Menu

piątek, 9 października 2015

#2 Boonie And Movie Star.

Hejkeneł!
Z tej strony Luiza, Lanche, Olchex - jak kto woli. Zapewne poznaliście to już po moim przywitaniu, którego z tego co zaobserwowałam, tylko ja używam. Na dzień dzisiejszy startuję z nowym postem, mianowicie drugim "odcinkiem" z bardzo lubianej oraz znanej, mojej serii "Boonie And Movie Star"! Zasady wszyscy już znamy, aczkolwiek dla przypomnienia - jest to coś w stylu odwzorowywania, tak w skrócie. Nie mam zamiaru tutaj się więcej tłumaczyć, opisałam ją szczegółowo w pierwszym poście z tej oto serii. Zatem, chyba możemy już zaczynać!

                                                                                ~*~
~*1*~



Jako pierwszy, postanowiłam wybrać dosyć zimowego Boonies'a, kosztującego ponad 3 tysiące wirtualnych pieniędzy w walucie StarCoins, właściwie 3 i pół. Tak jak wspominałam, wygląda on na takiego zimowego, kojarzy mi się również z karnawałem (ogólnie imprezami, przyjęciami itp.), poprzez jego niebiesko-żółtą maskę. Jest on prześlicznego koloru!
Czas na odwzorowanie Look'u:

                                                                           ~*~  


Opis:
Ten projekt, o wiele bardziej kojarzy mi się z zimowym czasem, z lodem, ze względu na dominujący tutaj kolor - bardzo jasny niebieski, właściwie błękitny, a także biały czy troszeczkę różnych rodzajów szarości. Szczerze mówiąc, gdybym zmieniła barwy maski na szaro-błękitny, byłoby dobrze. Niestety, na moje nieszczęście, wygląd zwierzaczka mi na to nie pozwalał, a szkoda, ponieważ to zepsuło cały projekt Look, nieprawdaż? Prezentuje się nawet OK'ey, doprawdy szału nie ma, aczkolwiek ujdzie i jest w miarę ładny. Jeśli chodzi o kroje ubrań, naprawdę mi się podobają, sukienka jak i buty tutaj noszą miano chyba najładniejszych z tego "dzieła". Co prawda, nie przepadam za ową fryzurą, lecz tutaj w miarę ładnie się komponuje z resztą. Koszt jego kupna wynosi ok. aż 4 tysiące StarCoin's. Na całe szczęście, jest on dostępny dla wszystkich użytkowników do kupienia - w sensie, nawet tych bez "żółtej plakietki" VIP.

Do jego stworzenia potrzebowałam:
* Maski Cat Hide, 375 SC,
* (?) Sporty Cover, 350 SC,
* naszyjnika Chain Control, 450 SC,
* kolczyków Golden Tokens, 400 SC,
* czółenek Classic Fabulous, 650 SC,
* fryzury Pretty Gamer Girl, 700 SC.








Paletka Kolorów:



                                                               
                                                                           ~*~
~*2*~

Jest to, można powiedzieć - przeciwieństwo pierwszego zwierzaczka w tym wpisie, ze względu na to, iż tamten był zimowy, szary i ponury, a ten - wesoły, wakacyjny czy radosny! Jest on dosyć prosty, aczkolwiek jest naprawdę piękny, posiada śliczny kolor swojego ciała.
Taką oto kopię dało mi się stworzyć:


Opis:
Jest to coś wakacyjnego, letniego, lekkiego, chociażby dodatki. Hmm, aczkolwiek nie powiedziałabym, iż do końca tak jest, ze względu na to, iż ów barwy - pomarańcz oraz żółć, są dosyć ostre, czyż nie? Można powiedzieć, że wakacyjna wersja w ostrych barwach. Naprawdę wyszło w miarę dobrze. Co prawda, jest złe rozstawienie kolorów, aczkolwiek to moja wina jak i Boonies'a w sumie... Niestety, na moje nieszczęście nie mogłam znaleźć tych rumieńców na twarz, które posiada ów Boonie. A szkoda, bo byłoby bardziej podobnie. Przypomina mi trochę kotka, poprzez nos, a także "kocie uszka", ale tak raczej ma być.. Pytanie trochę z innej beczki - czy tylko ja uważam, że ten kwiatek wygląda tak realistycznie...? Mniejsza z tym, bo gadam nie na temat..
Całkowity projekt równo kosztuje 2650 StarCoin's. Jest to bardzo niewielka suma, jak na teraźniejsze ciuchy.

Do jego stworzenia potrzebowałam:
* (?) Kitty Nose, 100 SC,
* opaska Kitty Raw, 350 SC,
* butów Lovely Plateaus, 600 SC,
* kwiatu na włosy Flower Fantastic, 300 SC,
* sukienki Baking Pro, 675 SC,
* peruki Pretty And Powerfull, 625 SC.






Paletka kolorów:




                                                                          ~*~
~*3*~



Mamy tutaj przykład dzikiego Boonies'a. Jest dosyć szalony, co wskazują na to jego kolory czy też fryzura. Jest on również dosyć pospolity, a także tani, dlatego też kupuje go większość użytkowników.
Taką oto kopię udało mi się zrobić:


Opis:
Jest to zwyczajny, pospolity Look, króty składa się z paru ubrań, które chyba prawie każdy posiada w swojej garderobie (włosy, koszulka ze sweterkiem), aczkolwiek coś w sobie ma. Niestety, na moje nieszczęście nie potrafiłam znaleźć ubrań z takimi, identycznymi paseczkami jakie posiada zwierzaczek na sobie, tylko bardziej proste. Chociaż te o wiele bardziej pasują. Dominuje tutaj praktycznie ostra zieleń, a także trochę czerni. Hmm, ten zielony chyba za bardzo "oczojebny" za przeproszeniem jest, ale cśśś. Mimo wszystko, moje "dzieło" w miarę ładnie się prezentuje. Całość kojarzy mi się ze stylem Emo, coś w tym stylu. A Wam? To chyba poprzez tę "emo grzywkę", nieschludne tenisówki czy tą czarność w dosyć wielu miejscach... Hmm, myślę, iż całość ze sobą nieźle współgra, nie jest perfekcyjnie ani oryginalnie. Myślę również, iż jest przynajmniej troszeczkę podobnie. Jest to najtańszy z wszystkich tutaj zebranych Look'ów, ponieważ jego koszt zakupu wynosi jedynie 2450 wirtualnych pieniędzy, lecz jest dostępny dla VIP'ów.

Bez tych rzeczy się nie obeszło:
* opaski Iconic Bow, 450 SC,
* obuwia Keep It Simple, 450 SC,
* rajstop ze spodenkami Glow, 700 SC,
* sweterka z koszulką Stripey Cardi, 350 SC,
* fryzury Fire Starter, 500 SC.


Paleta barw:




                                                                           ~*~

Za chwilkę musimy się już żegnać. Z tej strony to już wszystko, niestety. Mam wielką nadzieję, iż mój nowy post przypadł Wam do gustu! Komentarz, to dla mnie wielka motywacja.
Miłego wieczoru, do zobaczenia jutro,

/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz.

19 komentarzy:

  1. Świetny post! Odwaliłaś kawał dobrej roboty! Trzymaj tak dalej :) A w ogóle to interesująca seria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwzorowania są świetne! Czekam na dalsze części z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie odwzorowane, jednak- drażni mnie twój zbyt "wyrafinowany" styl pisania.. To słownictwo, boże. Nie postarzaj się, i nie rób z siebie nie wiadomo jakiej znanej blogerki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. ^^
      Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi. xD A no tak... Ja ogólnie chyba nie potrafię pisać jak osoba w moim wieku, trochę na luzie czy coś w tym stylu. :| Znaczy potrafię, tylko uważam, że moje słownictwo wygląda estetyczniej niż np. wolę pisać "iż" zamiast "że", bo to ładniej się prezentuje. W postach oczywiście. Już chyba jestem do tego przyzwyczajona. Postaram się bardziej pisać inaczej, bo zresztą sama niedawno o tym myślałam, by to zmienić. xD Moim zdaniem mój styl pisania jest normalny, również uważam, że wcale tym nie robię sobie określenia znanej bloggerki, bo przecież piszę tylko na dwóch blogach... c:

      Usuń
    2. Hyhy, ja kocham jak ktoś tak pisze, a jeszcze bardziej jak mówi.

      Usuń
    3. Nie zmieniaj tego stylu, oryginalny jest najlepszy!

      Usuń
  4. Fajna seria. :3
    Lubię,jak piszesz. (Wow,przyznaję się. XD)
    Hyhyhy,fajne odwzorowania!
    ~Negatywna

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnoszę wrażenie, że od czasu kiedy dostałaś się tutaj olewasz w pewnym sensie blog Alicji (Kellow). Chodzi mi tu m. in. o to, że piszesz tam o wiele rzadziej i bardziej niedbale. Rozumiem, że pierwsze kilka tygodni pisania na ,,sławnym" blogu to dla Ciebie ważny moment i starasz się skupić się na tym, żeby tu zostać na dłużej, ale mimo wszystko na Twoim miejscu jeżeli miałoby dojść do tego, że będziesz zaniedbywać notki na innej stronie, zrezygnowałabym z udziału w naborze na innej...
    ~'Ali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jej zależy bardziej na tym blogu.

      Usuń
    2. A myślisz, że ja nie odnoszę takiego wrażenia? :/ Chcę tutaj jak najlepiej wypaść, bo jestem tutaj nowa, dlatego też piszę tutaj bardziej dbale posty i częściej. U Kellow piszę od lipca, tak, aż od lipca, więc wiadomo, że troszkę straciłam już tam siły, chociaż nadal mam wielkie chęci. Ale tak na logikę, przecież pod koniec wakacji u Kellow pisałam, że posty będą pojawiać się trochę rzadziej, bo szkoła, więc teoretycznie to jest tego wina. Na filmowym-msp trochę ciężko mi pisać, naprawdę. Jest tam dużo postów dziennie, więc po co jeszcze moje wypociny codziennie do tego? Co za dużo, to nie zdrowo. Poza tym, tak jak każdy zrobiłam tam tygodniową przerwę, bo jej potrzebowałam, a tak to notki piszę tam co 2-3, tutaj codziennie lub co dwa dni, bo chcę jak najlepiej wypaść. U Alicji dzisiaj napiszę dosyć porządnego posta, więc spokojnie. ;3

      Usuń
    3. A ja tu nie muszę "dobrze wypaść" xDDDEŁ Pfff... Mi i tak tylko o jedno chodzi, żeby wyróżnić ten blog bardziej i odnowić ;-;

      Usuń
  6. Kurczę, nie mogę pisać odpowiedzi... Tak czy owak, przepraszam za wszelkie literówki lub błędy w poprzednim komentarzu, ale piszę go na szybko. Od razu uprzedzam też tych, którzy odbiorą to jako hejt:
    Wyrażałam jedynie swoją opinię w delikatny sposób. Uwierzcie mi, mogłam to napisać w o wiele gorszy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy 2 lub 3 choć trzeci najgorszy nie jest xd
    I ja nawet nie wiedziałam o tamtym pierwszym boonie o.O
    Czy mi się zdaje czy on ma tam mózg? XD

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Luizeł. Swietny posteł.
    Szkoda, że nie ma zwierzaka-kaczki.

    /Ksiądz

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post ^^
    Widać, że się nad nim napracowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje rowniez dwom osobom powyzej ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)