Menu

niedziela, 27 września 2015

Witam :3

Cześć

Na samym początku chciałabym podziękować Nat, że dała mi szansę pisania na tym blogu.
No to może się przedstawię?
12 lat temu pod koniec lipca narodziłam się ja. Rodzice dali mi na imię Amelia, Amelka jak kto woli, a na drugie dostałam Wiktoria. Chodzę do klasy szóstej.

Mój wygląd?
Ciemna blondynka z zielonymi oczkami, szczupła 33 kg, a mierzę sobie 145 cm. wzrostu.

Charakter?
- Miła,
- dowcipna,
- leniwa,
- kapryśna,
- wesoła,
- uparta,
- szczera.

Hmm... Zainteresowania?
Jazda na rolkach, blogowanie, rysowanie, fotografowanie.

MSP?
Kryję się pod nickiem Selenne, mam 15 level. Moje fundusze to 1 125 SC i 10 DMD. Obecnie mam VIP'a na tydzień z gazetki MSP. Na MSP jestem od października 2013 roku, a na Selenne od kwietnia 2015. Moje pierwsze konto to melania i zwierzaki miałam tam 14 level, lecz zapomniałam hasła.

Serie, które będę prowadzić...
Na chwilę obecną nic Wam nie powiem, ale mam już parę pomysłów na serie.

Okay ja będę kończyć

Bayoo
- Selenne

Nie mam loga, dlatego dzisiaj mój ryj zamiast loga.

40 komentarzy:

  1. Nawet fajny post.
    Szkoda, że tak krótko. ;-;


    ♣Patka♣

    OdpowiedzUsuń
  2. Też interesuję się fotografią ; )
    Gratuluję dostania się na bloga. Bardzo ładne zdjęcie C;



    ~ >>I<<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś to dodać do serii jakiejś jako dodatek, ale ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka...Szminka...Szminka...Mila i wredna i nie ida w parze, ale OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Błyszczyk, a nie szminka Karolinko XDD

      Usuń
    2. Misia, w sumie... błyszczyk- po samej nazwie sugeruje, że się błyszczy. A wiadomo, że szminki są matowe.


      ♣Patka♣

      Usuń
    3. XDDD Hehehe

      Nie no... Tak właściwie nie wszystkie szminki są matowe, ale są intensywniejsze z koloru od błyszczyka i mniej się błyszczą.


      Hehehehehhehehe

      B)

      Usuń
    4. I ten... Nie pisz 'Misia' XDD Tak, to mój nick, ale jak na niego wpadłam miałam 10 lat xd Aktualnie mam 14 i najchętniej bym go zmieniła. Jak już to Iwka, Iwa lub po prostu Iwona XDDD Tak, wiem, #weryordżinal

      Usuń
    5. Właśnie, racja. Nie wszystkie są matowe, ale większość- tak. :) Intensywniejsze w kolorze, no to wiadomo. ^_^
      Kurczę, my tu chyba komentować posya miałyśmy, a nie dyskutować o błyszczykach i szminkach. :P


      ♣Patka♣

      Usuń
    6. Ja mam okropny nick, bo są liczby i na dodatek nie moje ulubione.

      Usuń
    7. Eh, ten tak właściwie nie jest taki zly xD ( mój obecny). Pierwsze konto jakie załozyłam miało nick: gertruda69 hahahahhahaha XDDD Teraz go nie ma, bo usunęli mi je modzi z niewiadomych przyczyn B)

      Usuń
    8. O tym czym rożni się szminka od błyszczyka ^^

      Usuń
    9. Niewiadome... hyhyhy- gertruda69.
      Hm.. #69verynicenumbers


      ♣Patka♣

      *Zaprosisz na MSP? ;p

      Usuń
    10. Spoko, zaproszę ^3^ Nie wchodzę za bardzo. Jak już to na 15 min, ale czasami wchodzę na dłużej.

      Usuń
    11. A ja mam nick kimkama. Nawet nie wiem co to znaczy, lel. Mam jeszcze gorszy ;_;
      ~Pani Pomarańcza

      Usuń
  6. Nie jesteś moją ulubioną redaktorką, ale ok, pożyjemy, zobaczymy.

    Co z Tyną? :ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem, czekam na Cind. ;-; A ja jestem ulubionym?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ey! Amelio, nie tak ostro XDD Spokojnie.

      Usuń
    4. Selenne- komentarz odwetowy?
      Trochę nie na poziomie kulturalnej blogerki.


      ♣Patka♣

      Usuń
    5. Przecież napisała w poście, że jest wredna XD

      Usuń
    6. Ja też jestem wredny *^-^*
      Wredny, zły i szczery.

      Usuń
    7. Hehehehhehehehhehehehehehhehehehehhehehehehehehehehehehe.

      Usuń
    8. Aha! Zaznaczyła także, iż jest- LENIWA.
      Szkoda. Mam rozumieć, że posty będą rzadko?


      ♣Patka♣

      *Chce ktoś moje GG?

      Usuń
    9. Nie masz rozumieć, że posty będą co 2-3 dni. Podaj GG

      Usuń
    10. To prawda xd Piszę krótkie posty. Z jednego bloga usunęła się po 2 postach.

      Usuń
    11. nr.: 55730046 (nazwa: Patka)



      ♣Patka♣

      Usuń
    12. Zaproszę Cię. B)
      Jutro, bo teraz mi się nie chce xD

      Usuń
    13. Że ty też nie jesteś jej ulubioną redaktorką na emily ;')

      Usuń
  7. Ale zobaczymy. Może się tu bardziej postara.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że post taki krótki..
    Witaj! XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)