Menu

czwartek, 3 września 2015

Wywiad z Nesteaplpl, nowym użytkownikiem MovieStarPlanet!

Witam! Zgodnie z obietnicą, przeprowadziłam wywiad.
Rozmawiałam z nową użytkowniczką, zwaną Nesteaplpl. Jest ona bardzo miła i zapraszam do pomagania jej! A teraz przejdźmy do wywiadu.

Ja: Witam Cię na MovieStarPlanet! Jestem z bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com i chciałabym przeprowadzić z Tobą wywiad. Mogę?
Nesteaplpl: Witaj. śmiało, wal B)
Ja: Jak gra Ci się na MovieStarPlanet? Poznałaś już parę osób?
Nesteaplpl: MSP było lepsze kiedy nie było tych eventów itp., ale i tak nie zmienia to faktu, że bardzo lubię grać w tę grę, i owszem, poznałam parę fajnych osóbek :3
Ja: Masz już może jakieś ulubione zajęcie w tej grze?
Nesteaplpl: Nie, jeszcze nie . :/
Ja: Czy uważasz, że MSP to bezpieczna gra?
Nesteaplpl: Niestety nie. Już dwa razy oszukano mnie i w skutek usunęli mi konta :/
Ja: Przykro mi z tego powodu. :/ Może je jeszcze odzyskasz. :) Co sądzisz o forum?
Nesteaplpl: Za dużo tam spamu, i praktycznie z niego nie korzystam, więc nie mam zdania na jego temat :)
Ja: Czy użytkownicy są pomocni wobec Ciebie? Np. czy oglądają filmy, dają love it na artbooki, looki...
Nesteaplpl: Jeśli chodzi o moich przyjaciół i kolegów z realnego świata to tak, lecz nie zbyt często, lecz jeśli chodzi o tych z gry... raczej nie :/
Ja: Co sądzisz o kupnie Vip'a? Czy według Ciebie to świetna zabawa czy może strata pieniędzy?
Nesteaplpl: Strata pieniędzy, niestety, ale tak. Kosztuje to okropnie dużo, i jedyne, co się w nim przydaje to to, że można kupić lepsze ubrania, ale nic więcej /:
Ja: Chcesz może kogoś pozdrowić? :3
Nesteaplpl: Pozdrawiam Martę i osoby, którym chce się to czytać i doczytały do końca xD C:
Ja: Super, dzięki za wywiad! Za chwilę pojawi się on na blogu. Miłego dnia oraz gry!
Nesteaplpl: Nawzajem XD

Jak widzicie, to bardzo serdeczna osoba. Umilcie jej grę, pogadajcie czasem... naprawdę, warto!


Ok, widzimy się jutro. Pamiętajcie, ażeby zgłaszać swoje filmy do serii "Między nami, reżyserami"! Biegnę napisać notkę u siebie, a potem sobie w końcu odpocznę przy oglądaniu anime, bowiem od niedawna zaczęłam to robić.
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia / Jeremy.


9 komentarzy:

  1. Fajny post. Nie widziałam nigdy tej osoby, na pewno zaproszę ją do znajomych i bardziej się z nią zapoznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemcio, to ja Nesteaplpl :33 Pozdrawiam komentatorkę nade mną :D Czekam na zaproszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie chce w znajomych mangozjeba. Pozdrawiam.


    ~Mangozjeb, Haruhi Suzumiyi, Otaku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha.. A mi się wydaje, że to twoje konto, ale ok..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ;-; Napisałabym ze swojego konta ale nie mogę się zalogować ;___; Ńesteaplpl

      Usuń
  5. Nie żeby coś, ale widzę, że w ostatnim czasie tylko Marcia podtrzymuje tego bloga. ;/ Rozumiem, szkoła jest bardzo ważna, ale skoro dziewczyny zobowiązały się pisać na tym blogu to chyba coś to znaczy? Spodziewałam się postów od wszystkich redaktorek, a nie tylko od jednej, czy trzech. ;/ Już nie wspomnę o Oliwii, miała podratować bloga, a posta od niej nie widziałam już od tygodnia. Dobrze mówię? Nie wiem po co się zgłaszacie na redaktorki, jak później i tak olewacie pisanie na tym blogu. I nie mówię tego z "zazdrości", że nie piszę na tym blogu, bo uważam, że jestem już za stara na pisanie o różowej gierce. Nie gram w MSP, a wciąż czytam blogi. ;') Ale cóż zrobić, nie mam co czytać. >.< Dobra, znowu się rozpisałam, mój żywioł. B), Widzę, że mój ulubiony blog upada. ;/ Jeśli któraś z redaktorek się ze mną nie zgadza, proszę o odpowiedzi. :)

    A zapomniałabym! >.< Podpis.
    ~R. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z powyższą opinią. To prawda blog upada, większość zgłosiła się, a teraz nie pisze. Mogłabym powiedzieć "ale ja tu jestem od Kwietnia, zostałam jako jedyna z mojego naboru..." jedak nie będę się tym zasłaniać. Częstotliwość moich postów jest taka, a nie inna gdyż w tym roku szkolnym chciałabym uzyskać moją wymarzoną średnią - 5.00 W poprzednim roku właśnie przez naszą różową gierke jej nie miałam. Nie licząc tego jestem teraz w gimnazjum - doszło mi mnustwo przedmiotów, codziennie mam 7/8 lekcji, a na autobus czekam godzinę z właśnie takich przyczyn jestem w domu o godzinie 16. Musze w pierwszej kolejności odrobić lekcje i nauczyć się na następny dzień. Poszłam do klasy językowej na angielski, nasz nauczyciel jest bardzo wymagający (dzisiaj uczyłam się do 20:30...). Nie znajduje już tyle czasu na granie w MSP ile rok temu.
      Co ja tu miałam jeszcze napisać?...😶
      Aha jeśli chodzi o to nie pisanie wszystkich redaktorek powiem tyle - sytuacja ta powtarza się już 2 raz, pomiętam gdy pisałam tylko ja i Lyene mimo, że była masa dziewczyn z naboru. W tej chwili nie mam na myśli "pisze tylko ja, inne dziewczyny mają bloga w dupie mimo iż piszą tu od niedawna" rozumiem wy też macie naukę na głowie, ale mogłyście to przemyśleć zanim się zgłosiłyście (nie mówię o wszystkich).

      ~`.A
      (pisze z tela - za literówki itp. przepraszam)

      Usuń
  6. Fajny post i niestety zgadzam sie z osoba wyzej co do pojawiania sie postow i Oliwi mialas ratowac bloga a nie :C
    ~ Wicky

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wywiad.....

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)