Menu

niedziela, 18 października 2015

CO? KTO TO? CO SIĘ DZIEJE??? MAMY KONKURS

Witam
Po prawie 2-u miesięcznej przerwie postanowiłam powrócić.
Teraz wytłumaczę dlaczego mnie nie było :(

1. Czemu tyle nie pisałam???
Ponieważ końcem wakacji wyjechałam z rodzicami. Potem było rozpoczęcie gimnazjum...i spadło nieszczęście nauki. Dodatkowo chodzę do szkoły sportowej gdzie lekcje trwają do 15:20, a potem są jeszcze 2 godziny treningu. Do szkoły dojeżdżam ok. 40 minut...więc w domu jestem dopiero kilka minut po 19 ;(;(;( Jem kolację, odrabiam lekcje, idę się kąpać...i lulu. Brakuje mi czasu na pisanie notek.

2. A co weekendem...wtedy nie idziemy do szkół???
W weekend mam 4 godziny treningu. Kiedy jestem już w domu...jem obiad i spotykam się z przyjaciółmi ze starej szkoły (: W niedzielę mam kurs tańca i lekcje rysunku...a po tym wszystkim jestem na serioo padnięta.

3. Odchodzisz???
NIE !!! ABSOLUTNIE !!! NIGDY W ŻYCIU !!!

4. Kiedy będą posty???

Cóż...dokładnie niewiem. Wiem napewno że w ciągu miesiąca pojawią się 2 posty. Tak wiem to mało, ale ledwo wyrabiam z treningami i lekcjami...Zrozumienie się należy.

No to tyle z mojej strony
W najbliższym miesiacu pojawi się jeden post, z wcześniejszych serii.

Do zobaczenia
~ lolme
PS. Mam dla was konkurs.
Polega on na tym aby zrobić mi logo...
Ma być ono o zimowej tematyce, i o tematyce świątecznej.

Oto nagrody:

1. 1 prezent z L.Ż, jeden z szafy, 2 grafy, 5 filmów
2. 1 prezent z szafy, 4 filmy, 1 graf
3. 6 filmów i 2 arty.

Macie czas do końca tego miesiąca

Prace wysyłam na:
aasiaa.10golabek@Gmail.com



28 komentarzy:

  1. Minuta po dodaniu! Teraz dwie, no ale byla jedna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To Ty tu pisalaś? XDDD A no tak... Pamiętam. W każdym poście było dużo błędów, i prawie w ogóle ich od Ciebie nie było xd Rozumiem, że nauka i treningi, ale w takim razie po co się zgłaszałaś?

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerość ;w;
      W sumie to tu była jakaś lolme? ;-;
      Jestem zacofana?
      Przecież ja Wanny czytam od kilku m/c.
      Ile ja w takim razie przegapiłam? ;O;


      //Pati

      Usuń
    2. Ja też szczerze jej nie pamiętam :v

      Usuń
    3. Pisała niedawno i kłamie, że dwa miesiące nie pisała.

      Usuń
    4. Nie pisałam cały wrzesień, końcówkę sierpnia i 10 dni listopada...to PRAWIE 2 MIESIĄCE tak jak napisałam w poście P.R.A.W.I.E !!!

      Usuń
    5. Ty tu pisałaś?
      Mamy listopad?!
      ~Szatan

      Usuń
    6. W tej samej minucie Szymon ; d
      Co do pisania, to chyba rzeczywiście był jakiś post od niej, ale nie we wrześniu. Gdzieś na wakacjach napisała jakiegoś. xd

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Kiedy się tu dostałaś? Po ostatnim naborze?
    Czy wcześniej? Ej no teraz mam ogromną ilość energii na robienie lóg ^^
    Chwila liczę... 1....2...3 tak! Brałam już w jednym konkursie na logo ( logo do d....) i jeszcze u Sary biorę udział ( bo jest konkurs prawda .....?) i teraz się zgłoszę :""') hyhyhyhyhy...

    ~Rosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczesniej sie dostala. Chyba wtedy co Jesy i reszta.

      Usuń
    2. Mi się wydaje, że po tym naborze, w którym ja się dostałam. Wiecie wtedy pisała jeszcze Indo i Oliwia 123 (czy coś takiego)

      Usuń
  5. Heh...
    Zgłaszam się do konkursu!
    NICK: Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Yayayyaya! Lolme napisała! Cieszmy się,i radujmy się tym! ;D Heheł,nie martw się,ja też chodzę do szkoły,a raczej klasy sportowej. Tylko,że.. Ja nie mam czterech godzin treningu,ale codziennie dwa W-F'y i siatkówkę dodatkowo. Ale to lubię. (y) ^^
    Poza tym.. CZEKAM NA POSTYY! :3
    Jessu,tak się cieszę,że aż dostałam #Gupaffki LOOOL. XDD
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się
    nick: dagmara banahiewicz

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)