Menu

wtorek, 20 października 2015

Grafik na ten tydzień + Halloweenowy konkurs!

Cześć kochani!
Z tej strony Lyene.
Na samym początku mam do przekazania informacje:
Jeśli chcecie aby twój look/zdjęcie/artbook/logo/projekt/filmik itd ukazał się w nowym odcinku mojej serii pt. TRAKTOR proszę, żebyście wysyłali screeny prac na gmail sweettosia123@gmail.com. To mi naprawdę ułatwi pracę. Dziękuje ♥ ♥.
Mam nadzieję, że wyślecie jakieś zdjęcie czy filmik,bo w skrzynce mam powalające pustki.

Bez dalszego przedłużania przejdźmy do grafiku.
 Będzie on obowiązywał tylko przez ten tydzień, ponieważ w tym tygodniu będę miała jakieś zmiany w szkole i z grafikiem będzie mi lepiej.
***
WTOREK (dziś) - 1 post
ŚRODA - 1 post
CZWARTEK - brak posta
PIĄTEK - brak posta
SOBOTA - 2 posty
NIEDZIELA - 1 post

***
W tej części posta chciałabym ogłosić HALLOWEENOWY KONKURS!
Co trzeba zrobić?
Musicie stworzyć COŚ (tak, tak) związane z halloween.
Na przykład:
1) Zrobić look
2) Zrobić artbook
3) Zrobić logo
4) Narysować (w programie komputerowym) dynię, ducha, itp.
5) Napisać króciutki wierszyk

Moje ocenianie:
~MOVIESTARPLANET (czyli Artbooki, looki) - do zdobycia jest JEDNO miejsce
~Programy komputerowe, internet (czyli loga, rysowanie, itp.) - do zdobycia jest JEDNO miejsce
~Wiersze - do zdobycia jest jedno miejsce

Oczywiście w konkursie NIE OSZUKUJEMY, NIE KOPIUJEMY. Nie będę brać pod uwagę pokolorowanych z internetu dyń w paincie, bo to bez sensu. Liczy się kreatywność.

Gdzie wysyłać prace? Tak samo jak z traktorem - na gmail sweettosia123@gmail.com.
W tytule napiszcie "KONKURS HALLOWEENOWY LYENE".

A teraz coś na co wszyscy czekają:
NAGRODY
Miejsce pierwsze - kategoria MovieStarPlanet: 2 prezenty z listy życzeń, 5 autografów, obejrzenie 10 filmów
Miejsce pierwsze - kategoria Programy komputerowe: 2 prezenty z listy życzeń, 3 autografy, polubienie 6 looków
Miejsce pierwsze - kategoria Wiersze: 2 prezenty z listy życzeń, obejżenie 10 filmów, polubienie 5 looków, 3 autografy
Pamiętajcie, aby motyw pracy był halloweenowy (kto by miał zapomnieć xd)


Powodzenia w konkursie!
Wyniki pojawią się 30 października, czyli dzień przed halloween!

Pa!
Pozdrawiam,
~Lyene
  

11 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Świetny konkurs. Być może wyślę pracę! :3
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  2. Logo dla siebie czy dla kogoś? xd (np. Ciebie)

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech. Loga to ja nie zrobię, ponieważ i tak wszyscy robią lepsze xO
    Ale pomuślę nad lookiem... Chociażw tym też jestem słaba :”")

    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj wyślę na pocztę mój look i rysunek. :) ~ Emi Caffe/Emka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobię logo <3

    ~Tencza (Po co ten podpis?)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)