Menu

niedziela, 27 września 2015

WYNIKI

Cześć
Dzisiaj niedziela, tak więc wyniki. Przeczytałam wszystkie komentarze, nie będę się tłumaczyć dlaczego kogo wybrałam. Wybrałam tak, a nie inaczej, bo mi się spodobały te osoby i tyle. Wszystkich wybrać bym nie mogła także..... Może lepiej przejdźmy do wyników.

Zaproszenia zostały wysłane następującym mailom:
Sweettosia123@gmail.com
LuizaMSP123@gmail.com
1szymon102.msp@gmail.com
Creamelle@onet.pl
Lidia.marlega@gmail.com
nastolatka.patka@vp.pl
amelia.gdaniec.ag@gmail.com

Gratulacje!
Mam nadzieję, że będziecie się dobrze sprawować.
Co do admina. Teraz tylko będę obserwowała kto jak się stara i komuś tą rangę nadam. Przypominam, że administrator będzie musiał być odpowiedzialny i będzie musiał mi pomagać utrzymać porządek.
W jakiś dzień umówimy się na chat żebym mogła Wam dać moderatora.

Jakieś hejty?
A proszę bardzo.

Pozdrawiam
Porshia
/Nat


140 komentarzy:

  1. Usuń tego bloga bo jest do dupy. Co z tego ze ci redaktorzy zaczną tu się starać i pisać przez jeden tydzień a potem i tak zrobią wszystko na odwal. Zaraz odejdą. Właśnie tracisz kolejnych obserwatorów. Bajo -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDD żebyś sie nie zesrała zaraz

      Usuń
    2. Sam się nie zesraj. Zgadzam się.

      Usuń
    3. Bozee, znowu anonim?
      Ja jakos juz u Kellow dosyc duzo czasu pisze i nigdy nie robilam postow na odwal, takze licz sie ze slowami. :)

      Usuń
    4. Posty na odwal? No nie zawsze na się pomysł i wtedy się postów nie pisze. A na odwal to kto pisze? Ty. Wyjdź.

      Usuń
  2. Dodałaś same fejmy i osoby które wcześniej tu pisały i odeszły przez hejterów... Wiedziałam że tak będzie...
    ~Bardzo wku***ona Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste. Założę się że po 2 tygodniach zostanie tylko Szymon I Lanche.

      Usuń
    2. Dokładnie.

      Usuń
    3. Nie przejmujmy się spróbujemy gdzieś indziej gdzie w grę wchodzi umiejętność pisania a nie... sama nie wiem co. Znajomość...

      Usuń
    4. Nie po znajomości tylko po fejmie... -,-

      Usuń
    5. Fejm Szymon przybył. I co teraz? Może jeszcze napiszecie, że ja i Lanche tu dla fejmu?

      Usuń
    6. Kto z tych osób jest fejmem? No kto? Ja? No ok. xDDDEŁ MA SIĘ TYCH WIDZOWYCH FANÓW. ALE KTO?

      Usuń
    7. No jasne Szymon, niech tak napisza, chetnie pocisne sobie beke.

      Usuń
    8. Ahh. Przecież my wszyscy jesteśmy gwiazdami popu, co wy nie wiecie? Oprocz tego znamy się od przyjścia na świat. Nie pamiętacie tego?

      Usuń
    9. Serio po fejmie? Po znajomości?
      Ja nawet Nat nie znam.

      Usuń
  3. Nie ma to jak zazdrość masakra. Nie dostaliście sie? Trudno boze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej coś w końcu napisz "pani redaktorko"

      Usuń
    2. To było do tego pierwszego anonima ;P

      Usuń
  4. Piszcie juz te posty. Ludzie ogarnijcie dupy i coś zrobicie. I tak na stowe wszyscy zrobią sobie nagle przerwę bo są tacy przemęczeni....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że wszyscy ale zapewne większość tak.

      Usuń
  5. Nat dodaje po znajomości. Tylko i wyłącznie po znajomości. I po wyfejmieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh... wyjęłaś mi to z ust..

      Usuń
    2. W 100% się zgadzam. Skoro nat juz nie lubi msp (a jest to blog który ona sama prowadziła) to powinna nadal prowadzić sama a w tym wypadku usunąć to. To są gówna które zaśmiecają strony internetowe

      Usuń
    3. Hahaha, aż muszę to skomentować. Problem w tym, że nie znam nikogo z wybranych. A "fejmem" kto jest z tych osob? Bo ja nie wiem. Jezu, jak coś Ci nie pasuje to nie komentuj. Rozumiem wyrażanie zdania, ale nie rób już ze mnie jakiejś kretynki, ktora wybiera hmm... jak to było? "Fejmy" i "znajomosci". A nawiązując do pierwszego komentarza. Ja nic nie tracę. Przeciez ja już tu nie piszę, ludzie. A jeżeli nie chcecie już go to mogę go przeciez usunac, bo zrobiłam ten konkurs tylko i wyłącznie dla czytelników. Mi to wisi czy go usunę, czy nie. Mnie już ten blog nie interesuje, bo jest o takiej grze zwanej "MSP". ;)

      Usuń
    4. Nie sądzę aby ktoś tęsknił, jest mnostwo blogów o msp.
      Madzia Jadzia

      Usuń
    5. Jeżeli nikt nie będzie pisał.. Z reszta to twoja decyzja.

      Usuń
    6. Usuń to gowno.

      Usuń
    7. USUŃ BŁAGAM

      Usuń
    8. Po znajomości? Z Nat piszę od dziś, kilka chwil przed wynikami xDDDEŁ

      Usuń
    9. Jprdl, po jakiej znajomosci?! :') Jak ja nawet Nat nie znam WCALE.

      Usuń
    10. Ależ Lanche, my ją znany od dziecko przecież. Czyż nie? xDDDEŁ Jeżeli oni znają nas lepiej niż my samych siebie, to ok.

      Usuń
  6. jeezu* czy wy wszyscy anonimki muszą tak hejtować ale CIESZCIE sie że wkońcu ktoś bedzie tu pisać BoszE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę ze ktoś będzie tu pisał.No może pierwsze pięć dni...

      Usuń
  7. Meh ;_; (ja się nie zgłaszałam :*). Zobaczysz, będzie to samo co poprzednim razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Też nie będę się na drugi raz zgłaszać. Strata czasu.

      Usuń
    2. Taa dokładnie. Nie radze się zgłaszać jeżeli nie ma się lvl +30 i nie jest się jej znajomą.

      Usuń
    3. Będzie to samo co zawsze. Ale jak się nawet redaktorów nie umie wybrać...
      Madzia Jadzia

      Usuń
    4. Marta ty świetnie piszesz. Ale Nat by cię nie wybrała bo ona wybiera tych co źle piszą (nie chodzi mi o Lanche i Szymona)

      Usuń
    5. Ta zazdrość, cudne. Będą nowe zasady i nie będzie takiego czegoś jak 0 postów.

      Usuń
    6. USUŃ TEGO BLOGA BO JEST DO DUPY. WSZYSCY KTÓRZY JESZCZE WCHODZĄ NA TEGO BLOGA TO TYLKO PO TO ABY ZROBIĆ SOBIE Z CB BEKE I Z TYCH WSZYSTKICH KOMENTARZY.

      P.S. TAKA JESTEŚ SUMIENNA ZE NA SWOIM DRUGIM BLOGU TAKŻE NIE MA POSTÓW.

      P.S.2. DAJESZ INNYM NIEZŁY PRZYKŁAD KTÓREGO OCZEKUJESZ OD INNYCH


      P.S.3 JA TAKŻE ODCHODZE Z TYCH TWOICH GOWIENEK

      Usuń
    7. Zazdrość zżera co nie? :/

      Usuń
    8. Zalamka.
      Co zle pisza, serio? ;__; A np. Pati nie pisala wczesniej na zadnym blogu, to jakim masz prawo ją oceniac??

      Usuń
  8. Napisalas - hejty - proszę bardzo.
    Więc masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... uspokoj się trochę...

      Usuń
    2. Ej, ty. Kurczę pomyśl logicznie. Skąd ja mam wiedziec kto jaki ma level skoro tam nie wchodziłam od roku?
      Wybierałam ze względu na zgłoszenie. Facepalm.
      Za głowę się można tylko łapać.

      Usuń
    3. Moje zgłoszenie było najlepsze xDDDEŁ Chyba nie, nie... Nie było. GRATULACJĘ!!!!

      Usuń
    4. Ludzie ogarnijcie się...

      Usuń
  9. Patrzcie, jestem w współtwórcach, ołje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jakie posty będziesz pisał, lol.

      Usuń
  10. LUDZIE OGARNIJCIE DUPY.
    Ale na poczatku bardzo dziekuje Nat, ze mnie przyjela. ♥ c:
    Dopsz...
    Pomyslcie troche! Jak Nat mogla wybierac po znajomosci, skoro tych ludzi w ogole nie zna?!! No wlasnie. Tak samo mowicie, ze Nat wybiera po lvl, a przeciez co do tego ma? No nic! Wiec czasami pomyslcie troche, bo ona jasnowidzem nie jest i nie wchodzila duzo czasu na msp, wiec jak ma znac wasze lvl?!
    Ale ludzie i tak beda trzymac sie swojej glupoty. Piszecie, zeby Nat usunela bloga, TO JEST ZALOSNE. Macie jakis bol dupy, bo was nie przyjeli, ale TO TYLKO BLOG. TO TYLKO GRA. TO TYLKO INTERNET. Niektorzy biora to za powaznie.. Rozumiem, dla was ten blog jest wazny, dla kazdego czytelnika w sumie, ale uspokujcie sie troche.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejka, jestem super i dodaje ludzi po znajomosci XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy nagrywamy nowy kawałek w studio? No wiesz, trzeba się jeszcze bardziej wyfejmić.

      Usuń
    2. XDDD FEJM NAM WROŚNIE B) XDDD NIEPRAWDAŻ?

      Usuń
    3. Musimy jakąś piosenkę napisać, ale to jutro, bo dzisiaj mamy występ w MasterChefie. Będziemy z naszą przyjaciółką Madzią gotować.

      Usuń
    4. Nie tylko z Madzią!
      I wygramy MasterChefa, zdobędziemy nagrodę, fejm nam wzrośnie! B)
      NIE NO BEKA XDDDDDDD

      Usuń
  12. No trudno, zawsze można spróbować.
    ~ Wiki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam się nie zgłaszałam, nie jestem zazdrosna itp.
    Wg mnie nat nie wybierała po fejmie ani znajomości. Ale Ci co przegrali po prostu nie mogą się z tym pogodzić ;")
    To kiedy Wasza płyta fejmy XDDDDDDD?
    #Nieśmieszne

    OdpowiedzUsuń
  14. fejm,fejm,fejm i jeszcze raz FEJM a może troche tego FEJMU za DUŻO nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, za dużo mam. No nie? xDDDEŁ

      Usuń
    2. Troche dużo ;_; PRZYTŁACZASZ MNIE NO!

      Usuń
  15. No nie ładnie Nat przyjmować tylko fejmy. xDDDEŁ Ktoś zauważył, że Nat usunęła opcję pisania z anonima? Piszcie z normalmych kont, pokażcie jacy to super jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  16. O boże gratuluję wszystkim XDDDD wyje

    OdpowiedzUsuń
  17. Może ja załoze bloga, i ci co sie nie dostali beda tam pisac? Nie wszyscy. Jak 5 osob popiera moj pomysl zakladam blog. Dajcie odpowiedz pod moim komem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dużo osób się nie dostało i wszyscy tam będę pisać? Będzie tam istny chaos, no chyba, że weźmiesz tylko kilka osób czy coś. Ale pomysł dosyć fajny. XD Mimo, że z niego nie skorzystam.

      Usuń
    2. Nie wszyscy. Tylko troche. :-)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. To kiedy gównoburza? Trzeba popisać komy z znajomymi koffanymi i w ogóle.

      Usuń
    2. No hejeczka jeszcze jakis fejm chętny do pisania? :)))))

      Usuń
    3. XDDDDDD
      Ja piszę na Emily, ale raz na ruski rok... staram się częściej, ale na razie ni mam czasuu >.< Szymon, już jest burza.

      Usuń
    4. Pozapraszaj ludzi z TOP. ALAKINGA BĘDZIE PISAĆ NA PEWNO. xDDDEŁ

      Usuń
    5. No właśnei kozłup kcie posićki od cjebje

      Usuń
  19. Szkoda, że mnie nie wybrałaś :<

    Żegnam
    ~ Gabi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież wiadomo jak ktoś ma 10 lat to nie będzie pisał na ,, znanym '' blogu ;-;



      Ale mam żal du** -,-

      Usuń
    2. Ja jestem tylko o 2 lata starsza i jakos sie dpstalam, wiec wiek w tym nie ma znaczenia.

      Usuń
    3. No właśnie, ja tylko jestem psychicznym gimbusem.

      Usuń
  20. Ok, nie dostałam się. Trudno.
    Nie pozdrawiam.
    A teraz idę ryczeć w poduszkę i ciąć się mydłem w płynie.
    ~Użalająca się nad sobą Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bywa. Nie każdy zna Nat i jest fejmem. No trudno. Jak wbijesz 50 lvl to na pewno się dostaniesz.

      Usuń
    2. Ja się śmiałem jak mi to Nat na GG napisała xDDDEŁ

      Usuń
    3. OLA I LUKCIA, WY TO NA SERIO NAPISALICIE? XDDDD HAHHA CO. XDDDDD

      Usuń
    4. W czym problem? :/. Ty się dostałaś, to sie cieszysz. A ja jestem wrazliwa.

      Usuń
    5. Ja jakos tez jestem wrazliwa, nie dostawalam sie na duzo blogow i nie ryczalam w poduszke. ;) Bycie wrazliwym to co innego.

      Usuń
    6. Moze jeszcze zrobcie na nas zemste, bo my sie dostalismy, a wy nie? Bo z boldupczenia np. Cordelie mozna tak wywnioskowac. :))

      Usuń
  21. Matko, Szymon tutaj będzie pisał? Szymon, czy ty kiedyś pisałeś na blogu "Flory", bo coś pamiętam. Napisałeś (chyba...) post o wakacyjnych zadaniach? Dobra ja mam coś niepoukładane w głowie, sorry. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałem tam xDDDEŁ Pisałem kiedyś na moim blogu, bardzooo dawno temu. Potem była chwila u Kellow i potem u Tyny. Pierwszy raz wygrałem konkurs na redaktora, bo drugi raz się zgłosiłem do czegoś takiego xDDDEŁ

      Usuń
    2. Tam pisał dreke i david i jeszcze jakiś xd nie pamiętam ;-;

      Usuń
  22. Zobaczymy kto zostanie w redaktorach po miesiącu. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku ale gownoburza... sorka Nat ale to wygląda jakbyś dodawala po znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PO JAKIEJ ZNAJOMOSCI, SKORO NP. SZYMONA, MNIE, PATRYCJI I INNYCH, NAT NIE ZNA?!! TE WASZE ,,WYBIERALAS PO ZNAJOMOSCI" JUZ SIE ROBI NUDNE I ZALOSNE. I tak pewnie to do Was nie dotrze.

      Usuń
    2. Boże XDDD Ani Lanche, ani Szymon, ani inni, nie znali wczesciej Nat XDDD Wiec jak po znajomosci?

      Usuń
    3. Ja znam Nat od dziś, więc po jakiej znajomości?

      Usuń
    4. No właśnie, szanowna Cordelliee nie umie na te pytanie odpowiedzieć niestety. Tak jak debil, trzyma się swojej głupoty i zdania nie zmieni, a gówno wie. :)

      Usuń
    5. To tak jak by wmawiano komuś głupotę/nieprawdę, mimo, że osoba wmawiająca ją wie, że wcale nie ma racji i wymyśla na różne osoby nieprawdę. ;-; Mimo, iż dla Cordelliee już się wyjaśniało, ona dalej nie kuma, że my prawie Nat nie znaliśmy. Tak, aby się na nas zemścić, a by jej zemstę i gównoburzę mamy w dupie..

      Usuń
    6. Ona taka już jest *^-^*. Ma wielką dupę, więc więcej energii do bóldupczenia ;***.

      ~Paula
      ~Szczerbatka
      ~Ciamciaramciaaa
      Life-in-many-worlds.blogspot.com

      Usuń
  24. Na początek to dziękuję Nat, że mnie wybrała, ale nie wiem czy o mnie chodzi, bo niestety, ale mój gmail jest źle napisany. Powinno być: amelia.gdaniec.ag@gmail.com
    Pozdrawiam Selenne

    OdpowiedzUsuń
  25. Boze, co ja mam z tymi mailami. Tak, to ty. Idę poprawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. ;-; Sama nie nie zgłaszałam, bo po co. Ale Lanche dostała się niepotrzebnie. U Emilly po zakończeniu , gdy się nie dostała zrobiła awanturę i sarkastycznie podziękowała jednej z redaktorek. Później przypadkowo dostała zaproszenie , i stała się nagle milusia..A gdy okazało się że to był fejk zaczęła brać tego bloga za jedno wielkie gówno i krytykować każdy post. A czemu? Bo się nie odstała

    Emiś~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gartki każdemu i szymonowi - Reklamy bloga Tyny :D

      Usuń
    2. Owszem, zrobiłam awanturę, ale to tylko z tego powodu, że Paulik zapewniał mnie, że się dostanę, a później tego wcale nie było - nie dostałam się. Jeżeli chodzi Ci w "sarkastycznie podziękowała jednej z redaktorek" o Paulika, to ja ją lubię, więc nie miałam na celu jej obrażać. :') Zrobiłam się "milusia", bo myślałam, że z tym, że się nie dostałam to była pomyłka i niepotrzebnie się spinałam. Nie, nie biorę tego bloga za jedno wielkie gówno. Ja w ogóle rzadko przed konkursem na niego wchodziłam, raz weszłam i zobaczyłam, że jest konkurs. Później również rzadko na niego wchodziłam. Ciekawe, bo ja żadnego postu tam nie krytykowałam... Właściwie tam prawie wcale nic nie komentuję. I co ma wspólnego ta sprawa z tym, że niby niepotrzebnie się dostałam? Bo czegoś tu niestety nie rozumiem.

      Usuń
    3. Skoro nie ogarniasz sprawy do końca, to po co się wtrącasz i jeszcze ciągniesz tę sprawę na tego bloga? Mało Ci gównoburz czy co? Można wywnioskować z mojej rozmowy z Aleksą, że zrozumiałam, że niepotrzebnie zrobiłam tam gównoburzę. Ja i Aleksa wiemy najlepiej co zaszło, jakim cudem przyszło mi te zaproszenie itd. To nie było przypadkowo, tylko przez pomyłkę. Nawet Aleksa mi napisała, że dobrze, że tak odebrałam tę sytuację, w sensie nie jakoś negatywnie, więc o co Ci chodzi z tym, że ja niby się obraziłam na blog emily?

      Usuń
    4. A na zakończenie dopiszę jeszcze, że ta moja gównoburza tam była dosyć mała. Ja nie pisałam "Oo, Aleksa to taka krowa i administratorki, że mnie nie wybrały!!! Idę ryczeć w poduszkę, potnę się na dodatek!!! Żal mi Was!", tylko, że jest mi smutno, bo mi często nie wychodziło. A Ty i tak wszystko wyolbrzymiasz, bo tak.
      Żegnam. :)

      Usuń
  27. Mogłam sie zgłosić na filmowe msp ale oczywiście musiałam myśleć, że mi sie tu uda dostać i nie będę umiała pisać na trzech blogach naraz ;-; Mój mózg po raz kolejny mnie zawiódł...

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem tak. Zgłoszenie napisałam chyba w piątek. Specjalnie weszłam na komputer,by lepiej się prezentował.Był dłuższy i takie tam. Bardzo się starałam, myśląc,że to ci się spodoba. Szczerze ? Patrząc , na inne komenntarze mój był najdłuższym . Pisałam szczerze. Wszystko co uważam i kim jestem, szczerze. Przykro trochę,iż się nie dostałam,ale rozumiem. Wolisz. mieć kogoś innego. Ci, któży wygrali wydają mi się znajomi. Ci którzy, pisali na innych blogach,są fejmami na msp,lub byli często na tym blogu,np. Szymon nie napisał nic szczególnego,tylko ludzie go chcieli (przepraszam*) Ale, to nie znaczy,że uważam,iż wybrałaś kogoś ,po fejmie czy znajomości. Takie, było tylko moje wrażenie. Kiedy,weszłam
    uwidziałam nowych redaktorów. Bez, czytania leciałam na duł,aby sprawdzić wyniki. Niestety. Dziękuje ,że dałaś szansę , na pisanie tutaj,choćby knie mnie :( Przeraszam...AlicaV1a :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam,za literówki,piszę na telefonie :( <3

      Usuń
    2. No właśnie, tak jak pisałam, do ludzi nie dociera dlaczego Nat nas wybrała, a ich nie. ;-; Sama napisałam podobny kom. na blogu emily, bo również mi tak nie wyszło, ale to inna historia i mniejsza z tym, to było dawno...

      Aha, to jak ja piszę na jakimś blogu oprócz tego i się dostałam, to już jestem fejmem? XDDDD No właśnie nie. :') Dajmy na to Patrycję czy Selenne - one w ogóle tutaj prawie na tego bloga nie wchodziły, nie są żadnymi fejmami tak jak i ja i wszyscy tutaj, a się dostały, więc o co ci chodzi? Tak samo Shannon z moich obserwacji rzadko tutaj bywała jak i Lidia. No cóż, musiałam Ci każdego po kolei tłumaczyć, bo może do Was w końcu coś dotrze, w co bardzo wątpię niestety...
      Tu nie chodzi, że napisałaś bardzo długi post. Ona szukała osób doświadczonych oraz mających choć trochę czasu na pisanie tutaj. No i znających dobrze ortografię/interpunkcję.. Wiem, że piszesz z tel., ale to chyba nie wina telefonu, że napisałaś "dół" przez "u" i "którzy" przez "ż", czyż nie?

      Usuń
    3. Ale Wy się uwzięliście na jednego Szymona i jak Szymon się dostał, to już wszystkich osądzacie "dostali się po fejmie i znajomości" w ogóle nie patrząc na innych redak. oprócz Szymona. No z tego tak wynika. Wyolbrzymiacie sytuację.

      Usuń
    4. Nat mnie nie znała xDDDEŁ No teraz już zna. I ja fejm? No dziękuję ;* Trzeba być szczerym i napisać takie zgłoszenie ja ja, pa.

      Usuń
    5. Nie,oto mi chodziło. Nie chciałam nikogo urazić . Błąd zrobiłam w słowie ,,którzy",bo mój telefon dał,że jest okej,ale po chwili zorientowałam się,że zrobiłam błąd. Chciałam to poprawić tylko,że mój tel. jest taki mały i w ogóle coś mi sie popieprzyło więc nie dałam tego rady poprawić . Można zauważyć,że w później napisałam już dobrze . Dół...ups :( Mam prawo się pomylić,nie ? Zwykle nie używam tego słowa. Teraz jeśli chodzi, o ,,umiejętności " pisałam jako redaktorka w jednym blogu, ponad to (dobrze piszę ?)miałam 4blogi o tematyce msp i 2/3 inne. Obecnie mam jedno. Więc, mam jakieś obeznanie,nie ? Mam czas tutaj pisać. Mówiłam nawet,że jeśli będzie taka potrzeba- dam radę. Nie jestem zazdrosna, a to było tylko i wyłącznie moja opinia,ale dziękuje za wyjaśnienie-nie potrzebnie. Ps. liter. to kiedy za miast Dagmara napiszę,np. Agmara:* Przykro mi,ale rozumiem też bym to źle zrozumiała.

      Usuń
  29. Hah, te komy chyba przez 20 minut czytałam XDDD. Szymon, powiedz jak to jest znać Nat od urodzenia? XDDD
    Ja bym chciałam poznać Nat ;-;. Jakoś tak. Ciekawa się wydaje ;*.

    ~Paula
    ~Szczerbatka
    ~Ciamciaramciaaa
    Life-in-many-worlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem z nią wczoraj... I potem w nocy. Tak, ciekawa postać.

      Usuń
  30. Lol xdd
    Jestem ciekawą dalszej gownoburzy ©o©

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcesz pisać na blogu? Nic prostszego, wejdź na susan-life-and-msp.blogspot.com i zgłoś się na redaktora!

    OdpowiedzUsuń
  32. WYGRAŁAM W TOTOLOTKA! CZUJE SIE JAK MILION RUBLI! :3

    OdpowiedzUsuń
  33. Blog mi sie nie ładuje, nie moge nic napisać... Nie bij, nie wyrzucaj, ja to naprawię D:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)