q&A wcześniej nie zadawałam? Nie wiem.. Chyba tak,aczkolwiek nie będę ich pisać drugi raz,poprsotu sprawdzę poprzednie notki od Ciebie! ^^ (Ach,te moje wątpliwości..) Oks,fajne #Informejszyns
    i czekam na Q&A!
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, sama nie lubię pisać informacyjnych postów, ale byłam zmuszona.. tak czy inaczej... wynagrodzę to kilkoma postami. Napiszę, nastawię na autopublikację i będzie lekturka :*


      //Pati

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)