Menu

czwartek, 1 października 2015

#1 Boonie and Movie Star.

Hejkeneł!
Z tej strony Luiza, Lanche, Olchex... Jak kto woli. Wpadłam na kolejny, głupi pomysł, mianowicie nową serię "Boonie and Movie Star". Jeżeli gdzieś taka była - najmocniej przepraszam, lecz nie byłam tego świadoma, ale mniejsza... Zasady serii są następujące: wybieram któregoś z Boonies'ow, w sensie któregoś ze zwierzaków. Kolejnym krokiem będzie stworzenie Looka podobnego do wybranego zwierzaka! Ma być przynajmniej trochę podobny. Oczywiście zwierzaki losuję. Zatem, chyba możemy już zaczynać?


Jest on w rodzaju wakacyjnego zwierzaka, co można określić po jego ubiorze (np. okulary ze "słomką", takie pływackie) oraz po zobaczeniu kolorów. Są nimi niebiesko-zielony, a także róż, co symbolizuje kolory lata tak nawet. Ale jest bardzo drogi!
Czas na odwzorowywanie:


Szczerze? Uważam, iż wyszło średnio podobnie. Miałam zamiar wybrać inne okulary, jednakże inne były brzydsze, a te pasowały do reszty oraz były ładniejsze, a ja patrzę również na estetykę. Dominującym kolorem tutaj jest właściwie zieleń, taka niebiesko-zielona. Włosy są szalone - rozczochrane na boki, a nawet ostro różowe, lecz naprawdę są takie.. w miarę ładne. Trochę tutaj uszy wraz z włosami nie pasują, bo bardziej ta "sukienka" i buty są eleganckie, a dodatki takie mniej, w szczególności uszy. Niestety Look mogą zakupić użytkownicy z plakietką VIP, a koszt wynosi ok. 3 tysiące StarCoins. Całość składa się z sześciu rzeczy.

Do jego stworzenia użyłam:

*szpilek Golden Steps, 750 SC,
*spódnicy Please the Crowd, 475 SC,
*krótkiej koszulki Fragile Beauty, 500 SC,
*okularów Retro Cool, 350 SC,
*uszów Crazy Animal, VIP, 400 SC,
*fryzury Messy Pigtails, 500 SC.





Paletka:


                                                                          ~*~



Przyszła pora na kolejnego stworka! Znowu kolejny, posiadający różową fryzurę Boonie zawitał w moim poście. Tym razem nie jest on o wakacyjnej tematyce, lecz można powiedzieć, iż walentynkowej, miłosnej itd. Niestety nosi miano on bardzo drogiego - 6 tysięcy wirtualnych pieniędzy.


Projekt cechuje się właściwie dominującym, różowym oraz lekko różowym kolorem, a także romantyczną odzieżą. Składa się przede wszystkim z blado-różowej sukienki w malutkie serca, która była na "Tygodniu Unikatów" i jeszcze znajduje się w TOP'ce. Jeśli chodzi o żółtą opaskę - jak najbardziej tutaj NIE PASUJE. Sami wiecie dlaczego, poprzez walory kolorystyczne. Hmm, myślę, iż najbardziej podobna do Boonies'a jest tutaj sukienka wraz z włosami w kolorze ostrego różu. Przypomina mi trochę baletnicę poprzez ów obuwie. Koszt - równo 2 tysiące StarCoins, również dla VIP'ostwa. Dzieło składa się tylko z czterech rzeczy.

Użyłam takich ubrań jak:
*opaska na włosy Iconic Bow, 450 SC,
*buty Toe Dancing, 550 SC,
*sukienka Miss Valentine, VIP, 300 SC,
*peruka Pretty gamer girl.





Paleta:


                                                                        ~*~



Tutaj mamy przeciwieństwo drugiego (ten jest już ostatni w mojej notce, niestety) - jest on dosyć "krwawy" czy mroczny, nieprawdaż? Taka mała rada - nie polecam go kupować, wydamy niepotrzebnie ciężko zarobione 10 tysięcy StarCoins, a istnieją lepsze zwierzaki. Mniejsza. Istnieją lepsze zwierzaki, aczkolwiek ten przypadł mi do gustu.
Tak prezentuje się odwzorowany Look od naszego małego, zwierzaczka:


Kojarzy się mi się on z Japonią, coś w tym stylu. Prezentuje się nieźle, chociaż miałam lekki problem z odwzorowaniem, taak. Nie chciało mi się już szukać specjalnych uszu, w związku z tym wzięłam takie, a poza tym one lepiej współgrają z resztą.. Trochę nie pasują tutaj włosy ze względu na swoją barwę. W sumie ów projekt mógłby być troszeczkę mroczniejszy, ciemniejszy, lecz zastąpiły to dodatki na twarz, które są niestety dosyć mało widoczne, Ubrania są takie.. hm... kawaii? Słodkie, lecz w ciemniejszych barwach w sumie. Dominują tutaj różnorodne odcienie szarości. Aż się sama dziwię, otóż całość składa się aż z siedmiu rzeczy, a koszt kupna wynosi ok. 4 tysięcy StarCoins! Na szczęście mogą zakupić go wszyscy użytkownicy - nawet bez VIP.
Potrzebne mi były takie ciuchy:

*ozdoba Striped!, 275 SC,
*tusz do rzęs (?) Arabian Mystery, 1000 SC,
*ozdoba Teardrop, 150 SC,
*opaska na włosy Kitty Raw, 350 SC,
*buty (creepersy) Creeperettes, 400 SC,
*sukienka Kitty-Kawaii, 750 SC,
*peruka Cotton Candy Fresh, 650 SC.









Paletka kolorów:


                                                                        ~*~

Tak właśnie zbliżamy się do końca moich "wypocin". Chciałabym od Was szczerą opinię na temat mojej nowej serii, a także Looków. Pamiętajcie, iż komentarz to wielka motywacja do dalszego pisania.
Do zobaczenia,

/Olchex
Lanche|Lanczi|Lansz

50 komentarzy:

  1. Genialny post, świetne stylizacje! Po prostu- cud, miód i malina! *-*


    `p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, wcale do roboczych dziś nie wchodziłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak? Lanche wie o co chodzi, bo mi czyta posty robocze xDDDEŁ Cśśś, ale my wszyscy to robimy, chyba.

      Usuń
    2. Nie jestem. A co, jestem? Nie wiedziałam. :o

      Usuń
    3. Skad to wiesz, ze czytam? XDDDDD

      Usuń
    4. Jak nie to nie mogę z Tobą wywiadu ;"(

      Usuń
    5. Ale chyba z żoną też można przeprowadzić wywiad, nie?

      Usuń
    6. Chyba że na ostatniej stronie.... xD

      Usuń
    7. Wszyscy są, na seriooo. Dojdź do prawie ostatniej stronie, znajdź siebie, bo ja nie mogę ;-;

      Usuń
    8. No ok. Do strony, na której jestem ja. Teraz rozumiecie?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dlaczego ja nie widzę tła bloga i tego paska z boku? Ktoś poda listę komentatorów?

      Usuń
    2. 1. Paulik
      2. Ja.
      3. Też ja.
      4. Jesy
      5. NIE WIEM, ZOBACZĘ.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hyhy. ^-^
    Najlepsze odwzorowanie to chyba tego trzeciego Bonnie'sa. Chciałabym go kupić,ale niestety on jest taaki drogi. ;__;
    No,dziesięć tysięcy? No,no. Bardzo drogo.
    Nie ważne. Posteł super. :3
    ~TaZua
    ~TaDziwna
    ~TaNegatywna

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!
    Odwzorowania wyszły świetnie *^-^*
    Czekam na więcej (y)

    ~`.A
    //TheQueen
    #Bógjesttylkojeden #RU #QIOO #IMQ

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana,to na oczy w ostatnim looku,to żaden tusz do rzęs. Jest to Eyler ( czy jakoś,tak się pisze) czyli,no...do robienia kresek na oczach. A ta ms. Ma widoczne kreski. Looki są BARDZO podobne! Jeśli chodzi o serię,wydaje mi sie,iż nie jest neutralna. Ale post super, a wiesz...do tego looku,co booni jest za 10 tyś. mogłaś dodać czapkę z konkursu I Love Parish..czy jakoś tak.Albowiem zz tego konkursu,pochodzi ten słodziak a on miał tam Paryżańską(?) czapkę. Chodź kto wie,może to nie pasowało. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ^-^
      Tak, wiedzialam, ze to nie tusz do rzes, ale nie wiedzialam jak nazywaly sie te ,,kreski". XD Ci do czapki nie mialam pewnosci, ze to jest akurat czapka. Dzieki za rade.
      Wzajemnie. :3

      Usuń
  9. Pierwszy i trzeci naj *-*. Będzie nowy nabór? Z chęcią bym się zgłosiła (:
    Leide123 z worldofmsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nat już nabory nie zrobi. I ile razy te nabory mają być?! Co tydzień? No bez przesady, proszę.

      Usuń
    2. Już Ci sie znudziło na blogu skoro chcesz już pisać na nowym? Spoko możesz powiedzieć to Florze lub sie usuń ;)

      Usuń
  10. Chyba najładniejdzy 3 ale inne też niczego sobie xD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)