Menu

środa, 21 października 2015

Dlaczego nie nie ma? Bez gówna Lidka.

ATENSZYN! Ostrzegam, że jeśli mnie nie lubisz i masz zamiar napisać coś głupiego, to przewiń bardziej na dół i poczytaj inne posty.










Ziemango!


Zapomnieliście kto? Noo, możliwe... Nie pisałam dość długo, żeby (ZNOWU) czuć się jak ostatnia pała.
Ale dlaczego nie pisałam? Ponieważ gdyż miałam szlaban. Tak, miałam szlaban. Nie będę wam wciskać kitu, że mam za dużo nauki, bo mam mnóstwo czasu. Szlaban skończył sie w poniedziałek, ale ja strasznie się odzwyczaiłam, zaczełam lepić z modeliny rózne pierdółki i zapomniałam, a laptop sobie leżał, nawet go nie dotykałam. Z tego powodu na moim biurku i krześle jest teraz bałagan niemiłosierny i siedzę teraz na plastikowej koszulce z papierami w środku, nie moge dobrze ułożyć prawej ręki bo tam mam Doodle Invasion i piórnik, i jeszcze myszka mi się wyładowała.

No i jeszcze propos tego szlabanu, pff. Tak, co jakiś czas je dostaje, jak nie pościele łóżka milion dni z rzędu (jestem po tym strasznie zmęczona, piętrowe łóżko a ja na górze ;_;), jak za długo siedzę w internetach, będę robiła kilka godzin pracę domową z jednego przedmiotu powtarzając ciągle 'POMÓŻ!', 'NIE UMIEM'.

Uwaga, teraz wróżbita Maciejka przepowiada komentarze.













































Serio? Szlaban? Dziecko XDXDXD




















































Żałosne.

~TwójHejterek

































lol

































ja nigdy w zyciu nie dostalam szlabanu dziwna jestes





























MASŁO
































O, przepraszam, chyba faza na masło dawno się juz skończyła.






































I to tyle z wróżbitowania.










Temat namber dwa czyli nie mam zielonego pojęcia o czym pisać. Może będę robić loga na zamówienie? Może będę robiła looki postaciom z filmów? Może wy mi wymyślicie coś ambitniejszego? No nie wiem noo...

Byle z MSP, bo raczej za modelinowe pierdółki się tutaj nie wezmę.




I co mam robić? Tylko bez gówna Sherlocku.








14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dobra, a teraz o poście.
      Nie mam pomysłów, jednak spróbuję coś wym.
      -------------------------
      Ok pomysły:
      • logo
      • jakieś HoN
      • ocena motywu, looki do motywu
      • (cierpię na brak pomysłów...)
      • jakieś looki do danych krajów? (Np. Japonia - kimono itp.)
      Nie mam pojęcia co jeszcze...

      Usuń


  2. Serio? Szlaban? Dziecko XDXDXD




















































    Żałosne.

    ~TwójHejterek

































    lol

































    ja nigdy w zyciu nie dostalam szlabanu dziwna jestes





























    MASŁO
































    O, przepraszam, chyba faza na masło dawno się juz skończyła.


    Przewidziałaś wszystko. Tak na prawdę - fajny post, tylko staraj się używać mniej spacji. Chodzi o to, by nie wyglądało to tak:

    Hej, tutaj ja - LidQa <33
    Mam dla was dzisiaj grafik i inne pierdółki.

    Bardzo fajnie.

    No to pierwwsza.

    Wygląda niefajnie.

    A teraz ja.


    Trallaalalallaaa


    Jak myślicie, ładna?






    Pa!

    Czy twój typ:

    Temat namber dwa czyli nie mam zielonego pojęcia o czym pisać. Może będę robić loga na zamówienie? Może będę robiła looki postaciom z filmów? Może wy mi wymyślicie coś ambitniejszego? No nie wiem noo...

    Byle z MSP, bo raczej za modelinowe pierdółki się tutaj nie wezmę.




    I co mam robić? Tylko bez gówna Sherlocku.

    Mi się takie coś nie podoba, przepraszam. To tylko opinia - nie bierz tego za mocno do serca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi szczere też nie...
      Lidia mniej "entera" xDDD

      Usuń
    2. Spokojnie, mam tylko ochote udusić siebie i wszystkich wokół.

      Usuń
  3. Spoko,ja też dostaję szlabany. Duużo szlabanów. :^
    MASŁO. *Sorry,musiałam. XDD*
    Yyy,hmm.. Właśnie! Te robienie look'ów postaciom z filmów to całkiem dobry pomysł! Czytałabym. :3 Możesz coś takiego zrobić..
    ~Jednorożec ❤
    PS. Ty dostajesz szlabany za nie pościelenie łóżka? Ja czasami też! PIONA! ^^ Hyhy,też mam piętrowe. Wiem,dużo roboty. ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Na początku Twoje notki nie podobały mi się, jednak teraz są całkiem ciekawe. Owszem, mogłabyś dodawać mniej pustych linijek, ale za to płynnie budujesz zdania. Boże, mówię jak moja polonistka, ups.
    Mam tylko jeden pomysł na serie, aczkolwiek sądzę, że jest ciekawy. Mianowicie opowiadałabyś Twoje historie związane z podróbkami hackerów, dziwnymi osobami na poczcie, oszustami itp.. Nigdy jeszcze nie widziałam takiego cyklu, więc byłabyś pierwsza, a posty na pewno byłyby interesujące. No i czasem śmieszne ;D
    MalinaDunia (najgorszy login EVER)
    /taktórakomentujeporazpierwszyodponadpółrokunatymblogu
    Woo, gratulacje dla osoby, która odczyta to coś u góry! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię z powodu iż moja koleżanka z klasy ma szlaban jak nie zetrze kurzu z stołu (NAPRAWDE) to np ma już szlaban :')) Codziennie musi sryliard rzeczy zrobic. Jednej nie wykona prawidłowo i szlaban. Ostatnio za to że wróciła z treningu i nie powiedziała że idzie do kolezanki na chwile pogadac dostała szlaban do końca października na wychodzenie na plac , nawet na trening. . . . .
    :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie. Ja miałam szlaban do odwołania. Trwał pięć miesięcy. Na komputer.

    P.S. Możesz robić HoN.
    P.S.2. Wrzuć focie tych ludzików z modeliny. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)