Menu

piątek, 2 października 2015

#1 World Servers Look.

Hejkeneł!
Witam Was po raz pierwszy w dzisiejszym dniu! Z tej strony Luiza, Lanche, Olchex... jak kto woli. Najpierw mini informacejszyn - otóż w poście, gdzie zgłaszałam się na redaktora pisałam, iż w weekend (akurat jutro mamy sobotę, to co teraz nie napiszę nie dotyczy wszystkich sobót i niedziel, bo to taka sytuacja zastała, której nie mogłam przewidzieć wcześniej) post pojawi się przed południem. Niestety jutro z wyjątkiem nie będzie to wykonalne, otóż tak - jutro moja koleżanka ze szkoły ma urodziny, urządza imprezę urodzinową w swoim domu właśnie jutro o 13. I pójdę na nią, a będzie ona trwała do wieczora. Wcześniej muszę się przygotować i załatwić sprawy z tym związane. Dlatego też nie będę miała czasu i notka pojawi się wieczorkiem. Bardzo przepraszam! <3

                                                                                ~*~
Tak więc, wpadłam na trzecią z kolei serię, mianowicie "World Servers Look". Pewnie domyślacie się, o czym ona będzie. Otóż wchodzę na jakiś serwer, np. dajmy na to duński, akurat dzisiaj on się nie pojawi w poście, ale mniejsza z tym. Jak wiecie na stronie głównej widnieją różnorodne Looki i będę je oceniać! W każdym poście po trzy. Mało tego, w ocenę wchodzi również animacja. Nie dotyczy ona polskiego serwera. Jasne? Myślę, że tak. Zaczynamy!
Jako pierwszy postanowiłam wejść na serwer niemiecki:


Tak prezentuje się projekt na niemieckim serwerze. Jest to chłopak w stroju policjanta, jak widać na powyższym zdjęciu.
Twarz: Jest to jedna z najlepszych twarzy dla płci męskiej! Oczy są niesamowitego koloru, a skóra opalona, co mi się tutaj podoba. Nos oraz piegi są naprawdę bardzo ładne. Usta trochę zlewają się ze skórą, co jest tym małym minusem. Jednak oczy powinny być zielone, ponieważ za dużo jest tej niebieskości.
Fryzura: Niestety nie jestem w stanie jej ocenić, ponieważ czapka ją zasłania i to prawie całkowicie. Jedynie widać trochę barwy włosów, który jest brązowy.
Dodatki: Jest ich naprawdę niewiele, co mi się nie podoba. Jedynie czapka noszona przez policjantów oraz coś na ręce (?), bodajże zegarek. Można było ciut więcej. I są takie sobie. No i pas, lecz on chyba się nie liczy.
Koszula: Taka typowa, niebieska koszula... Nic oryginalnego. Naprawdę!
Spodnie: Kolejna, nieoryginalna rzecz. Bez przesady... To już się robi nudne. I znowu ten kolor niebieski.
Buty: Nawet mogą być, aczkolwiek to nie jest w moim stylu, po pierwsze jestem dziewczyną, po drugie gdybym była chłopakiem, nie zakupiłabym ich.
Animacja: Dosyć pospolita. Nie zbyt mi przypadła do gustu. Jednakże jest fajna, tak nawet. Widywałam lepsze.
Całość: Wygląda nawet dobrze. Niestety strój policjanta jest bardzo, ale to bardzo oklepany, a także powszechnie używany.

                                                                             ~*~

Przyszedł czas na tak piękny kraj, jakim jest Francja! Zobaczmy, co tam mamy:


WOW! Efekt jest niesamowity. Mamy tutaj czerwono-czarne dzieło, czyli odpowiednio łączące się barwy, która ubóstwiam. Jest to coś,, można powiedzieć, że sportowego.
Twarz: Jest oryginalna, otóż rzadko ją spotykamy na polskim MovieStarPlanet, czyż nie? Polki w tej grze raczej gustują w innych twarzach. Usta są takie śliczne, jak i oczy, a skóra wygląda pięknie.
Włosy: Naprawdę fajne cieniowanie - na samej górze czerń, później szarość, a na końcu znowu dominuje czarny. Aczkolwiek są dosyć nieschludnie ułożone.
Dodatki: Tatuaże są naprawdę mega świetne. Dodałabym jakiś naszyjnik wraz z kolczykami, to by wzbogaciło ów dzieło. Jeśli chodzi o okulary, podoba mi się ich kształt.
Koszulka: Jest taka sportowa i to lubię! Naprawdę ładna. Jednak zrobiłabym zamianę barw.
Spódnica: Nie za bardzo to pasuje do sportowej koszuli oraz tenisówek, lecz mi się podoba, ale nie w tym Looku.
Obuwie: Gdyby nie byłoby spódnicy - byłoby świetnie, niestety przez to nie jest.. Same trampki są ładne!
Animacja: Nie miałam okazji jej kupić, aczkolwiek bardzo ją lubię.
Całość: Wyszło dosyć świetnie. Niestety pojawiły się tutaj minusy, sami wiemy dlaczego..

                                                                            ~*~
Jako ostatnią, przyszła mi myśl wybrania Norwegii:


Coś naprawdę eleganckiego!
Twarz: Barwa oczu jest tutaj taka nienaturalna, żółtawa, co jest genialnym pomysłem, a usta jak i skóra tutaj współgrają.
Peruka: Świetna! Nic dodać, nic ująć.
Dodatki: Jest tutaj ewidentny brak akcesoriów! Na szczęście dodano tutaj puchatą czapkę, uff. Byłoby w ogóle źle z tymi dodatkami..
Sukienka: Nie wygląda to na sukienkę, ale OK, heh. Ubóstwiam ją! Po prostu uwielbiam, jest genialna, posiada super krój i w ogóle wszystko.
Buty: Niestety kompletnie tutaj nie pasują! Ich rodzaj jak i kolor. Po prostu ŹLE.
Animacja: Perfekcyjnie tutaj współgra z resztą, jest taka elegancka. A poza tym, cechuje się ona kreatywnością.
Całość: Bardzo fajna, niestety musiałam odjąć punkty za już sami wiecie co. Jak w każdym projekcie coś nie pasuje, a coś pasuje..

                                                                               ~*~
Takim właśnie sposobem zbliżamy się do końca mojego postu! Dzisiaj postaram się jeszcze napisać jedną notkę. Musimy się już żegnać..
Do zobaczenia,

/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz

11 komentarzy:

  1. Spk post.
    Można by oceniać po np. 3 looki z danego kraju i porównać go z inny serwerem. Na koniec zrobić "wielkie podsumowanie".
    To tylko mój pomysł c; oczywiście nic nie sugeruję xDDD seria i tak jest ciekawa.

    ~`.A
    //TheQueen
    (Z fona)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. Mam co do wszystkiego taką samą ocenę.
    -Dinoo
    ~Toshiko Iseki

    OdpowiedzUsuń
  3. Hyhy,serwer.. Yyy,chwila. *Przewijamy do góry* Norweski.. Ee,ładny strój tylko oczy.. Jestem już tak baardzo ślepa,czy poprostu tych oczu nie ma na Polskim MSP? XD
    Yhy,dobra. Ktoś wie? Nie ważne. :3
    Strój policjanta na pierwszym obrazku banalny! Z resztą.. Nie lubię tego stroju.
    Ogółem nie lubię policjantów. :<<
    Ahaa,mój secret. XD Okeeej.
    ~TaZua
    ~TaDziwna
    ~TaNegatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są na polskim serwerze ale ta użytkowniczka dodała cienie z kliniki piękna i z odzieży ;)

      Usuń
  4. Świetny post! Look norweski jest cudowny! Tylko te buty... Poza tym jest świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeł postełeł
    #Alefrancuskonormalnieszok

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)