Menu

sobota, 17 października 2015

#7 History of MSP - unikatowe boonies i zwierzaki, wygląd miasta, bluzka?

Z tej strony Aga. W tym oto poście postaram się Wam opisać stare zwierzaki oraz opowiem czym właściwie są.
Nie zwracajcie uwagi na numerację posta, bowiem naprawdę się w niej pogubiłam.
Postanowiłam pokazać Wam też bluzkę, którą udało mi się uchwycić w jednym z teledysków na YouTube oraz post z 2012 roku, na którym widnieje zmiana wyglądu miasta z okazji Halloween
░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓

Czym są unikatowe zwierzaki?
Unikatowe zwierzęta i boonies można było nabyć (na polskim serwerze) od 2011 roku do końca zimy 2013 roku. Charakteryzują się one innym, bardziej przestarzałym wyglądem przypominającym grafikę z 2012 roku. Po kliknięciu na zwierzaka nie ukazuje się nam takie menu:
 Mamy doczynienia z o wiele mniej zaawansowanym:
Można zauważyć, że wygląd menu u starych zwierzaków przypomina stare profile:
Unikatowych zwierzaków niestety nie da się już kupić. Jedyny sposób na ich zdobycie, to odkupienie konta innej moviestar, która go ma.
<~~~ Porównanie zwierzaków ~~~>
 Rodzaj jedzenia starych boonies i zwierzaków zmienia się wraz ze wzrostem. Na początku piją mleko z butelki (o ile dobrze pamiętam), potem jedzą lody, następnie babeczkę (jeśli chodzi o ostatni etap - nie wiem, mój boonie jeszcze do nie go nie dotarł). Jedzenie dla nowych zwierzaków możemy wybierać sami.

Jeśli chodzi o opcję "mycia zwierzaka" to możemy zauważyć, że wcześniej używaliśmy do tego celu mydła, teraz mamy gąbkę. Dzięki owej opcji pozbędziemy się much, które latają wokół zwierzaków i boonies. Tutaj jeszcze wspomnę, że muchy starych boonie są większe od tych latających obok nowych.

Jak widzicie jest pewna różnica. Na piłce dla starego boonie nie ma procentów, a dla nowych jest. Chodzi oto, że ze starymi zwierzakami można bawić się w nieskończoność, dzięki odbijaniu piłki zarabiamy fame dla naszego zwierzaka (po przez to zdobędziemy levele). Piłkę ze nowymi zwierzakami odbijamy, aż osiągniemy 100% wtedy dostaniemy jakieś punkty do poziomu. Poziom starych boonie można zyskać tylko odbijając piłkę, natomiast punkty dla nowych dostajemy też dając mu jedzenie.

W obu przypadkach gdy klikniemy na gwizdek pojawią się nam opcje "sztuczki". U starych boonies wyskoczy nam nowe okno z ich nazwami. Umiejętności dla starych zwierzaków zdobywamy wraz z kolejnymi levelami, a u nowych musimy zdobyć co najmniej 6 poziom by dostać pierwszą sztuczkę. Ogółem twierdzę, że sztuczki starych zwierząt są o wile ciekawsze od tych dla nowych.
<~~~ Jak kiedyś wyglądał sklep? ~~~>



O ile dobrze pamiętam (a pamięć mam zawodną), były dwa sklepy. W jednym z nich można było kupić jajka z boonie (obrazek drugi), a w drugim jajka zwierząt (obrazek pierwszy). Łącznie było sześć opcji do wyboru.
Boonie:
- Straszny bez statusu VIP
- VIP
- Zwykły bez statusu VIP 
-----------------------------------------------------
Zwierzaki:
- Pies bez statusu VIP
- Lis bez statusu VIP
- Smok VIP
Zwierzaki i boonies nie były takie same jak są pokazane w sklepie, każdemu przypadał inny wygląd.
Jeśli nasze zwierzątko urosło miało dodawane ubrania, nakrycie głowy itp. Mój boonie dostał różowe rogi, takie jak możemy kupić w sklepie z ubraniami.
░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓
To chyba już wszystko ze wstępnych informacji o starych pupilach. Jeśli chcecie wiedzieć więcej śmiało pytajcie, postaram się odpowiedzieć na wasze pytania.

Przebywając na innych serwerach szukałam ciekawych zwierzaków i boonies, znalazłam takie:





 Do tego boonie udało mi się znaleźć pakiet vip,  z którego pochodzi:


 Tutaj również znalazłam kartę podarunkową, do której był dołączony boonie:




Co o nich sądzicie? Ja byłam najbardziej zaskoczona jeżem! (ostatni obrazek) Nie miałam pojęcia, że taki zwierzak (lub boonie właściwie to nie wiem do czego mam go zaliczyć) istnieje.

░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓

Nadszedł czas na zaprezentowanie wycinka teledysku, który udało mi się uchwycić. Mianowicie jest nim ta oto bluzka;
Chyba wszyscy się domyślają jakie litery kryją się pod "*"? Na bluzce jest osiem napisów (bynajmniej na tym zdjęciu) w różnych kolorach. Cała kolorystyka mi się podoba, żółty czy też brązowy pasują do fioletowego. Z pewnością mając tą bluzkę ułożyłabym do niej jakiś zestaw, Jedyne co mnie zaskakuje to fakt, że bluzkę ma na sobie dziewczyna (tak, pamiętam), a krój przypomina ten dla chłopców. Teraz kieruję pytanie do Was: Kupilibyście tą bluzkę? ;)


░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓

Przed nami jeszcze tylko ostatnia część posta. Udało mi się zaleźć na Facebook'u stary wpis moderatorów:
Jak widzicie w 2012 roku z okazji Halloween został zmieniony wygląd miasta. Pragnę przypomnieć, że teraz zmienia się on tylko na zimę. Ucieszyłabym się gdyby w tym roku pojawiło się coś takiego, a Wy?

░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓░▒▓▒░▒▓
Dobrze to już wszystko w temacie.
Przepraszam Was za te badziewne opisy, ale bardzo się spieszę - mam zbiórkę o 9:05.
Pozdrawiam
~ Aga
`'A
/'Callies
Dzisiaj macie przyjemność oglądać logo, które dostałam od Lanche - Dziękuję ♥


37 komentarzy:

  1. Genialny post. Omge, ta bluzka jest cudna. Zwierzaki takie stare... Lepsze od nowych, ja o tym jeżu wiedziałem xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Też uważam, że stare zwierzaki były lepsze. Jak by nie patrzeć to dobrze, że są unikatami - nikt już ich nigdy nie kupi, a modzii ich nie dodadzą. Są o wiele cenniejsze od ubrań, bo nie da się nimi wymieniać.

      Usuń
  2. Supi dupi post. Zwierzaczki są urocze, mam ich trochę na starym koncie xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jeden ;"(
      Pamiętam jak wtedy w 2012 roku przed moją przerwą ponad roczną biedę miałem na koncie, o bosh...

      Usuń
    2. Też mam tylko jednego. Miałam jeszcze inne konto, na którym miałam dwa, ale nie pamiętam loginu...

      Usuń
    3. Ja mam na innym koncie ok. 3..;p



      Super post!

      Usuń
    4. Ja mam na innym koncie ok. 3..;p



      Super post!

      Usuń
  3. Ehh, oddałabym Ci :') Szkoda że nie można ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam, że dawno temu (początki msp) można było (Ada Skon mówiła o tym kiedyś na odcinku)

      Usuń
    2. No ja też :) Szkoda taki zwierzak to fajny upominek! Robimy gufnoburzę na forum że chcemy wysyłać zwierzaki xDD

      Usuń
    3. Haha, i tak nie posłuchają. Oni od użytkowników E-Maili nie czytają, a co dopiero forum.

      Usuń
    4. Czytają e-maile, tylko, że jak np. 30 wiadomości jest o treści proszącej np. o unikaty to wszystkim dają tą samą odpowiedź, nie chce im się XDD

      Usuń
  4. Fajny post. Ja osobiście wolę stare zwierzaki. Tego jeża to widziałam pierwszy raz. A tą bluzkę to chciałabym mieć. Pozdrawiam cieplutko! *^-^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Ogólnie zwierzaków szukałam w High S. i potem znalazłam jeszcze kilka tych jeży.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja też wole stare zwierzaki mam jednego
      a tak na marginesie to stare msp było lepsze

      Usuń
  5. Super post! :D Pierwszy raz widzę tę bluzkę, ale chciałabym ją mieć, bo jest całkiem ładna. *-* ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam ten stary sklep z booniesami i stare zwierzaczki - mam jednego! :) Nazwałam go Glucio.. ♥, a później Żółty..♥ XDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam 15 tych starych zwierzaków + 1 smoka ^^
    Świetny post :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam na starych kontach kilka starych boonie ❤. Szkoda, że nie mogę ich sobie przesłać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;* Mnie też zauroczył ten jeżyk ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Na razie tylko to, że zwierzaki na sam koniec jedzą pizzę :3 (nam, czy ktoś to napisał)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam zwierzaków ze Starego MSP,a najbardziej spodobał mi się ten Boonie - Choinka. XD A ta bluzka.. Taka wulgarna! XD Dobra,taak,przypomina ubranie dla chłopaka i jest w starej grafice,być może takie coś było do kupienia na Starym MSP..
    Tak,kupiłabym. ^^
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kuzynka Amelka ( na MSP cecyclia ) ma tego ananasowego boonie! Ona gra od dawna, i tak naprawdę ma bardzo dużo tych starych boonies (CHYBA). Można zobaczyć w jej pokoju, chyba. XD Super post.

    /tae

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja miałam kiedyś pieska ze starego Msp, ale przetworzyłam go XDDDDDD

    ~ >>I<<

    `Lari`

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham posty z tej serii <3
    Ona potwierdza tylko to, jaka jesteś niezwykła. Mi by chyba brakło tematu po czterech odcinkach, a Tobie się jeszcze chciało szukać jakiejś dziwnej bluzki. I ta dokładność <3 Podziwam, kocham! Napisz jeszcze jakiś post o unikatach, ale takich dziwnych, nietypowych. A co do tych starych zwierzaków, ja nie mam ani jednego. :( Bluzka fajna, kupiłabym ją, gdybym wiedziała, że teraz stanie się unikatem! Genialny post. Niech ktoś mi sprzeda konto z takim boonie ;( Szkoda, że nie można go sobie przesłać. Piszmy o tym do modów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga jakby ktoś cię zaprosił z jakiegoś początkowego konta to jestem ja bo na moim koncie mnie zablokowali dlatego ze napisałam " idiotką" ;_;
    Odpisz na ten kom x-o
    ~Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. VIP ZA DARMO: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ty musisz to reklamować na praktycznie każdym blogu?

      Usuń
    2. I tak nikt z tego nie skorzysta, bo to tylko darmowe wirusy.

      Usuń
    3. Kazdy te twoje reklamy ma w glebokiej dupie. :)))

      Usuń
    4. Tak, każdy się nabierze na ściągnięcie sobie trojana, czy jaki tam jest wirus...

      Usuń
  17. Oj, pamiętam jak na starym koncie wydawałam kasę na te zwierzaki :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stare zwierzaki lepsze. DAJCIE MI TĄ BLUZKĘ xD

    OdpowiedzUsuń
  19. A kto wie? Może zrobią taki tydzień, kiedy będzie można przez ten cały tydzień kupować stare zwierzaki? :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)