Menu

niedziela, 25 października 2015

Co sądzę o Halloween? + Look do nowego motywu

Cześć ♡
Z tej strony Selenne. W dzisiejszym poście o zbliżającym się zwyczaju, czyli Halloween.
Skoro mam napisać co sądzę o Halloween, to może najpierw napiszę co to jest to Halloween.
Halloween najhuczniej jest obchodzone w krajach takich jak Stany Zjednoczone, Kanada, Irlandia i Wielka Brytania. Pomimo tego Halloween jest drugim najpopularniejszym świętem na świecie. Halloween w Polsce pojawiło się w latach 90. Symbolem tego święta jest wydrążona i podświetlona od środka dynia z wyszczerbionymi zębami. Inne znaki rozpoznawcze to: duchy, demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki, diabły. Zwyczaje tego obchodu to między innymi:
- Scary Farm,
- Cukierek albo Psikus,
- Apple Bobbing.
Teraz już wiemy co to jest Halloween (wiem, że wiedzieliście o tym wcześniej), więc mogę napisać co ja o tym myślę.
Połowa z Was jest za tym zwyczajem, a druga połowa jest na nie. Ja jestem tą osobą z pierwszej połowy. Halloween - Co jest złego w zbieraniu cukierków? To świetna zabawa. Robi się psikusy, a nawet imprezy. To jest raz w roku. Przede wszystkim to tylko zabawa.
Okey, przejdę teraz do drugiej części posta, czyli look do nowego motywu, który nazywa się ,,Monster Hotel,,
Look wygląda tak:



Moim zdaniem look jest śliczny. Kosztuje tylko 2550 SC co na dzisiejsze czasy jest bardzo mało. Look ma 5 rzeczy.
Teraz skład:


Reaper Head - Śliczna czapeczka (?). Jej koszt to tylko 450 SC.



 Vampire Goth - Ładne włosy, chociaż w look'u są ,,ukryte,,. Kosztują 600 SC, zmniejszyłabym cenę do 500 SC. 

Boo! - Jestem strasznie rozczarowana tą bluzką. W zeszłym roku ta bluzka była (chyba) po 300 SC, a teraz, aż 500 SC. 

Black Tears - Gdy weszłam do sklepu na MSP od razu przykuło to moją uwagę. Jest to najtańsza rzecz w look'u, bo kosztuje tylko 350 SC.



Lil'Devil - Tu jest duży plus, nie musimy kupować butów. Cena to 650 SC. Najdroższa rzecz w looku.


 No dobra opis mamy za sobą. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.

Życzę Wam miłej niedzieli!
Bayoo
- Selenne


Zdecydowałam, że loga będę używać na przemian!

20 komentarzy:

  1. Widziałam już ten opis Halloween, wczoraj i nie u Ciebie. Niestety, nie jest to twoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli pisze posty raz na kurde ruski rok i jesze z Wiki (lub skądś) kopiuje.
      ;___;

      Usuń
    2. Popieram ;-; Ten opis nie jest jej tylko skopiowant z innego bloga.

      Usuń
    3. Popieram ;-; Ten opis nie jest jej tylko skopiowant z innego bloga.

      Usuń
  2. Kto wie która godzina, bo zegarka nie cofnęłam. ;// Btw. Potwierdzam słowa Tori.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesu... nie zżynajcie z wiki, bo po pierwsze - to nudne, a po drugie - nie zawsze piszą tam prawdę, bo każdy może edytować tam wpis ;`)

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo powtórzeń :/
    Tekst z wiki mogłaś zastąpić swoim podobnym opisem i nikt by o tym nie wspominał.
    Look taki sobie.

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
  5. Wikipedia zawsze spoko,aczkolwiek widziałam już to chyba gdzieś indziej.. ;/
    Ale look jest ładny! Czerń i biel zajebista! ^^
    Ech.. Na Halloween jestem za tak. Co jest w nim złego..?
    ~Jednorożec ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Obraz nędzy i rozpaczy...
    Skopiowany, błędny opis...
    I popularny, okropny look...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i za krótki post, taka ilość to nadawałaby się do informacyjnej notki.

      Usuń
  7. JAKA ****! SCIAGARA! JA NAPISALAM W KOMENTARZACH POD KLOTNIA SZYMONA I KAROLI TAKA SAMA OPINIE O HALLOWEEN! HEJTOWAC SELENNE! >.< ;_;
    ~Wkurzona Pani Pomarancza

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)