Menu

niedziela, 20 września 2015

WYBORY (po raz ostatni)

Cześć
Miałam zrobić kolejne wybory już na początku września, ale nie mogłam. Powód podałam na moim nowym blogu, nie chce mi się tego wszystkiego pisać kolejny raz.
Dobra, myślę, że wszyscy zasady znacie, bo piszę z telefonu i chcę to szybko załatwić.
Szukam osób:
- doświadczonych,
- takich, którzy nie zostawią tego bloga po miesiącu, bo im się gra znudziła,
- znających dobrze zasady ortografii i interpunkcji,
- piszących chociaż 1 post na dzień.
Osób poszukam kilka, ujawnię oczywiście kto tymi osobami będzie kiedy ogłoszę wyniki.
Myślę, że wyniki podam za tydzień.
Mało tego mam już dosyć mojego ciągłego powrotu do tego bloga i posłucham Waszych rad, czyli dam administratora jakiejś osobie, która się sprawdzi i będzie rozsądna, będzie można jej ufać i będzie pilnowała porządku tutaj.
Mam nadzieję, że to już ostatni raz.... Eh.
Oczywiscie w komentarzach piszemy zgłoszenie a w nim coś o sobie, ogólnie taka mała "prezentacja" siebie.
PAMIĘTAMY O PODANIU E-MAILA!

Pozdrawiam
Nat

262 komentarze:

  1. I prawidłowo Nat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszałam się tu już 3 razy. Nie dostałam się. Nie dostanę się i teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może teraz Ci się uda? Marta, no weź... Piszesz świetne posty. Trzeba wierzyć w siebie.

      Usuń
    2. To tkai tset Wszaej mdrącśi. Ujmsez to pzrczeyatć w dizsięeć skenud?

      Usuń
    3. Meh, tylko że ja NIE WYRABIAM. Zgłosiłam się też u Kellow, piszę na Kathey i niedawno założyłam własnego bloga. Nie za dużo tego..? Może to jeszcze przemyślę...
      #zfona ^-^

      Usuń
  3. Jestem Dominika, mam co prawda 10 lat, ale moja ortografia jest bardzo dobra.
    W MSP gram bardzo często, codziennie wchodzę, więc miałabym pomysły na posty.
    Blogi pisałam już na MSP, ale najczęściej one upadały więc nie było najmniejszego sensu na nich zostawać.
    Na MSP jestem dominoc6nowe
    Mój email : dominoc7@interia.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiem ale wez pisz przy tylu hejtach *-*. Ty przynajmniej odejsc nie chcesz?

      Usuń
    2. Będą hejty (⌒▽⌒)

      Usuń
    3. Hejty? To były hejty? Sama tego chciałaś oskarźając mnie i Paulę o nie ;-;

      Usuń
    4. Oesu wypominaj mi to do konca zycia ^^. Ojej będą hejty.. Nat czyta i się śmieje z was. Wiesz Nona, ty tylko wyzywac umiesz *-*

      Usuń
    5. Nawet koma bez bł3du nie umiesz napisać.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Będą hejty. Przestanę czytać jak się dostaniesz. NIE CHCEMY DZIECI NA BLOGU! #NCDNB

      Usuń
    8. Nat to czyta i śmieje się z was... Oj jak miło. Widać jaką miła jest właścicielką dodaje po znajomości i nie liczy się ze zdaniem czytelników.
      MadziaJadzia

      Usuń
    9. Madziu samą prawdą. To dziecko niechęci do Nat.

      Usuń
    10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    11. Będzie 2x więcej hejtów :3 i znowu dojdziesz po dwóch postach z dwoma dennymi lookami?

      Usuń
    12. Nie tylko ona jest dzieckiem :') Uważacie się za takich dorosłych?

      Usuń
    13. Myślicie że w wieku 12-14 lat jesteście dorośli? XD Lejee XD

      Usuń
    14. Mhm... To blog dzieci xDDD No, bo wszyscy tutaj nimi jesteśmy.

      Usuń
    15. I Oliwio, te hejty na Ciebie nie są dlatego, że mamy "coś do Ciebie", tu chodzi o Twoje okropne posty. Będziesz chroniła się Nat? A może ona właśnie Tobie odda bloga? No jakby oddała to większość osób przestanie czytać.

      Usuń
    16. A i ja Ci do "wypomniałem", bo to było obrażenie mnie i jej, wyjdź, niszczysz blog.

      Usuń
    17. A mi nie, bo ja mam 11 lat XDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    18. Chodziło mi o dzieci typu Oliwia - myślą, że ratują bloga a go niszczą, odchodzą po wyrażeniu opinii o poście itp... nie mówię że jestem dorosła

      Usuń
    19. Ta Oliwia myśli, że jak zna Nat to mamy ją szanować, podziwiać i wielbić.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby tym razem ktoś został...
    Ja bym dodała do "warunków" posty próbne, ale rozumiem iż pewnie nie masz czasu ich sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty próbne są zbędne, bo będą nieprawdziwe, no wiesz. Wszyscy będą się tak bardzo starać i sprawdzać każde słowo w słowniku, a tak serio będą pisać inaczej posty.

      Usuń
    2. No niby tak, ale np. dla mnie zgłoszenie Lolme (no sorry - takie msm zdanie) było bardziej "profesjonalne" niż jej posty.

      Usuń
    3. *mam...
      Mój kochany samsung ;")

      Usuń
  7. Hm, szukasz osób, które będą pisać 1 post dziennie... Rozumiem, że będzie to też dotyczyć obecnych redaktorek, poniewarz inne rozwiązanie byłoby nieuczciwe wobec nowicjuszek oraz może udałoby się poskromić tą wolnoamerykankę... Czasami się zastanawiam, czy posty tu nie powstają z litości...

    ~Nikt ważny z telefonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ma na celu zniechęcić tych, co piszą raz na rok i co odejdą po godzinie...

      ~NWZT

      Usuń
  8. Hej, tutaj Lyene.
    Zgłaszam się.
    Więc mam na imię Natalia, mam 13 lat i moją pasją jest blogowanie.
    Miałam już kilka blogów dotyczącej Msp i w sumie pisałam tutaj, lel.
    Nie wiem jak mam określić doświadczenie, chyba dość dobre.
    Pisałabym tutaj jednego posta na dzień w "tygodniu", a w weekendy postarałabym się napisać najmniej dwa.
    Ogólnie to powrócilo mi natchnienie (co) i mam kilka pomysłów na serie, które mogłabym prowadzić.

    Z ortografią i interpunkcją raczej u mnie jest dobrze.
    Czasami może mi się zdarzyć jakieś powtórzenie, ale staram się je poprawiać.

    Ze wstawianiem i przycinaniem screenów nie mam problemów.

    A jeszcze z takich podstawowych informacji:
    •E-mail sweettosia123@gmail.com
    •Nick na Msp - Lyene
    •Kontakt: ask- lyeneee, gg lyene (nie pamiętam numeru xD)
    Ok, to raczej wszystko.
    Czekam na hejty.
    Pozdrawiam, ~Lyene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialas moje hejty? Ty wygrasz ma 100 procent

      Usuń
    2. Miałobyć dotyczących tam na górze xD

      Usuń
    3. Lyene ♥ ^^
      A ja Cię wczoraj na mysypy widziałam i zastanawiałam się czy wrócisz ;")

      Usuń
  9. Przeczytałam ♥
    Post super ♥
    Obserwuje ♥
    Nie obiorę udziału, bo blog nie jest już czytany a gra nudna ♥
    Pozdrawiam ♥
    Weronika ♥
    Mój blog :) zobaczysz? klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Nie musisz od razu pisać spadaj ;-;

      Usuń
    3. Musi. Ten blog to nie tablica ogłoszeń.

      Usuń
    4. Ta gra nudna? Jak się grać nie umie to nuda xDDD Ale jak się umie to jest super ;-;

      Usuń
    5. Aha, to nie reklama. Zawszę daje się swój blog na końcu D:

      Usuń
  10. Hej ;3
    Mam na imię Gabrysia i mam 10 lat i pewnie z tego powodu nie dostanę się :/
    Ale trudno xd
    Piszę obecnie na jednym blogu
    worldofmsp.blogspot.com
    I jakby co na końcu każdej notki mam podpis
    Gabi XD
    A więc pisanie na 2 blogach nie sprawi mi trudności a przyjemność xd

    Bardzo lubię czytać różne blogi o
    ,, mysypy '', między innymi ten :)

    Muszę coś napisać...






    ....,


    .....




    ....

    Lubię spaghetti ;3
    #Żałosne

    A! I jestem #Yo <3

    Spędzam dużo czasu na telefonie ^^

    I kocham oglądać filmiki na YT :3

    Yoczooka, Kaiko, Banshee itp.
    Jak i również np. Oliwia/2010 msp itp.

    ( Powtarzam sie )

    Sama chciałabym mieć kanał na YT o MSP.

    Ok, może teraz coś o moim koncie na MSP:

    Na MovieStarPlanet mam nick: gabryska59.
    ( bez kropki )
    Grałam nawet w 2012 lub 2013 a więc chętnie napisałabym coś mojej historii
    XD
    Mam różne pomysły na serie ale musiałabym coś pewnie wymyślić :)

    Jeśli chodzi o loga to czekam na 2 :)

    E-mail zelkowemspxd@gmail.com

    To chyba wszystko myślę, że się dostanę *-*

    Pozdrawiam <3

    ( ciekawe czy będą hejty? ;-; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kolejne dziecko... najpierw piszesz że się nie dostaniesz a późnej ze dostaniesz..

      Usuń
    3. A poza tym pisałam, że pewnie a nie na pewno ;-; Chyba nie czytaliście wszystkiego... I to, że jesteś od 4 lata starsza nie oznacza, że masz mówić, że jestem dzieckiem bo dopiero po ,, osiemnastce '' można powiedzieć, że nie jest się dzieckien ;)

      Usuń
    4. Jeju, leje...XD Jesteście o 2-4 lata starsi...jesteście dorośli? XD

      Usuń
    5. Ta Wasza dorosłość... MSP to gra dla dzieci, czyli wy dorośli jebnięci pedofile? Tak?

      Usuń
    6. Dzieckiem jest każdy - dzieckiem swoich rodziców.
      Że też tak to ujmę: w pewnym wieku zmieniają nam się ''rangi''.
      W klasach 1-6 jesteśmy nazywania po prostu dziećmi.
      Aczkolwiek w gimbie mamy rangę młodzieży.

      ~Klaudia/''Hejterka''/Negatywnie Pojebana.

      Usuń
  11. Heyuszka.
    Nazwano mnie imieniem Luiza, co można domyślić się po mojej nazwie, zaś na różowo-fioletowej planecie, kryję się pod pseudonimem "Lanche". Liczę sobie 12 lat, w związku z tym uczęszczam do szóstej klasy SP. Może niektórzy znają mnie z bloga Alicji (filmowe-msp, na którym piszę ok. 2 miesiące i nie znudziło mi się), tak więc nie będę o sobie strasznie dużo opowiadać. Jestem osobą miłą, przyjacielską, czasami wredną. Interesuję się przede wszystkim blogowaniem, rysowaniem, śpiewem, fotografią, czytaniem książek. Dosłownie wieloma rzeczami. Na dodatek lubię grać w różne sporty. Takie ciekawostki - moim ulubionym kolorem jest fiolet oraz czerń, a potrawą pierogi. Jeśli chodzi o książki, to lubię czytać różne lektury szkolne i nie tylko. Czas wolny spędzam właśnie na tych czynnościach, którymi się interesuję, ale również uwielbiam jeździć rowerem.

    ~*~

    Tak jak już pisałam powyżej, na MovieStarPlanet posiadam nick taki jak Lanche (obecnie 20 poziom, brak VIP) oraz piszę notki na stronce Kellow właśnie o tej grze jakieś 2 miesiące. Wcześniej blogowałam ogromnie dużo czasu, bodajże ok. 2 lata, tym samym posiadam niemałe doświadczenie w tej kwestii. Nie nudzi mi się ta gra zbyt często, czasami co prawda jak dla każdego się trochę nudzi tak jak i dla mnie, ale żeby tak na jakiś długi/stały okres, to nie.

    ~*~

    Z ortografią czy interpunkcją nie mam żadnych problemów, co można zauważyć po moim zgłoszeniu. Czasami, aczkolwiek naprawdę bardzo, bardzo rzadko zdarzy mi się popełnić drobny błąd, ale raczej interpunkcyjny. Akurat w tym roku jeszcze nie robiono mi wyrazówek czy dyktand, lecz w tamtym roku szkolnym - dostawałam z nich 5 oraz 6.

    ~*~

    W weekendy zaś na 100 % będę pisała notki, ze względu na to - wtedy posiadam najwięcej czasu wolnego. Jeśli chodzi o dni szkolne (poniedziałek-piątek), postaram się pisać codziennie. Zazwyczaj kończę o godz. 13-16, jem obiad, odrabiam lekcję wraz z nauką i wieczorkiem (18-21) mam czas wolny, zależy ile będzie do nauczenia się. W sobotę-niedzielę (oczywiście gdybym się dostała, w co wątpię) z mojej strony wpisy będą pojawiały się jeszcze przed południem.

    ~*~

    No tak, chciałabym jeszcze napisać, dlaczego chciałabym tutaj pisać. Otóż tak, chcę zobaczyć, czy mi po prostu oprócz u Kellow wyjdzie. Startuję tutaj już drugi raz i może moje internetowe marzenie się spełni, ale pewnie nie. Chcę sprawdzić swoje możliwości w blogowaniu, chcę spróbować nowych sił w tej kwestii. Skoro mam szansę, ponieważ jest nabór i to po raz ostatni, to czemu by nie spróbować?

    ~*~

    Tam można ze mną się skontaktować:
    *G-mail - LuizaMSP123@gmail.com,
    *E-mail - lui123123@interia.pl,
    *MSP - Lanche,
    W razie czego mogę podać Ask.
    To w sumie na tyle. Życzę wszystkim powodzenia!
    /Olchex
    Lanche|Lanczi|Lansz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaciekawiła mnie twoja... przemowa? XD będę głosować na ciebie.

      Usuń
    2. My tu nie głosujemy xDDD Bo zawsze ktoś może przekupić... xDDD

      Usuń
  12. Musisz się dostać! ;3 Masz świetne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Mam na imię Oliwia. Mam 12 lat. Mój nick na MSP to lukcia321. Na MSP gram już ponad rok. Bardzo lubię tą grę, poznałam tam wiele osób. Najbardziej lubię tworzenie filmów i Artów. Moja ortografia jest dobra, nie mam co do niej zastrzeżeń. Bloguję od około roku. Pisałam na kilku blogach.
    Blogi na których piszę/pisałam:
    msp-moich-snow.blogspot.com
    skarpetkowe-msp.blogspot.com
    msp-w-wariatkowie.blogspot.com
    apokalipsa-msp-blog.blogspot.com
    Posty postaram się publikować codziennie, jednak nie mogę niż obiecać, ponieważ w 6 klasie mam przed sobą dużo nauki. Jeżeli chodzi o mnie, bardzo lubię pisać wiersze, piosenki. Interesuję się muzyką i bardzo lubię śpiewać oraz rysować. Serie jakie będę prowadzić będą dotyczyć między innymi:
    -tworzenia looków
    -oceniania
    -ciekawostek o MSP
    -poradników
    -i wiele innych
    Moja historia blogowania wyglądała tak:
    Gdy grałam w MSP postanowiłam stworzyć temat o RPG. Zainteresował on pewną użytkowniczkę.
    Napisała do mnie że moje RPG jest fajne i żebym zrobiła kolejną część. Zrobiłam tak. Później zapytała mnie czy chcę pisać na jej blogu. Czytałam wcześniej kilka blogów o MSP dlatego się zgodziłam. Pisałam codziennie. Jednak z czasem znudziło mi się to i odeszłam z bloga. Później zgłosiłam się do innego bloga. Nie pisałam tam tak często jak na poprzednim, ale posty pojawiały się często. Później trafiałam na coraz więcej blogów. W końcu odeszłam ze wszystkich i stworzyłam swój blog. Jednak gdy natrafiła się okazja na pisanie na blogu skarpetkowe msp zapomniałam o nim. Na tym blogu piszę do teraz. Piszę tam co prawda od niedawna, ale idzie mi tam całkiem dobrze.
    Zgłaszam się już 3 raz, kto wie, może się dostanę ;)
    Pozdrawiam, i życzę powodzenia reszcie!
    ~Lukcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym, g-mail to lubieplackiifajnie@gmail.com

      Usuń
    2. Haha fajny gmail. Ciekawe przedstawienie.

      Usuń
  14. Nat, czekałam na post z naborem!
    Może nareszcie znajdą się jakieś osoby nie odchodzące po tygodniu czy miesiącu.
    Jeśli chodzi o wybieranie nowego admina - jestem w 100% za ;)
    Ja do tej funkcji proponuje: Jesy <3
    Ona jako jedyna z jej naboru została i nadal z chęcią (przyznała to pod swoją notką kiedyś) pisze posty. Myśle, że jest odpowiedzialna.
    Blog by miał szansę wrócić "do czołówki"... A ty nie musiałabyś sobie nim zawracać więcej głowy.

    ~ MyszQa NT
    (Sr za anona - jestem na telefonie i nie chce mi się logować xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga przecież niedługo odchodzi z MSP. TAK?

      Usuń
    2. Zostaje. Alicja mnie przekonała... Nie pytajcie - i tak jej nie znacie ;")

      Usuń
    3. Serio?! O.O Mieliśmy odejść, a zastaliśmy.

      Usuń
    4. No cusz rzycie xDD
      ....
      EmEsPe to gra z którą trudno skończyć (zwłaszcza przed tygodniem unikatów)

      Usuń
    5. No właśnie i wiesz co. Ludzie polubili mój film, więc zostaję. Żal, że nie ma tak jak w wakacje po 1000 w dzień, no cóż, ale dopiero 13, a publikowałem po 15, więc może jakoś wbiję tyle, bywa.

      Usuń
    6. Hura. Jak się dowiedziałam że Szymon odchodzi z MSP to, nie wiem czemu, ale się załamałam. :o Ja zaczęłam grać w msp jak miałam 7 czy 8 lat a teraz mam 9 i już odeszłam i oddałam konto.

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Zgłosiłabym się znów, ale 1 post dziennie to za dużo! Wolę pisać trzy tygodniowo, ale dopracowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łooo, Tori, co ty żeś się tak poprawiła w orto? :O

      Usuń
    2. To dzięki mnie i dwóm Paulom. *^-^*

      Usuń
    3. Yhhyyy, tak. Ale i tak się nie zgłoszę, nie dałabym rady pisać 1 posta dziennie.

      Usuń
  16. wolałabym podać zgłoszenie na emaila a nie w komentarzach ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwaga, uwaga!





































    ZGŁASZAM SIĘ!
    Kim jestem? Czy warto to pisać? Przecież to wiecie xDDD Ale Porshia (Ołje, #Porsze) nie wiem, albo wie. Ich (Iś iś iś iś iś a gdzie znaki interpunkcyjne) Jestem Shymon (Szymon) i nie wiem jak tego koma napisać, dlatego piszę tak. Błędy ortograficzne i interpunkcyjne robię bardzo rzadko. No, bo jak jakiś zrobię i ktoś to mi powie/napisze to więcej tego nie zrobię. Posty by były KREATYWNE I ORYGINALNE, lub nie, zależy od weny twórczości. Na MSP głównie filmy robię i najśmieszniejsze są te podlizywania, żeby dostać prezent xDDD NIE UŻYWAM EMOTIKON W POSTACH. W ogóle to ja piszę posty? Nie... Nie wiem. Co to ma być? Jaki nieład i w ogóle #BLEEEBRZYDKO (tego też nie używam). Dostanę się tu i co zrobię? Te retoryczne pytania... Ach. Napiszę post i potem kolejny i nie będę krytykował tej gry, bo przecież w nią gram i mi się podoba. Czasu mam dużo, no chyba. Ale i tak na naukę i prace domowe maksymalnie 1,5 h. xDDD No i ten. Jestem takim fejmem, że każdy mnie już prawie zna i nienawidzi. Ago, skomentuj to xDDD

    *^-^*

    TA EMOTKA MOJA *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć, nazywam się Patrycja i mam 12 lat.
    Bloggowaniem interesuje się od niedawna, ale niestety nie miałam nigdy przyjemności pisać na czyimś blogu.
    Osobiście interesuję się śpiewaniem, rysowaniem, grafiką komputerową, graniem w gry typu: FNaF, Until Dawn, Outlast- czyli typowe, klimatyczne horrory z cząstką interesującej jak i porywającej fabuły.
    Jestem także molem książkowym, który z dechem w piersiach 'zjada' następne strony, mowiąc- "Chcę więcej!".
    W MSP gram prawie od samego początku, lecz usunęłam wszystkie swoje konta.
    Obecnie jestem w stanie zrobić konto na potrzeby bloga.

    •••

    Serie, które bym prowadziła to:

    ° Look w moim wydaniu
    ° Porady modowe (?)
    ° Detektyw Flerie na tropie
    ° Coś tu nie gra
    ° Szalona stylizacja, post na luzie
    ° Nauka japońskiego z nutką MSP
    ° Logo na topie

    •••

    Jak widać popełniam dość mało błędów ortograficznych jak i interpunkcyjnych. Zdarzają mi się literówki, ponieważ piszę z telefonu.
    Uprzedzam, że każda moja notka byłaby z mojego smartfona, gdyż mój laptop spadł mi ze schodów. (Nie pytajcie)
    Mam nadzieję, że fakt iż pisałabym z telefonu nie zniechęcił by Cię do przyjęcia takiej istoty- jaką jestem ja. ;3

    ×Flerie×

    •••

    Prosiłabym o skomentowanie mojego zgłoszenia. Drodzy komentujący- Wy również możecie mnie ocenić i stwierdzić czy się nadaję na tę posadę ^_^

    e-mail: creamelle@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 razy NIE dziękujemy.



















      Nie no, na serio fajne zgłoszenie ;)
      Trzymam kciuki

      Usuń
    2. Bardzo fajne zgłoszenie C;

      Usuń
    3. Zaintrygowałaś mnie! *o* Mam nadzieję, że się dostaniesz. Masz ciekawe pomysły na serie, trzymam kciuki. ^^
      ~R. ;3

      Usuń
    4. Fajne zgłoszenie, ale uwaga, nie każdy post da się napisać z telefonu...

      Usuń
    5. Paulino, mogę także w chwili awaryjnej pożyczyć komputer mojego brata.
      O ile zajdzie taka potrzeba. ;')

      Chciałabym także podziękować tym osobom, które trzymają za mnie kciuki. <3

      xFleriex

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... co to jest? Bez przecinków? 4 wyjrzykniki? To jest... to wygląda okropnie.... sorry, nie chcę Cię tu... gorzej się nie dało...

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, spróbuję....


    Na imię mi Michalina. Na tym świecie jestem już prawie 13 lat. Na moviestarplanet kryje się pod nickiem snicerslady0. Wiem, wiem nie jest to jakiś świetny nick, ale konto to założyłam 2 lata temu. Miałam roczną przerwę ale powróciłam i odkryłam w sobie na nowo miłość do tej gry. Mam kilkanaście pomysłów na serie, ale tego dowiecie się później ^-^ Nie wiem czy pisać tu coś o wyglądzie... A więc przejdźmy do zainteresowań. Interesuje się jazdą konną oraz pisaniem książek i opowiadań. Prowadzę blog o msp - szalonemspimy.blogspot.com
    Tam możecie zobaczyć jak pisze.


    Chciałabym dodać, że bardzo chcę się dostać (pewnie jak każdy.) Ale to zależy od was. Komentarz ten pisze z mojego telefonu a więc za wszystkie błędy przepraszam. To chyba tyle....



    Powodzenia wszystkim którzy biorą udział!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na ciebie! Weźcie ją ona świetnie pisze! *drze się i podskaku je*

      Trzymam za ciebie kciuki kochana :*

      Usuń
    2. Jak to od nas? Przeczytam jeszcze raz post xDDD

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. To od Porshi (tak bardzo samochodowo) zależy tylko.

      Usuń
    5. E-mail kasiaa399@gmail.com

      Usuń
    6. A no i chciałabym dodać, że często bym pisała i długie posty ^^

      Usuń
  23. MOJE HASŁO NA MSP:







































    SZYMONSZYMONJESYPAULIKPAULAIINNI1

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy więcej nie rozpisywać się w komentarzach >_<
    Wolę napisać w punktach.
    Napisałabym dłużej, ale nie napiszę.
     Nazywam się Ola, jestem w 1 gimnazjum.
     W grze jestem Caramellia.
     Pisałam na kilku blogach, głównie opowiadania. (Np.: http://legendalikidow.blogspot.com)
     Książki :3
     Posty? Zależy od weny. Czasami pisze 3 dziennie, ale raczej na blogu od 4 do 6 (dłuższych) tygodniowo.
     Filmy :]
     Ortografia 5/5
     Komiksy ;-;
     Marvel!
     Mam dużo pomysłów!
     Jeśli ktoś czytał dłuższą wersję, to był taki opis ‘na żywca’ nawet nie sprawdzony. Za bardzo chaotycznie.
     Proszę, proszę, proszę, daj mi szansę.
     alexsa07777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka! Mam na imię Ada. Mam 11 lat, mimo iż chodzę do piątek klasy, mam dość dużo czasu. Niestety mogłabym pisać co dwa dni, codziennie się nie wyrobię. Blogować zaczęłam pół roku temu, więc jakieś doświadczenie jest. Moje zaintetesowania to śpiewanie oraz blogowanie. Co do postów, pisałabym czasem o lookach, nowości, co nowego u gwiazd, wywiady i wiele innych. Na naszej grze nazywam się Lady Zanetka85. (Bez kropki) Gram od 2014, dokładniejszej daty nie znam. Bloga czytam od świąt, bądź wcześniej. Moim marzeniem jest tutaj pisać, mam nadzieję, że je spełnisz♡.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skleroza.
      Gmail:
      ada.adrianna11@gmail.com

      Usuń
    2. Coś mi się wydaje że to jest ta niby Oliwia która została zhejtowana a teraz kryje się pod kontem ady.

      Usuń
    3. Aha ok xD. Nie ja jestem Adą, jedyną xD. Jakiś dowód nawet moge wyslac. Przepraszam za bledy oraz brak polskich znakow ale pisze z telefonu ktory robi mi na zlosc.

      Usuń
    4. Ale to od razu widać. Zgłoszenie tak samo beznadziejne jak posty. Myślisz że jak zmienisz nazwę google to nikt nie zauważy bo jesteśmy ślepi.

      Usuń
    5. O co Ci chodzi?! ;-; Po czym widzisz że to Oliwia?! XD

      Usuń
    6. Nieważne bo wiem że inkt nie uwierzy.

      Usuń
    7. Ola - wiem że to Ty. Gdzie mam do Cb pisać? Bo ja nwm, pisałam na Tw bl ale mi nie odpisałaś.

      Usuń
  26. Zgłoszę się.

    Na imię dano mi Maja. Mam 12 lat, na MSP gram pod nickiem lolkaaaXD i mam 22 level. Gram na tym koncie od marca 2014 roku. Na grze jestem doświadczona. Bloguję od 29 października 2014 roku. Kocham pisać (wszędzie). Interesuje się także fotografowaniem. Nie jest to związane z MSP ale wolę to napisać. Bardzo chciałabym tutaj pisać. Gdybym się dostała wzięłabym się w garść i pisałabym codziennie (mam czas, 6 klasa). Podsumowując, zależy mi na pisaniu tutaj. Mam nadzieję że weźmiesz pod uwagę moje zgłoszenie :D ♡

    PS: Na wszelkie hejty pod tym zgłoszeniem nie będę odpowiadać :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba jestem najmłodszą osobą która czyta tego bloga, bo mam 9 lat. :o Jest jeszcze ktoś kto ma 9? Nie. :c smuteczek...
    Nie mam pomysłu na koma. >_<

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Nie jesteś najmłodsza, czyta to jeszcze moja kuzynka... Ze mną xd. Ma osiem.

      Usuń
  29. Zgłosiłabym się, ale 1 post dziennie to dla mnie za wiele, bo chcę skończyć podstawowkę z paskiem na koniec roku ;_; więc muszę się uczyć (y)

    Ps. Trzymam kciuki za Lanche I za Lyene ^^



    A i Jesy na adminkę x-o

    OdpowiedzUsuń
  30. WSZYSCY SRAJOM W GACIE GÓWNEM NAPIEPRZAJOOOM

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. I myślisz, że Nat wie wszystko? Napisz coś o sobie xDDD

      Usuń
    2. No sorry, ja piszę na bardzo wielu blogach komy, to tak jakby posty patrząc na ich ilość

      Usuń
  32. Hej! Mam na imię Lidka, (przy okazji powiem że nie za bardzo lubie to imię) mam jedenaście lat i myślę że całkiem spore doświadczenie. Na MSP gram od 2012 roku i raczej nic nie sprawi że ta gra mi się znudzi, chyba że za dwa lata. Jestem osoba kreatywną, uwielbiam tworzyć looki i artbooki, rysować, bazgrać itd. itp.

    Mam duzo pomysłów na serie ale także i na randomowe posty.

    Lubię czytac, ksiązki i komiksy, z tego też czasem wynika mój nastrój, ubiór MS i posty :p

    Uwielbiam emotikonki, ale jesli komus się to nie podoba ograniczam je.

    Jeśli bym tu pisała, starałabym się pisać właśnie chociaz jeden post dziennie, ale pamiętając tez o nauce, zwłaszcza ze dobry post troche czasu zajmuje.

    Jeśli chodzi o ortografię to się tutaj pochwale (#Mądrość) pierwszym miejscem w konkursie ortograficznym więc raczej nie masz się czym martwić.

    Chętnie czytam inne blogi o MSP takie jak EmilyMcCline czy SkarpetkoweMSP.

    Obecnie piszę na swoim blogu blondynka-w-internetach.blogspot.com, ale dałabym radę z dwoma blogami, raczej na swoim pisałabym troche rzadziej, patrząc na to że raczej Twój blog zasługuje na trochę więcej uwagi.

    Jestem na tyle szalona że moja przyjaciółka nazywa mnie brokułem...

    To raczej wszystkie informacje które powinnas o mnie wiedzieć, mój gmail to lidia.marlega@gmail.com a nick na MSP Lidqa<3


    Zależy mi na tym żebys mnie wybrała, ale jeśli moja notka Ci się nie spodoba nie zmienię tego, po prostu musze powiedzieć 'trudno'.

    Jesli o czymś zapomniałam, to mi tu napiszcie bo sklerozę mam czasem niemiłosierną D:



    *Tak wiem, mało polskich znaków

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć!
    Jestem Wiktoria. Chodzę do piątej klasy szkoły podstawowej. Bloguję już mniej więcej dwa lata. Mogę powiedzieć, a raczej napisać, że jestem bardzo dobra z interpunkcji i ortografii. Pisałabym trzy posty na tydzień, niestety, ale nie dałabym pisać co dziennie posta, bo też muszę się uczyć. W postach nie używam dużo emotikonek, hehe, i dobrze. Na MSP nazywam się Caliie, i mam aktualnie 1O level. ^^ Konto założyłam 14 września, o godzinie 14:43 (taaak, zrobiłam screena jak robię konto xd). Ogólnie to chyba napisałam wszystko, co chciałam.. Jakby, co to podam tutaj mój gmail, a raczej wp, bo zamiast gmail'a to wzięłam swój e-mail, okej, a więc oto on: xwiktoriamsp@wp.pl
    A więc życzę wszystkim szczęścia. C:
    `~Caliie
    `~xWiktoria ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)