Menu

poniedziałek, 19 października 2015

#2 World Servers Look.

~ Witajcie

Z tej strony Luiza. Jako, że pierwszy post z tej serii zawartej w tytule prawdopodobnie przypadł Wam do gustu, postanowiłam zrobić z niej drugi "odcinek". Właściwie to bardziej urozmaiciłam ją, Jesy w komentarzu poleciła mi zrobić podsumowanie (dzięki) na końcu notatek z tej serii, więc tak i zrobiłam. Staram się, by byłoby bardziej estetyczniej i milej się czytało (o ile moje posty miło się czyta, no raczej nie). Na dzień dzisiejszy postanowiłam wybrać takie kraje jak Turcja, Irlandia, a także Nowa Zelandia. Skoro mamy już wybrane kraje, czas zacząć moje wypociny!



                                                                    **********








Animacja: Animacją jest tutaj robienie sobie tzw. "Selfie", czyli po prostu zdjęcia swojej twarzy. Z tyłu widnieje walizka, najwyraźniej MS wyjeżdża na wczasy. Szczerze mówiąc, do niej mam mieszane uczucia. Z jednej strony jest fajna, to jest oczywiste, a z drugiej nie pasuje tutaj ta walizka. Dlatego też zasługuje ona na 7/10, ponieważ w miarę pasuje do stroju.

~

Fryzura: Nie widać jej tutaj dokładnie, ponieważ w części zasłania ją dodatek na głowę, ale można wywnioskować, że jest to koloru blond, dosyć długi warkocz z małą grzywką na bok. Wygląda ładnie i moim zdaniem pasuje tutaj do reszty ubrań. Z pewnością zasługuje na 9/10.

~

Dodatki: Myślę, że ilość akcesoriów jest tutaj wystarczająca, bo mamy tutaj tatuaż na nogę, uszy królika oraz jakąś chustkę na głowę, a także kolczyki (są słabo widoczne, lecz są to kolczyki srebrnego koloru zwane Snake). Najbardziej spodobały mi się tutaj serca na nogę. Dlatego stawiam im 10/10.

~

Twarz: Jest ona naprawdę śliczna! :3 Nic dodać, nic ująć. Jest to jedna z moich ulubionych twarzy na MSP, naprawdę świetnie wygląda i zasługuje na 10/10.

~

Koszulka: Należy ona do moich ulubionych TOP'ów na MSP, mimo, iż nie mam jej w szafie, bardzo mi się podoba. Z pewnością pasuje tutaj do krótkiej spódniczki (nie jestem pewna czy to jest spódniczka czy krótkie spodenki, raczej te pierwsze), a wzór na niej jest bardzo oryginalny jak i cały krój. 10/10 - to właśnie jej stawiam!

~

Sdniczka: Jak jak już wspominałam nie mam zielonego pojęcia, czy to nie są spodenki, ale raczej podarta spódniczka czy coś w tym stylu (nie czepiajcie się o to, proszę). Troszeczkę przypomina mi unikat, zatem jest ona dosyć niedopracowana i szczerze powiedziawszy średnio mi przypadła do gustu. Mimo wszystko stawiam jej 6/10, ze względu na to, że pasuje do reszty.

~

Obuwie: Jest to coś w sportowym stylu. Nie przepadam za sportowym obuwiem na mojej MS, dlatego jego nie kupuję, aczkolwiek ten krój jest naprawdę ładny oraz kolorystycznie pasuje do reszty. Po prostu 8/10.

~

Całość: Wszystko razem wzięte uzyskało aż 60 na 70 możliwych punktów. Jest to bardzo dobry wynik! Look wraz z animacją ogólnie prezentuje się naprawdę nieźle.



                                                                        **********









Animacja: Animacja prezentuje grę na małej gitarce zwaną Ukulele, jest to coś w rodzaju muzycznej animki. Nie pasuje tutaj do reszty, ale mi się podoba, dlatego stawiam jej z chęcią 7/10.

~

Fryzura: Jest ona w stylu rock'owym, Emo, coś takiego. Oczywiście w kolorze czarnym. Pasuje tutaj jak najbardziej do reszty, bo inne ubrania są również w metal'wym/rock'owym stylu, a także są czarne. Poza tym, jest w miarę ładna i mi się podoba. Dlatego też zasługuje na 9/10.

~

Dodatki: Oprócz "tego czegoś" na głowę, które tutaj w ogóle nie pasuje, projekt jest ubogi w akcesoria. Mógł być jakiś naszyjnik na szyję, bransoletka, kolczyki - cokolwiek, niestety tutaj tego nie ma, w związku z tym ledwo mogę postawić temu 4/10, czyli jest do prawdy bardzo słabo.

~

Twarz: No OK, jak najbardziej pasuje do reszty stroju, jest mroczna i w ogóle, ale jest jeden minus jej, mianowicie mam do niej mieszane uczucia. Jak już, kolor ust powinien być czerwony bądź czarny, a nie "różowy plastik". Bardzo mi się spodobał tutaj fioletowy kolor oczu. Ten tusz nie wygląda zbyt dobrze, wygląda jakby się rozpłynął, dlatego oceną będzie 6/10. 

~

Koszulka: Przez Ukulele dosyć słabą ją widać, jednakże możemy spostrzec, że jest to zwyczajna, czarna rzecz jasna koszulka na ramiączkach. Chociaż nie jest do końca ona taka zwykła, zaprezentowane są na niej duże "kolce", właściwie ćwieki. Również średnio mi się podoba. 6/10 - niech będzie taka ocenka.

~

Spodnie: Mają dziwny kształt, no nie powiem. Są również podarte w wielu miejscach, co psuje ich estetyczność. Co tu więcej mówić? Po prostu tak jak większość tych rzeczy ukazanych na zdjęciu MS średnio mi się podobają, tak samo jest ze spodniami. Są szerokie, gdyby były węższe, na pewno byłoby więcej punktów, niestety punktów całe dzieło osiąga 6/10.

~

Obuwie: Jest ono wysokie oraz czarne. Nie jestem w stanie określić, co to za rodzaj, jak dokładnie się prezentują, ale no OK, dobre są. Niech będzie 8/10.

~

Całość: Łącznie arcydzieło zdobywa 46 na 70 możliwych do uzyskania punktów. Szczerze powiedziawszy, jest to średni wynik tak jak i średnio prezentuje się ten projekt... Mogło być lepiej! Mimo wszystko nie jest najgorzej.



                                                                        **********










Animacja: Jest to animacja z prawdopodobnie motywu z kucykami My Little Pony. Wygląda naprawdę słodko! Pasuje do stroju postaci. Animka również jest dopracowana. Bardzo mi przypadła do gustu. Na pewno zasługuje na najwyższą ocenę, czyli 10/10.

~

Fryzura: Jest to prawdopodobnie unikatowa fryzura, a przynajmniej na taką mi wygląda. Mimo wszystko, jest bardzo dopracowana, a także ładna. Stawiam jej 10/10.

~

Dodatki: Jest tu wiele akcesoriów, a w większości dominują tutaj unikatowe tatuaże na poszczególne części ciała w kolorach czarnych wraz z białymi. Jedynie kokardka nie pasuje kolorystycznie do włosów, ponieważ zlewa się z ich barwą. Reszta jest w porządku. 9/10 - taka ocena będzie najlepszym rozwiązaniem.

~

Twarz: Jest do prawdy piękna! Bardzo mi się podoba. Chociaż kolor karnacji jest zbytnio za ciemny, przez to zlewa się z fryzurą, ale to bardzo mały minus. Dominuje na niej śliczny makijaż. Oczywiście, że 10/10.

~

Koszulka: Jest dosyć mało dopracowana oraz za prosta, no cóż, bywa... Mimo wszystko, jest w miarę ładna i podoba mi się jej wzór, chociaż mógłby być bardziej oryginalny, a także kreatywniejszy. Wzór białych ust mógł być po środku, a jest prawie na samym dole z boku ubrania, co mi się nie podoba. Niech będzie 7/10.

~

Spódniczka: Również jest to ciuch z unikatowej wersji. Jest ona cała czarna. Nie zbyt dopracowana, ale mi ona przypadła do gustu, dlatego też stawiam jej 9/10.

~

Obuwie: Znowu unikat! Są to moje, ulubione buty - balerinki z wszystkich unikatowych butów. Wyglądają na dosyć dopracowane. Są naprawdę śliczne. Z pewnością zasługują na 10/10!

~

Całość: Ocena wyniosła aż 65 na 70! Jest to świetna ocena, a także najwyższa z wszystkich tutejszych Look'ów w tym poście. Moim zdaniem, jest najlepszy i to nie tylko jeśli chodzi o liczbę punktów. Nowa Zelandia postanowiła się bardzo postarać.



                                                                          **********



                                                                      Podsumowanie 


★ I miejsce - dzieło z Nowej Zelandii. Uzyskało aż 65 punktacji.

★ II miejsce - te miejsce zdobyła Turcja. Miało 60 zdobytych punktów.

★ III miejsce - postanowiłam, że ostatnie podium podaruję Irlandii, ponieważ postawiłam dla Look'a z animacją jedynie 46 punktów.

Wygrywa dzisiaj Nowa Zelandia!



                                                                        **********


Musimy się już zbliżać do końca. Chciałabym jeszcze wytłumaczyć, dlaczego wpis z mojej strony dzisiaj pojawił się tak wcześnie - jestem chora od piątku, dlatego też nie poszłam do szkoły. Jestem w domu, więc znalazłam trochę czasu na komputer, w tym napisanie posta. Mam nadzieję, że dzisiaj całkowicie wyzdrowieję i jutro post pojawi się o normalnych godzinach...
Mam również nadzieję, że notka Wam się spodobała! Dzisiaj żegnam się świetnym logiem od Marty z bloga Kathey, które mi postanowiła zrobić,
Do zobaczenia,


/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz.

43 komentarze:

  1. Świetny post. :3 Czy tylko mi się wydaje, że Irlandia ma prawie zawsze słabe rzeczy? Mi się najbardziej podoba look 1 i 3. *-* ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :3
      Dla mnie też się te najbardziej podobają. Hmm... No nie wiem, czy zawsze mają słabe rzeczy, ale w tym przypadku tak. :'D

      Usuń
    2. Teraz bardzo często wygrywają looki "początkujących", bardzo dziwne... I to nie tylko looków się tyczy.

      Usuń
    3. Lanche, weź udział w tym tygodniu. Będę na Ciebie głosował xDDD

      Usuń
  2. Hm, może na następny post Hiszpania/ Portugalia (jeśli w ogóle jest)?
    • Marta, kornelia123lol •

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portugalskiego serwera chyba nie ma. :// Właśnie myślałam o Hiszpanii. ^^

      Usuń
  3. Fajny post c;
    Może następnie Amerykę? (Na pozostałe nie mam pomysłu)

    `'A
    /'Callies

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. c:
      Może wykorzystam również Amerykę. :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jezuuu, dobrze słyszałam? *-*
      MARTA MA TALENT
      Zawał serca, aaaa :<
      I to jeszcze od fejma...
      Zawał.
      • Marta, kornelia123lol •
      Kurczę, trza było lekcje odrobić wcześniej.

      Usuń
  5. AMERYKA, POLSKA (no weź Polskę też, bo taka samotna) i NIEMCY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemcy były w 1 poscie z tej serii. ://
      Co Wy tak z tą Ameryką? XD

      Usuń
  6. W ogóle to jak ktoś chce mi narysować na konkurs obrazek to zapraszam na MSP, bo ja tak bardzo chcę takie oryginalne zdjęcie profilowe na gmailu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam zdjęcie profilowe na gmailu ,,bardzo oryginalne", niedługo zima, a ja nadal mam wakacyjne zdjęcie na prof. :'))) XDDDDDDD

      Usuń
    2. Uh, nie biorę udziału w konkursie Szymona. (Szymka Szynka xDD) Ja nie rysuję, ja bazgrzę :v

      Usuń
    3. Ja tez bazgrzę XDDDD Ale sprobuje narysowac moze i moze wezme udzial. ://

      Usuń
  7. Może następnie weź Amerykę. W serwerach MSP nie ma Ameryki, ale jak wpiszesz w google to wyskoczy Ci. :3
    Super post! :3
    ~Pozdro
    ~karolina66756

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Fajna seria. :3
    UWAGA,UWAGA! WYGRYWA.. NOWA ZELANDIA! WSZYSCY OBYWATELE TEGO KRAJU JAKO W NAGRODĘ OTRZYMUJĄ.. ZIEMNIAKI! PROSZĘ SIĘ O NIE ZGŁOSIĆ DO SKLEPU. XD
    Okej,okej.. Wiem,dziwne.
    W Irlandii była jakaś EMO MS,czy coś.. XD
    Nie ogarniam EMO'sów. Cóż. Może kiedyś to ogarnę. Narazie nie.. XDD
    *Boshe,ile "XD" przepraszam. ^^*
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj Hiszpanię i Amerykę!
    Dobijemy do 50 komów? :d







    100?











    201.













    10000 komów!











    xD




    Bawię się w Szymona.










    Trololol.








    Pa. Przyroda czeka :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ej, a ktoś powie gdzie jest Shannon?
    Bo od jakiegoś czasu jej tu nie ma.. tzn. Posta nie ma :(
    A szkoda, bo fajne pisze :/


    //Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie ty Szymon tylko SHANNON. XD
      Wiem, że się usunąłeś. Xd


      //Pati

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)