Menu

poniedziałek, 19 października 2015

˟ 2 Look inspirowany ˟

Tutaj Aga. Dzisiaj post z dawno nie pisanej przeze mnie serii - Look inspirowany. Postanowiłam dzisiaj zaprezentować wam dwa jesienne looki w - moim zdaniem - cudownych kolorystykach! To co? Nie przedłużając zaczynajmy.

˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
~ Inspiracja ~


~ Look nr.1 ~
 Tworząc ową stylizację kierowałam się zamysłem stworzenia, outfit'u miejskiego, ale zarazem lekkiego mimo przytłaczającej deszczem pory roku. Jestem bardzo zadowolona z wyglądu końcowego. Użyłam stonowanych, kakaowych barw oraz podajże dwa odcienie szarości (jeden jest bardzo mało widoczny, na butach). Całość jest bardzo droga, bowiem moim założeniem jest granica 2500sc - 2600sc, ale uważam, że za taki zestaw byłabym skłonna tyle zapłacić. Kolejną rzeczą na plus jest to iż stylizację mogą kupić tylko użytkownicy z pakietem vip, ale po zastąpieniu torebki (musiałam jej użyć, urzekła mnie) mogą ją kupić i ci bez niego. Do każdego looka postanowiłam wprowadzić paletę kolorystyczną, oto i ona:
*Każda wersja kolorystyczna ją posiada*

Look został stworzony z:
  • Włosy - Ginger Marine (550sc)
  • Ubranie - Basic Turnups (500sc) oraz Keep Warm (575sc)
  • Buty - Woolly Cuteness (475sc)
  • Dodatki - Marine Satchel (425sc) oraz School Bowler (400sc)



 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja w kolorach: biały, pomarańczowy (x2), bananowy

Wersja w kolorach: biały, szary, łososiowy, limonkowy

˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
~ Inspiracja ~


~ Look nr.2 ~
 Tutaj chciałam przedstawić propozycję na ciepłe jesienne dni. Postawiłam na bluzkę z długimi rękawami, spódniczkę, opaskę - dodającą uroku całemu zestawowi, buty - świetnie nadające się na tą porę roku. Całokształt sprawia wrażenie lekkiej, ciepłej (?), dziewczęcej stylizacji. Cena jak poprzednio nie zachwyca, ale jest ten plus, że stylizację mogą kupić wszyscy użytkownicy. Tutaj wykorzystałam kolorystykę ze zdjęcia pierwszego.
Look został stworzony z:

  • Włosy - Taking It Slow (700sc)
  • Ubranie - Mesh Magic (500sc) oraz Harlequin (275sc)
  • Buty - Pumped Up (600sc)
  • Dodatki - Casual Headband (350sc) oraz Freestyle (380sc)


 Inne warianty kolorystyczne:
 Wersja w kolorach: biały, brązowy, ciemny łososiowy (?)

Wersja w kolorach: biały, pomarańczowy, niebieski 


˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
~ Ogłoszenie ~
 Aby urozmaicić tą serię postanowiłam wprowadzić Wasze prace - looki od czytelników! Już wyjaśniam o co chodzi.
W postach z tej serii pod koniec każdego z nich będę dodawać zdjęcia. Waszym zadaniem jest się nimi zainspirować i przysłać mi screeny gotowych stylizacji ze sklepu.
Nie wysyłacie mi składów czy też wersji kolorystycznych, wystarczą same looki!
Możecie mi wysłać max. 2 stworzone przez was looki. W e-mailu musicie podać:
- którym zdjęciem kierowaliście się (dany numer, lub dodajcie zdjęcie w załączniku)
- look (bądź 2) w załączniku
- Twój nick na MSP
- możesz dodać mały opis
Wszystko będzie w postaci takiego małego Hot or Not. Żeby dodatkowo wynagrodzić waszą pracę, zestawowi z największą ilością punktów przyznam nagrody (jakie? Na tym jeszcze się zastanowię).
Prace przysyłacie na adres: jesymsp@gmail.com
Zdjęcia do zainspirowania na dziś:
1
 2
 3
 4
TERMIN: Post z tej serii przewiduję na PIĄTEK, więc macie czas właśnie do niego (dokładnie do godziny 17:00)
˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟˟
To już wszystko co dla Was dzisiaj przygotowałam. Mam nadzieję, że się nie obrazicie za tak krótkiego posta. Jeśli nie rozumiecie czegoś związanego z powyższym tematem - piszcie! Wszystko Wam wytłumaczę.

Do jutra (miejmy nadzieję, mam sprawdzian z lektury)
Pozdrawiam!
~ Aga
`'A
/'Callies
Dzisiaj żegnam się moim własnym logiem, które zrobiłam, uwaga! Uwaga! W 15 minut.

21 komentarzy:

  1. Super post. Look jest prześliczny! A Twoje nowe logo jest boskie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te looki, może się zgłoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej będzie mało osób, więc zgłaszają się, zgłaszaj xx

      Usuń
  3. Looki są super! :**
    A wgl, śliczne logo! ;**

    ~Pozdro
    ~karolina66756

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział w "Look'u inspirowanym" c;
    • Marta, kornelia123lol •

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne looki <3 A do kiedy mogę wysłać look? Tak się pytam bo nie wiem czy dzisiaj dam radę xd
    `Doma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xx
      Do piątku, do godz. 17:00 (napisałam w poście xd)

      Usuń
    2. Ja nie umiem czytać ze zrozumieniem wiec ćś xd

      Usuń
  7. Superaśneeeeeee logo. Kocham ten 2 look ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Wow nie myślałam, że logo spodoba się tylu osobom... Zawsze robię loga dość długo.

      Usuń
  8. Ten pierwszy look jest boski, ale za dużo odcieni różnych barw. *^-^* A może wyślę Ci ten look. W sumie to zrobiłbym do każdego (tsa, Szymon zna wygląd większości ubrań ze sklepu na pamięć). ;* LOGO JEST GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 1 looku w 2 wersji pojechałam z kolorami. Później chciałam to zmienić, ale nie miałam już na to czasu xd
      Dzięki xx

      Usuń
  9. Jejku.. Piękne look'i! Takie.. Jesienne.
    Wersje kolorystyczne też bardzo mi się podobają. Najbadziej pierwsza wersja z pierwszego (masło maślane. XD) kompetu. ❤ Pięknie Ci wyszło!
    ~Jednorożec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c;
      Ja patrząc na nie wszystkie uznaję, że najlepiej wyszła 2 wersja kol. 2 looku

      Usuń
  10. Looki nie zbyt przypadły mi do gustu, to zupełnie nie moja bajka. Ale co do posta to cudowny =^.^=
    ~Maja997733

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)