Menu

poniedziałek, 12 października 2015

Gdzie byłaś? Co robiłaś? Odchodzisz z bloga?

CavInimicum!
A kto to zawitał? Co przypomniało się o blogu? Hym? Teraz powinnam Was przepraszać za nieobecność, prawda? Jednak nie zrobię tego, postanowiłam wyjaśnić wszystko. 
Zaczniemy od tego - czemu mnie nie było? Więc tak, za mną przeprowadzka do nowego domu. Mój tata chciał "przenieść" internet, niestety jak się dzisiaj dowiedział jest "zablokowana" opcja korzystania z internetu w innym miejscu? Trochę to dziwnie zabrzmiało (i kolejny nonsens... zabrzmiało? Raczej... ech... nieważne), większość z Was pewnie mnie nie rozumie. Większość z Was pewnie tego nawet nie czyta. Internet będę znów miała powiedzmy między środą, a sobotą (nie wiadomo kiedy, ktoś z firmy ruszy d**ę i przyjedzie "zrobić coś" z tą sytuacją). Planuje już od tamtego tygodnia napisać posta o tematyce związanej z filmami. Przeprowadzałam już wywiady z kilkoma moviestars, zostało mi do dokończenia tylko odwzorowanie postaci. Jakich? Tutaj macie małą wskazówkę:
Są to postacie z pewnego filmu, na którym byłam z klasą (było to dość dawno bo 30 września, ale co tam). Może ktoś z Was też był na nim i przewiduje o kogo chodzi? 
Dobrze więc, podsumowując:

  • Internet będę miała między Środą, a Sobotą co oznacza, że post prawdopodobnie pojawi się w PIĄTEK
  • Planuje post związany z FILMAMI
  • Zamierzam pisać posty w odstępie max. 3 dni od siebie.
To chyba wszystko, 
U Was też dzisiaj pada śnieg?
~ Na zakończenie łapcie kilka piosenek ~









Już chyba z 3 tygodnie temu słuchałam tego remixu, a nadal mi się podoba ;")



Pozdrawiam
~ Aga
`'A
/'Callies (nowe konto, ktoś pomoże w levelu? Nie? Mówi się trudno)


*zmienię logo w najbliższym czasie - to mi się znudziło*

32 komentarze:

  1. U mnie padał śnieg, ale z deszczem ;_;

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  2. Po co Ci nowe konto? Hyhy. Jesy napisała, a ja nie xDDD Cśśś, ja nic nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tą piosenkę Ain't Nobody <3 Ale jeszcze bardziej kocham inne xD Czekam! Śnieżek spadł!!! Ale z deszczem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ain't nobody
      Loves me better
      Makes me happy
      Makes me feel this way
      Ain't nobody
      Loves me better than you

      ^^

      Usuń
  4. środa *
    sobota *
    (Powinno być z małych liter)

    nieobecność *
    nieważne*
    Musiałam poprawić, bo te błędy strasznie rzucają się w oczy... :'))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze powinnaś napisac ,,września" z małej.

      Usuń
    2. Gdybyś nie napisała, to nawet bym nie wiedziała, bo przy tej czcionce ciężko zauważyć xd

      Usuń
    3. A ja to czytałam na telefonie xD

      Usuń
  5. środa, sobota - chciałam podkreślić ważność (?) tych dni.
    Reszta błędów - pisałam posta w miarę szybko. Jestem u koleżanki (wcześniej byłam w bibliotece szkolnej). Post poprawiony - przepraszam za błędy.
    Jeszcze teraz klipy przesunęły mi się na bok (WTF?)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajo, zaraz mi się telefon rozładuje... ;c
    Podłączyłam go do łafowarki, a on się nie ładuje... ;o;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pomóżcie, żeby się nie rozładował!!!

      Usuń
    2. LUIZEŁ BIEGNIE Z POMOCÀ DLA PAULIKA C:
      Jak masz kabelek USB do laptopa to podlacz do laptopa, tylko musisz miec wlaczony lap

      Usuń
    3. Niestety pomoge Tb w lv dopiero w środę. Sory ;(

      ~ PàTrrr¥¢Jå

      Usuń
  7. Hah,fajnie,że będziesz pisać! ^^
    Hyhy,u mnie rano było -2,a śnieg nie padał. Teraz też nie pada. No oczywiście,bo teraz jest 6 stopni. ;__; Poznań Pozdrawia. ;_;
    Heheł. Oczekuję śniegu! Pogodo,zrób to dla mnie. *-*
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz cudowne logo. *_* Pomogę Ci dzisiaj w levelu na tym Twoim nowym koncie.

    /tae

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi? ;"( Mi to nikt nie pomaga, no nikt, żal. xDDD Jutro maślane cudo i koniec prześwietlenia mózgu Pauliny.

      Usuń
    2. Tak Szymuś, Ty jesteś najbardziej pokrzywdzony :C Tobie w ogóle nikt nie pomaga :CC Spokojnie, wspomożemy Cię.

      Usuń
    3. Dobrze, Laarie i Szymusiowi (XDD) też pomogę.

      Usuń
  9. U mnie pada śnieg od rana. Xd Kraków pozdrawia. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przeprowadzam się za tydzień ^°^ Mieszkasz w domu czy bloku?
    U mnie ma w nocy padać ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprowadziłam się do domu c;
      (Mam już internet ^^ tak zaraz idę pisać posta...)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)