Menu

czwartek, 1 października 2015

Look's + Zapowiedź następnego posta

Haiyo!

Z tej strony Flerie. Pewnie zastanawiacie się dlaczego piszę posta o 11:07? Otóż- jestem chora, mam 39 stopni gorączki. Trudno. Spróbuję napisać tego posta najlepiej jak potrafię, mimo że strasznie źle się czuję. Przygotowałam dzisiaj dla Was nieco dłuższy post ze względu na to, że mam troszeczkę więcej czasu niż zwykle. Mam nadzieję, że to moje robienie look'ów się Wam nie znudzi. Chwilowo.
Zajmę się dziś 2 look's- dla VIP i nie VIP. Będą one dość tanie, nie przekraczające sumy 2.500 sc.


♣ Look ♣

Zacznijmy najpierw od look dla nie VIP.

Ta MS należy do Sylwii, więc proszę- Nie wypominajcie mi, że moja MS wygląda inaczej, ok? 

Zmieściłam się w cenie! Wow! 2325 sc, nawet nie tak drogo.
Ubiór jest bardzo dziewczęcy i lekko wyzywający. Dość mocny fiolet [edit: róż] dodaje pazurka, zaś pistacjowe spodenki i inne akcenty tworzą niesamowity nastrój. Dwie blond kitki wyglądają bardzo uroczo i podkreślają piękną twarz Naszej (Sylwii) MovieStar.
Bluzeczka jest krótka, więc można rzec, że ona także w pewnym stopniu dodaje charakteru całej stylizacji. Niemniej, śmiem stwierdzić, że osobiście oceniłabym całość na takie- 8/10, gdyż brakuje tutaj większej ilości dodatków.

 Skład:





Ok, tutaj zabrakło mi palety kolorów, ale na całe szczęście stworzyłam look dla VIP w tych samych barwach- co oznacza, że możecie wzorować się na tamtej paletce.

A teraz pora na look dla VIP, który jest- zwyczajny, typowy. Choć mimo to jest bardzo ładny!


To także MS Sylwii, na razie ona zostaje moją 'modelką'. :D
Tak, cena to 2100 sc, czyli 225 sc mniej od poprzedniej stylizacji.
Tutaj mamy w pewnym sensie cztery rzeczy, które prawdopodobnie posiada każdy VIP. Dokładniej? Spodenki, buty, bluzeczka i uszka. Oczywiście to co mówię nie jest do końca zgodne. Dobrze, zacznę opisywać, bo zaraz mama wróci ze sklepu. A raczej nie chciałabym dostać ochrzanu z tego powodu, że niby chora- a siedzi i pisze...
W tej stylizacji mamy kolory takie same jak w look'u dla nie VIP. Jest on bardzo ładny, ale zapewne bardzo nijaki (pospolity), gdyż każdy mógł zrobić go już wcześniej. Bluzeczka, która prześwituje jest bardzo ładna, a zarazem dodaje temu ubraniu bardzo ciekawy efekt. Spodenki wyglądają bardzo uroczo, patrząc pod względem graficznym- jak i na kolor, który idealnie współgra z resztą. Mamy także pięknego, zmysłowego kucyka, który ma kolorowe końcówki! Wygląda to nieziemsko! Uszka? Uszek nie opisuję- sami widzicie, że efekt końcowy wyszedł rewelacyjnie. Dam mu takie 9/10, ale tylko dlatego, że jest dość pospolity.

Skład:


Paleta kolorów:


Dobrze, żeby nie było! Dodaję jeszcze dzisiaj kilka wersji kolorystycznych, których opisywać nie będę.

I wersja kolorystyczna-



Odwrotna i nieco ciemniejsza od oryginału. Może być. Nie narzekam.

II wersja kolorystyczna-



Czarno-biała wersja... 
Te kolory pasują do siebie idealnie!

III wersja kolorystyczna-


Świetne połączenie! Takie orzeźwiające. Nieprawdaż?


IV wersja kolorystyczna-


Na początku nie byłam przekonana do tych kolorów, ale teraz sądzę, że jest dobrze.

V wersja kolorystyczna-


Bardzo ładne, a także nietypowe połączenie brudnego, pastelowego fioletu z krwistą czerwienią.

VI wersja kolorystyczna-



Musztardowy kolor i błękit. To dopiero coś! Niepowtarzalny i oryginalny!
Naprawdę! Wyszło bardzo dobrze.

VII wersja kolorystyczna-



Wersja dla słodkich dziewczynek, lubiących pastelowe kolorki! ♥


Paleta kolorów:






I wersja kolorystyczna- żółta ramka
II wersja kolorystyczna- zielona ramka
III wersja kolorystyczna- niebieska ramka
IV wersja kolorystyczna- czerwona ramka
V wersja kolorystyczna-  <nie podam tej wersji ♥>
VI wersja kolorystyczna- jasno-fioletowa ramka
VII wersja kolorystyczna- ciemno-fioletowa ramka


Z look'ów to by było na tyle. Chciałabym zaznaczyć, iż dzisiaj wieczorem ukaże się kolejny post, ale tym razem związany z nauką japońskiego i nutką MSP.

♣ Kontakt ♣

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com


♣ Pożegnanie ♣

Niestety, ale muszę już powoli kończyć tego posta.
Nadszedł czas Naszego rozstania, ale jak już wspomniałam- widzimy się dziś wieczorem.
Mam nadzieję, że post się spodobał. :D

Baiyo!


♣Patka♣


[Edit: Przepraszam za czcionkę, w niektórych miejscach. Nie wiem co się dzisiaj stało z bloggerem. :/]

87 komentarzy:

  1. Nie wiem czy ja jestem daltonistką czy ty... Ja w pierwszym looku widzę różowy (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, po prostu zamiast "róż" napisałam "fiolet", przepraszam. Nie myślę dzisiaj. Poprawię to. :)


      `P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne looki :>
    Bez urazy ale mi sie bardziej podoba dla VIP ;33

    Ale pierwszy też niczego sobie xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny look! :3
    Hyhy,wersja miętowo - różowa i limonkowo - różowa najbardziej przypadły mi do gustu! ^^
    Aa,ta inna czcionka. Też fajna. *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymonie za Twą opinię. Postaram się robić lepsze. :3


      `P

      Usuń
  7. Moim zdaniem te looki nie są za proste, tylko brakuję tu takiego "pazura". Mam namyśli coś, co powali tę kreację. Ogólnie twoja stylizacja też jest super, a wersję "NIE VIP", można uzupełnić sercami na nogę, wężem :)

    ~dawid2002c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko dziękuję za konkretną opinię! :D
      Wezmę sobie tą radę do serca i postaram się, aby następnym razem było lepiej. ;)


      `P

      Usuń
  8. Looki są ładne, połączenia kolorów choć nietypowe, pasują, lubię to :D

    OdpowiedzUsuń

  9. ☁☁☁☁☁☁☁
    ☁🎀🎀☁🎀🎀☁
    🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
    🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
    🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
    ☁🎀🎀🎀🎀🎀☁
    ☁☁🎀🎀🎀☁☁
    ☁☁☁🎀☁☁☁
    ☁☁☁☁☁☁☁

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę spamic glupimi minkami albo czymś

    OdpowiedzUsuń

  11. 💝💝 💝💝
    💝🍡🍡💝🍡🍡💝
    💝🍡🍡🍡🍡🍡💝
    💝 Miss you! 💝
    💝🍡🍡🍡💝
    💝🍡💝
    💝

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądamj wojny magazynowe hshshs⊙︿⊙

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Motywacja jest dobra, ale wszystko z umiarem.

      Usuń
  14. Lol jakie drogie magazyny i tak w nich same śmieci

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak będzie 69 albo 74 to kończe

    OdpowiedzUsuń
  16. HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHHEEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHHEHEHHEHEHEHHEHHEHHEHHEHHEHEHEHHEHEHEEEHEEHEEEHEHEEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHHEHEHEHEHEH A RESZTE TY DOPISZ WIĘCEJ MI SIE NIE CHCE

    OdpowiedzUsuń
  17. HEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHHE

    OdpowiedzUsuń
  18. HEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHHE

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. PapapapapapapapapapappapapapapappappapapapapapPAPAPAPAPPAAPPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPPAAPPAAAPPAPAPAAAAAAAAPAPPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPPAPAPAPAPPAPAPPAPAPPPAPAPAPAAAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPPAPPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPPaAPAPPAPAapapapapapPAPAPAPAPAPAP APAP! PAPAPAAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAAPPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPPAAPAPAPPAAPPAAAPPAPAPPPAPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPPAPAPAPPAAPAPAPPPAPAAPAPPAPAPPAAPPAPAPAPAPAPAPAPPAAPPAPAPPAPAPAPAPPAAPPAPAPAPAPPAPAPAPAPPAPQPAPPALAPALAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPPAPASDFGHJ

      Usuń
  20. Wy złe! Nie macie pisać "he", ma być "hy"!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi zbędne te wersje kolorystyczne, bo jestem daltonistką.. XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehehehehehehehehehehehehdhdh
    Hyhyhyhyhyhhyhjyhththyhyhyhhhyh

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post.
    Bardziej podoba mi się stylizacja dla osób bez pakietu vip.
    Jeśli chodzi o tą dla nich myślę, że najlepiej wypadła Vl i Vll wersja kolorystyczna.
    Ja lubię dodawać masę dodatków więc, w obu lookach niestety czegoś mi brakuje.

    ~`.A
    //TheQueen
    #Bógjesttylkojeden #RU #QIOO #IMQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. :)
      Postaram się poprawić swoje umiejętności w ich robieniu. (Look's oczywiście)
      Chociaż ogromnie się cieszę, iż spodobał Ci się przynajmniej jeden look. :3


      `P

      PS.:
      Do wszystkich!
      Dopiszę tutaj, bo mam mało czasu. Otóż wieczornego posta nie będzie. Pojawi się on jutro w godzinach 10-13.
      Przepraszam, jeszcze raz przepraszam. <3

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)