Menu

czwartek, 22 października 2015

♡Halloween mym świętem♡ Czyli Halloweenowe szaleństwio MSP♡


                                          NA PIERWSZY OGIEŃ...
PRZYPOMINAM O KONKURSIE NA ZIMOWE BĄDŹ ŚWIĄTECZNE LOGO DLA MNIE. CZAS NA WYKONANIE LOGA MACIE DO 29 PAŹDZIERNIKA (TAK SKRÓCIŁAM CZAS O 2 DNI)...31 PAŹDZIERNIKA BĘDĄ WYNIKI. PRACE WYSYŁAMY NA GMAIL
AASIAA.10GOLABEK@GMAIL.COM
PISZĘ NA POCZĄTKU BO POTEM MOŻE NIKT NIE PRZECZYTA ;) ZGŁASZAJCIE SIĘ W KOMACH.

DOBRA TERAZ PRZEJDĘ DO POSTA 
 
Konichiwa
Dzień Dobry
Witam
Hej

Czy jak tam chcecie ;D

Dzisaj chcę wam odpowiedzieć o HALLOWEENOWYM SZALEŃSTWIE MSP...
A dokładnie to:

1)Porady dla Halloween
2) Mój Halloweenowy look


1) Porady dla Halloween
Zacznijmy od tego czym jest Halloween?
Halloween – zwyczaj związany z maskaradą i odnoszący się do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach w wieczór 31 października, czyli przed dniem Wszystkich Świętych. Odniesienia do Halloween są często widoczne w kulturze popularnej, głównie amerykańskiej.
Halloween najhuczniej jest obchodzony w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Mimo że dzień nie jest świętem urzędowym, cieszy się po święcie Bożego Narodzenia największą popularnością. Święto Halloween w Polsce pojawiło się w latach 90.
Głównym symbolem święta jest wydrążona i podświetlona od środka dynia z wyszczerbionymi zębami. Inne popularne motywy to duchy, demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki itp.

(Niema jak Wikipedia)

No to teraz już wiesz czym jest Halloween. To teraz dam wam kilka porad jak można się przebrać na to święto.

1) Sztuczne rany
Sztuczne rany to doskonały sposób na zrobienie strasznej charakteryzacji...
Do wykonania takiej rany potrzeba wosku przczelego, ale jest niezawodny sposób na zrobienie zamiennkia tego wosku w domu.
Oto przepis:

Czego potrzebujemy:
-2 łyżeczki wody (może być zimna, byle nie gorąca)
-2 łyżeczki gliceryny (do kupienia w aptece)
-2 łyżeczki żelatyny

Sposób wykonania:
Do małego naczynka wlewamy wodę, glicerynę i żelatynę to wszystko mieszamy ze sobą i wstawiamy do mikrofalówki na 15-20 sekund. Wyjmujemy. Masa poowinna być lekko żelowata...gdy jest zbyt gęsta wstawiamy jeszcze do mikrofali.

Jak nalożyć naszą sztuczną skórę?
To bardzo proste! Bierzemy najzwyklejszy pędzel do farbek, maczamy w masie i nakładamy na skórę. Gdy chcemy stwożyć rozcięcie to pokrywamy zaschniętą masę (na skórze) i całą skórę podkładem i rozcinamy (np. Metalowym pilniczkiem).

2) Sztuczna krew
Wypełnieniem sztucznej rany będzie sztuczna krew.
Oto jak ją zrobić.

Czego potrzebujemy:
-3 łyżeczki wody
-3 łyżeczki gliceryny
-3 łyżeczki żelatyny
-czerwony barwnik (do kupienia w każym sklepie na dziale cukierniczym)

Sposób wykonania:
Robimy taką masę jak przy wykonaniu skóry. Po wyjęcu z mikrofali dodajemy barwnik czerwony, dajemy go w zależności od tego jaki chcemy odcień.
Nakładamy krew w ten sam sposób co skórę.

TERAZ 2 CZĘĆŚ  POSTA

2) Mój halloweenowy look

Oto tak się on prazentuje
Tsssa...troszkę się przycięło, look jest moim zdaniem bardzo fajny...Dominuje tutaj kolor szary i pomarańczowy, czyli kolory typowe dla halloween. Look zawiera elementy za Diamond

Przepraszam że tutaj tak mało ale look zrobiłam 2 dni temu i nie zrobilam screena sładu ;(

Żegnam się z wami moim tymczasowym logiem (SAMA ROBIŁAM)
Papa...
Do zobaczenia przy następnym poście...(Będą to wyniki)
Bay
-Lolme



73 komentarze:

  1. Co to za postać, jakaś przeciągła, lol #oneone

    OdpowiedzUsuń
  2. O Bosh. To z Wikipedii nuda i bezsensu. Look brzydki, a prezentacja jego... No bez komentarza. Żałosny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Eii, "niema" czy "nie ma"? ;)

      Usuń
    2. I powinnaś wiedzieć, że Hallowen to ZWYCZAJ, nie ŚWIĘTO. Zdecyduj się, albo czytaj co kopiujesz. ;)

      Usuń
    3. To do mnie? Ja wiem, że czasowniki osobno z "nie", oprócz "wyjątków".

      Usuń
    4. Nie do ciebie, Szymon. ;_; XD

      Usuń
    5. Nie do ciebie, Szymon. ;_; XD

      Usuń
  3. Ee, post taki jakiś... no wiesz. Dużo błędów, bez ładu i składu. Napisałaś go go na szybko, tylko byle był - przynajmniej ja tak sądzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, nie lubię krytykować, ale tak naprawdę przydałoby Ci się więcej czasu na napisanie posta, gdyż wygląda on jak zadanie domowe pisane na kolanie w szkole. Ogółem notka byłaby nieco lepsza, gdyby nie te błędy, które wołają o pomstę.
    Ale zapewne zaraz dosięgnie mnie lawina komentarzy, typu: "Ej, a sama lepiej nie piszesz". Oczywiście, piszę jak piszę, ale przed publikacją sprawdzam każdy błąd jaki popełniłam.
    Mimo wszystko post posiada rzecz, za którą wielbić Cię będę, bo w końcu znalazłam 'przepis' na sztuczną ranę i krew! *^*
    Dam Ci motywację na napisanie lepszego posta: WIRTUALNY PRZYTULAS! <3


    //Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz że te porady są napisane w gazetce msp...

      Usuń
    2. A jeśli nie chcesz kupić gazety??? Po co wydawać forsę...skoro to jest tutaj?

      Usuń
    3. Ja mówię tylko że to było w gazetce

      Usuń
    4. Kurczę! Ale ty jesteś podobna do mojej kuzynki! Na początku myślałam, że to ona xD
      A czy masz na imię Marta?

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Zaraz.. ty masz na imię Julia?

      Usuń
    7. Zaraz.. ty masz na imię Julia?

      Usuń
  5. No nie będę kłamać - post ma literówki, parę z nich:

    *część
    *składu

    i na końcu zdania piszemy KROPKĘ. Tak jak tu: "Look zawiera elementy za Diamond". I przepraszam bardzo, ale błąd w tytule, nawet tym co wkleiłaś, halloween to zwyczaj nie święto! Chyba ten post pisałaś na "odwal", by był. Przepraszam, moje zdanie, moja opinia! Proszę popraw błędy i następnym razem się postaraj i na końcu przed opublikowaniem go czytaj. Przy okazji jeśli piszesz z polskim znakami to pisz całość, a nie pół na pół. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheł,ja się przebieram za "Psychopatyczną Morderczynię". XD Ta,razem z moją koleżanką,a co? XD Fajny posteł,look.. Okej,tylko trochę ten screen taki.. Taki.. Dziwny? Ech,ładne masz logo. ^^ Wszystkie loga na tym blogu są ładne! Łaj?! XD
    ~Jednorożec ❤
    *No noo,ten post trochę bez ładu i składu,ale jest okej..* TO NIE HEJT. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Post bez ładu i składu. Look nie w moim stylu. Mogłabyś to poprawić, a następnym razem bardziej pisać bardziej dopracowane notki. Byle jak, byle było.
    `Julson *ksywa od Kellow*
    `Julciacz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Post taki sobie szczerze mówiąc, jeju i te wielkie litery na początku...
    Look też, ech....może coś bardziej... Nowoczesnego.... Logo takie... Bez takiego ŁAŁ. Napis, MS jakieś tło i tyle...
    Sorry moja opinia. Jednym słowem.. Post Słaby

    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog schodzi na psy. Jesy i Patka piszą tu najlepiej i widac, że się starają. No może Lanche też się stara. Tylko wkurza mnie trochę Twoj styl pisania. Nie umiesz się "wyluzowac". Zbaczam z tematu...
    Lolme, piszesz posty, które nie czyta się przyjemnie. Są chaotyczne. Na wstępie za dużo kolorowej czcionki. Look jest słaby. Dużo literówek. Przykro mi, ale widać, że piszesz na "odwal się". Ten blog już nie jest taki jak na początku.
    Twoje logo - przeciętne. Popieram wszystkich powyżej i mam nadzieję, że się poprawisz.
    ~Emilka, Emila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee. Nieważne czemu tam jest imię Martyna, a podpisałam się Emilka. Martyna to "testowa" nazwa. D:

      Usuń
    2. Ten blog jest bez admina ;-; No cóż Nat nie może...

      Usuń
  10. TEN POST JEST MEGA ŻAŁOSNY. NIE DOŚĆ, ŻE ŚCIĄGNĘŁAŚ OD LANCHE CIENIOWANY PODPIS TO NIE MASZ WŁASNYCH POMYSŁÓW NA POST. XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, mniejsza z cieniowanymi, dużo bloggerek je robi, ale przed opublikowaniem spr. post w roboczych (nie pytajcie czemu ;__; zaciekawił mnie tytuł) był taki sam pomysł jak u mnie i również napisy ,,1 zadanie" zrobione podobnymi kolorami, i jeszcze opisy były podobne do moich. Napisałam już do Lolme, wytłumaczyła mi to. :')

      Usuń
    2. Tylko, że edytowała ona posta i nie jest już ściągnięty.

      Usuń
  11. Moim zdaniem post jest fajny. Jedyna uwaga to literówki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam uważam że bardzo fajnie piszesz :*
    Wszystkie zajebi*cie piszecie.
    Będę wpadać co jakiś czas.
    Papa.
    ~ Imadie
    Im-a-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wy sie tak jaracie tym Helloween, jak to nawet swieto nie jest. Jest to obrzed zabroniony przez kosciol, jest ku czci sztana.

    Helloween polecam 2/10 XDD


    `IdeIITakMnieNieLubicieWiecMnieHejtujecieLol`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Tyle osób o tym mówi że chce mi się wymiotować. Moim zdaniem to najdurniejszy wymysł człowieka.

      Usuń
    2. Ku czci szatana? Ale my nie modlimy się do nich, to tylko zabawa. xDDD

      Usuń
    3. Ty z tym Szatanem na serio, czy tylko udajesz skończoną idiotkę?
      Ja pierdolę...
      Tak na logikę, o ile macie mózgi...
      Halloween ma pochodzenia pogańskie, poganie byli ''narodem'' politeistycznym (wielobóstwo), wyznawali oni bogów natury, a więc nie wierzyli w Szatana oraz naszego Boga.
      A więc jak Szatan może miec z tym świętem coś wspólnego?
      Nijak, bo nie ma z nim żadnego powiązania.
      Zapraszam do cioci Wikipedii, tam wszystko jest ładnie opisane, począwszy od pochodzenia, po przez obrzędy i ich wyjaśnienia, skończywszy na tym jak obchodzi się obecnie Halloween.
      Takie trudne?
      Oczywiście, że tak...

      Tsa, najpierw tępienie głupoty a dopiero później krytyka posta.
      Żegnam.


      ~Klaudia/Negatywnie Pojebana.

      Usuń
    4. Halloween to amerykańskie Święto Zmarłych xDDD

      Usuń
    5. Boze, poczytaj sobie w necie "skonczona idiotko". Nazywajac mnie tak wyrazasz, ze sama jestes ta "skonczona idiotka"

      Usuń
    6. Karola, spierdalaj, proszę kochana, wyjdź i nie wchodź tu nigdy, tu i na inne blogi o MSP, które nie potrzebują durnych hejtowych opinii, które są nieszczere.

      Usuń
    7. Moze ty spierdaj do swoich zonek? Ciebie tez wszycy nie kochaja. Skad wiesz ze da nieszczere? Po co mialabym to wymyslac? A moze to wlasnie Twoje opinie sa nieszczere? Zalosne.

      Usuń
    8. Pfff... Nigdy nic Ci się nie podoba, a wszystkich hejtujesz. Jakich "żonek"? xDDD BEKA. Używaj polskich znaków.

      Usuń
    9. Nie bede ich uzyac, jesli nie chce. Zonek np. Pao Paula Paulik Lanche Lyene Pani pomarancza Archane nie wiem kto tam jeszcze.

      Usuń
    10. Zazdrościsz, że mam takie super osoby, które lubię?

      Usuń
    11. Karola, ograrnij sie. Hejtujemy Cie, bo sama jestes hejterka! Osobiscie nie szaleje za Halloween, ale co jest zlego w zbieraniu cukierkow? To fajna zabawa. Robi sie psikusy, moze byc nawet impreza. To jest raz w roku, I TO TYLKO ZABAWA. A i ja, i one "zonami Szymona'? XDDDDEL. Jesli sie kogos lubi, to sie jest jego zona? Proste, nie. Wiec sie opanuj droga hejtereczko, bo sama zostaniesz shejtowana. A i do Szymona: Szymon, Ty mnie lubisz? o.o
      ~Pani Pomarancza
      (Nie uzywam polskich znakow, bo ja z telefonu i polskich nie ma).

      Usuń
    12. Droga Karolu. Coś ci nie pasuje, że Szymon poznał parę osób? A ty nam odstawiasz tu zacny ból d*py. Te twoje nieudane "hejty" jeszcze nic nie zdziałały. Ej. Czyli jak ty masz kolegów, to są twoimi mężami. OK. Widzisz jak to działa. Próbujesz zaistnieć tymi "hejtami"? To wiedz, że coś ci nie wychodzi. Dobrze, teraz do tego Halloween. Ty nie lubisz, a on tak. Tak trudno ci to zrozumieć? Czyli jak np. jeden z twoich znajomych jest ciemnoskóry, to już gorszy i wyśmiewasz go? Albo tak samo z inną religią. Więc opanuj się, bo ty powinnaś szczerze zazdrościć Szymonowi tych znajomych, bo z takim nastawieniem ich nie znajdziesz. Sama się przyznajesz, że czekasz na ten pseudo fejm. Twój podpis w 1 komentarzu mówi wszystko. Jak masz jeszcze jakieś bóle, to śmiało, udawaj tego pseudo fejma, z pseudo hejtami.

      Za literówki przepraszam, komentarz z telefonu.

      Usuń
    13. Ona marzy, żeby zostać wielką gwiazdą hejtów xDDD W ogóle to jaki ona ma nick na MSP? Pośmiejmy się z jej "twórczości" xDDD

      Usuń
    14. Nwm XD Pewnie nawet w MSP nie gra. :')

      Usuń
    15. A no tak, bo tacy co nie grają tylko hejtować umieją tę grę.

      Usuń
    16. MaggieTheMagic - nick karoli el. Chyba jakoś tak X"D

      Usuń
    17. Znowu jakas klotnia z Karola ;-;
      Ide po pocorn *-*
      Chwila...
      NIE MAM POPCORNU W DOMU!!! :C

      Usuń
    18. Nie. Ona marzy, zeby zostac wielka gwiazda żenady. :))) Juz nia chyba zostala.

      Usuń
    19. Chciałam sobie poczytać komentarze, a tu patrzę Karola. Wiedziałam, że znajdzie kolejny pretekst by zacząć całe te przedstawienie, a raczej dramę na temat Halloween. Ok, rozumiem ściskasz swoje siedzenie, bo twierdzisz, iż jest to ku czci Szatana. Dziecko drogie... idź się pouczyć trochę. Ok? Wszyscy będziemy wdzięczni, bo w tym czasie Cię nie będziemy widzieć.
      Aha, jeszcze jedno, a mianowicie zauważyłam, że hejtujesz każdego bezpodstawnie. Wystarczy wejść na twoje G+ i zobaczyć ile filmów zjechałaś negatywami. Wyzywasz ludzi od: krzywych mord po zjeb*w! Czy Ty się dobrze czujesz? Bo mam ochotę Cię znaleźć na GPS i Ci wygarnąć. Skoro jesteś taki kozaczek w necie, to zapewne jesteś pi*dą w świecie. Ciekawe czy komuś starszemu byś podskoczyła i powiedziała: O bosh jaka Krzywa Morda.
      Jestem przeciwna biciu dzieci, ale w takim przypadku bym kibicowała. Tak, jestem wredna gdy ktoś obraża mi przyjaciół z Internetu jak i w realu.
      Kochana, nie chcę Ci nic mówić, ale jak będę wracać ze szpitala to możesz się liczyć z tym, że zmieszam Cię z błotem, tak iż już nigdy nie pojawisz się tym blogu! Chciałaś być super gwiazdą? Proszę bardzo! Zostałaś moją inspiracją, to też post będzie o cudownej pseudo-hejterce.


      //Pati

      Usuń
    20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    21. Post o Karoli? Już czekam. Jestem na 100% pewny, że ona nie zawsze pisze prawdę. xDDD

      Usuń
    22. Jestem ciekawa, czy w rl też jest taka pewna siebie ;')))

      Usuń
    23. A wiesz jakie fajne posty Karolka pisała? Majstersztyk! Post Lolme jest o wiele lepszy niż wszystkie Karoli. Uwierz... XD Mam nadzieję, że post zamknie jej buźkę i odb*tnicę, a zarazem powstrzyma jej paluszki od przemęczania klawiaturki.


      //Pati

      Usuń
    24. Hahaha, wiem. Czytałam kiedyś jej posty, bo byłam ciekawa jak hejterka sobie z nimi radzi. Masakra ;')

      Usuń
    25. Genialne są, więc nie zabraknie ich w mojej notce. Przynajmniej poprawię humorek tym, którzy byli przez nią hejtowani. :3
      Ojć, ja na jej miejscu bym głowę w piach chowała. XD


      //Pati

      Usuń
    26. Hah xd Nie no... Tak szczerze, zaloże się, że jej ten post nie ruszy. Ale z pewnością będzie się fajnie czytało X'D

      Usuń
    27. Szkoda, że nie mamy tu aktywnego admina xDDD Jej każdy kom byłby usuwany. Och, bóldupczyłaby... *^-^*

      Usuń
    28. Mi się wydaje, że ona to te, niektóre "hejtujące anonimy". Albo nie...

      Usuń
    29. Raczej nie... Bo w sumie po co miałaby raz hejtować z konta, a raz z anonima? Ona nie boi się hejcić w necie, więc wątpię ;-;

      Usuń
    30. Boze, takie show o mnie zrobiliscie ze nawet nie wiem co odpowiedziec XDD Pisz tego posta, wyzyj sie. Tylko mnie rozswalisz.Nazywasz mnie dzieckiem.. Wszyscy tu jestesmy dziecmi :D Geniush..Nie pisze takich komentarzy typu krzywa morda XDD Szymon, nieee te anonimy to nie ja ;_; Ja nie az tak zalosna nie jestem XDD Doobra pisze posty jakie pisze, i tak sa rzadko. Patrzcie na moj profil nick MaggieTheMagic. Bez kropki lol. Wy tak sikacie na te moje hejty xDD Widze ze skupiam duza uwage :D

      Usuń
    31. Rozwalisz tylko rozslawisz xDD

      Usuń
    32. To się cieszę, kochana Karolciu.
      Będziesz tak sławna, że nawet politycy będą o tobie rozmawiać na swoich debatach. XD
      Ale jak Cię już zaproszą na jakiś kanał to nie zapomnij wspomnieć o Patrycji, która zchwytała rasową celebrytkę.
      Aż mi się przypomniała ta cała "Waśniewska" matka Madzi. (XD)

      Usuń
    33. Zgadzam się w 100% z Flerie i z Szymonem :")

      Usuń
    34. Zgadzam się w 100% z Flerie i z Szymonem :")

      Usuń
    35. Ja się zgadzam z Karolą. Te święto jest zabronione przez Kościół. Mówi prawdę a część ludzi tu się spina..

      Usuń
    36. Wiele świąt, które obchodzimy są pogańskie, a jakoś na Halloween to wszyscy nalatują. (Nie żebym była za tym, że Halloween powinno być, ale co złego jest w tym że male dziecko sie przebierze i bedzie prosiło o cukierki?)
      Dajcie se siana ludzie. Wiem, że to święto jest zakazane przez kościół, ale bez przesady. Nikt jak na razie tego nie świętuje, więc darujcie sobie ten temat. Po 31.10 wszyscy zapomną o Halloween. Spinanie się nie ma żadnego sensu!

      Pozdrawiam Was ❤

      Usuń
    37. Posłuchajcie. Aż sama się z ciekawości pani od religii spytałam, i pani powiedziała, że jak tylko się przebieramy i latamy po cukierki, to to nie jest grzech, ale jeśli wierzymy, że w ten sposób kontaktujemy się z szatanem, jest to źle. A ty Karola, co masz z religii, 2? ;_;

      Usuń
  15. Z tym przedstawieniem look'a to już przesadziłaś ;') Lepiej by było, gdybyś przedstawiła go normalnie, a tak wygląda to nieestetycznie xd

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)