Menu

piątek, 9 października 2015

Dlaczego mam tak z MSP?! + 5 moich największych wpadek!

Cześć!
Tutaj Lyene.
Przepraszam za moje braki w postach, już wszystko wyjaśniam.
To jest tak, że loguję się na naszą gierkę i jest wszystko dobrze. Następnie kiedy chcę na coś kliknąć nic mi nie wyskakuje. Próbowałam już odświeżać stronę, resetować komputer, zmieniać przeglądarkę... Nic kompletnie nie działa.
Więc wybaczcie mi za brak postów, ale po prostu nie da się.

Jeśli wszystko już będzie w porządku - dodam zaległe posty o MovieStarPlanet.
Teraz już przejdźmy do tematu tego posta. Będzie on o MOICH WPADKACH!
Nie tylko z Msp, z życia realnego.
To co? Zaczynamy?

Jest to top 5 moich wpadek. Zacznę od końca. Ostatnia będzie tą według mnie najgorszą.

Numer 5
Kiedyś jak była zima, to pojechałam do babci. Była tam też moja młodsza kuzynka.
Wzięłam ją na sanki i ciągnęłam ją z górki. Było dużo śniegu i ona spadła z sanek i tego nie usłyszałam  (nie odzywała się  i chyba pobiegła do domu xd). Ja poszłam z nią (a raczej pustymi sankami) gdzieś bardziej zaludnione miejsce i ciągnęłam puste sanki i coś tam mówiłam do "nich", a ludzie się patrzeli xdd.

Numer 4
Na przedostatnim miejscu jest wpadka, którą przeżyłam jak byłam "mała", czyli 6 lat jakoś.
Jechałam z rodzicami na jakąś wycieczkę i stanęliśmy  na stacji paliw. Ja wyszłam z auta, żeby się przewietrzyć, czy coś. Potem chciałam wsiąść już do samochodu (na parkingu stał taki sam jak nasz) i wsiadłam do jakichś obcych ludzi xD.

Numer 3
To będzie wpadka ze szkoły. Tym razem biegłam po korytarzu i nie zauważyłam pani, która tez szła. I tak mocno w nią wleciałam, że aż się wywróciła xdd. Potem unikanie tej pani do końca roku... xd.
 
Numer 2
Kolejna szkolna wpadka.
Koleżanki mnie rozśmieszały na przerwie (końcówce przerwy) i zadzwonił dzwonek. W klasie jakoś na połowie lekcji mi się to wszystko przypomniało i zaczęłam się po cichu śmiać. Później nie mogłam przestać śmiać się i zaczęłam tak głośno "rżeć", że tak powiem. Nie mogłam złapać powietrza i tak jakoś dziwnie robiłam (xdd), cała klasa i pani się na mnie patrzyła, a ja się duszę ze śmiechu xDD.
Numer 1
Teraz przyszła pora na według mnie największą, najdziwniejszą wpadkę. 
Jesteście gotowi? xDD

To było w szkolnym kiblu, jakoś tydzień temu.
Na przerwie weszłam do kabiny i zamknęłam się tym kluczykiem. W tej łazience nazbierało się dużo dziewczyn, jakieś spotkanie, czy coś XD.
I w tym momencie gdy miałam  wyjść kluczyk się nie przekręcał i się darłam "na pomoc!" "zatrzasnęłam się!" "nie mogę wyjść!" "wypuśćcie mnie stąd!" xDD Nie wiedziałam, że tyle osób tam jest i, że to słyszą... Kluczyk się przekręcił i wyszłam, a te osoby się na mnie tak gapią... Haha xd..



To były już wszystkie moje najgorsze wpadki. Mam nadzieję, że się podobało. xD
Jeśli chcecie możecie napisać to co się Wam zdarzyło w komentarzach, chętnie bym sobie poczytała. xd
*Ile iksdełów w tym poście*
To ja już kończę ten post, a Wy rozpoczynacie pisać swoje wpadki w komentarzach :).

Pa!
Pozdrawiam,
~Lyene
 

22 komentarze:

  1. Super post! XDDD Te drugie chyba najlepsze. Mam nadzieję, że MSP ci niedługo znowu będzie
    działać. Uwielbiam takiego typu posty.

    ~`Toutiyika
    /'Tae/Hankej

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrzyli* nie patrzeli

    Świetny pomysł na post! XDDDD
    Moich wpadek nikt nie pobije XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Haha
      Oto moje wpadka, o ktorej nikt nie wiedzial od klasy drugiej.
      Otoz w 2-giej klasie "podobal" mi sie pewien Szymon z klasy, a ze zblizaly sie walentynki, napisalam do niego kartke z "Kocham Cie."
      Wpadka 2.
      Bylismy ze szkoly na cmenatrzu. Ja z moja przyjaciolka Ania sobie szlismy, a nagle do nas podchodzi taki "Kaczorek", troche dziwny czlowiek... Szlismy obok siebie, (Dominik, Ania, Ja.) Ania niespodziewanie sie zatrzymala,a my dalej idziemy, az tu On kladzie mi reke na ramieniu, tuz obok nas szedl ten Szymon. XD
      Wpadka 3.
      Bylam na weselu w Plocku, czekalam z siostra na winde, przyjechala, otworzyla, ja wbieglam, wybieglam, a tuz za moimi kitkami sie zamyka...
      Wpadka 4
      Przechodzialam przez ulice obok szkoly, niby nic nie jechalo, jestem,na polowie, a tu samochod na mnie jedzie. Nauczyciel muzyki, moj sasiad.
      I to wszystko.
      /Ksiadz

      Usuń
    2. Hyhy,przeczytałam! Zadanie wykonane! *-* Heheł,fajne wpadkii. :3
      ~Negatywna która wszystko przeczytała

      Usuń
  4. Haha. Ty to masz wpadki. XD
    Boshe,ile "XDD".. ;o;
    Hyhy,moje wpadki NIGDY nie przebiją Twoich,ale mogę jedną napisać..

    To było.. Nawet przedwczoraj. Szłam w szkole po korytarzu,do szatni. Taa,w nowych butach. (Świeżo kupione Martensy. ^^) Hehe,i że szłam do szatni i były tam schodki to co? No,zeszłam po tych schodkach chyba na ostatnim się wypierdzieliłam.. XD
    Ale to nie wszystko.. Szedł przede mną jakiś chłopak (chyba z szóstej klasy) i ja na Niego wpadłam! Ale nie tak "normalnie". Poprostu,pośliznęłam się,zleciałam z tych schodów na Niego,on zleciał przede mną i rąbnął się w poręcz.. (XDD) Ja wstaję i takie coś "Boże,nic Ci nie jest?!" (nie znając go na dodatek XD),a on coś takiego do mnie z dziwnym spojrzeniem "Nie,ale ogarnij się następnym razem,zanim zejdziesz ze schodów.. ;___;" Hahahha. Najpierw się śmiałam,a później,jak wracałam z szatni to tak mi było wstyd..

    Ech,koniec wpadki. Ktoś to w ogóle przeczyta?? :') XD
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha xDDD Ja nie mogę z 4 :'D
    `Wiki

    OdpowiedzUsuń
  6. 4 najlepsze xDDDD Ja mam bardzo śmieszną wpadkę...
    Wpadłam na jakiegoś chłopaka, on upadł i ja. Ja upadłam na niego i cmok. ;"(
    I od tamtej wpadki nazywają mnie całusna...

    Lol... Ale szczerze, to śmieszne te Twoje wpadki xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie trochę śmieszne xd, nie którzy nie mogli przestać śmiać się jak im o tym powiedziałam. :')

      Usuń
  7. A teraz moja wpadka xD
    To było w drugiej klasie. Śpiewaliśmy piosenkę o chmurkach, sretetete itp.
    Kiedy już wszyscy skończyli to ja takie coś:
    "Ajajajajajjajajajjjj" oczywiście śpiewałam.
    Cała klasa się na mnie gapi i wychowawca też. I mówie: To nie ja! I zakrywam usta XD

    Byłam na weselu i był rzut bukietem. Oczywiście wszyscy wiedzieli co to znaczy, a ja i moja siotra nie. Panna Młoda rzuciła i my obie lecimy na ten bukiet ( a inne kobiety i moja kuzynka uciekały ) ja złapałam i oddaje bukiet, myśle se " czemu wszyscy tak oczy lampią?!" A potem kuzyn ( który jest pełnoletni) uratował mi dupe XD żebym z jakimś obcym facetem nie tańczyła X''''D


    Sweet trzy
    Na takim obozie nad morzem był konkurs miss. I myślę czemu nie? Nazwałam siebie " Demi Lavato" ponieważ czytałam sobie magazyn w siodle, patrze, że coś jeździ itp.
    A wszyscy nazywali mnie "Debilowato" xD
    Co za wstyd.. Albo na tym samym założyłam się z dziećmi o to, że wygram z koleżanką czyli

    Ja i koleżanka vs dzieci

    One wygrały, a ja miałam zrobić pompki, czy zrobiłam ?
    Nie.

    To chyba wszystkie wpadki xDD

    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Napiszcie co najlepsze xD

      Usuń
    2. Debilowato XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  8. Kiedyś moja kol poszła do kibla, a w międzyczasie do mnie podszedł nauczyciel Wf i spytał się mnie czy ja z moją kol pojedziemy na zawody, a ja powiedziałam, że tak. Pobiegłam do kibla i chciałam powiedzieć to mojej kol, jednak nie zorientowałam się, że jej już tam nie ma i zaczełam mówić do "niej" i kiedy skończyłam to z łazienki wychodz nauczycielka historii xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD

      U nas nauczyciele mają osobną łazienkę z wielkim lustrem i mega miękkim papierem, wiem, bo byłam xD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)