Menu

niedziela, 27 września 2015

Traktor #2 - Traktor powraca!

Cześć kochani!
Tutaj ponownie Lyene.

Dziś zaczynamy serię "Traktor"!
Wcześniej prowadziłam tą serię, ale napisałam tylko jeden post, więc dzisiaj druga część.

Seria jest dokładnie tym samym co "Top tydzień" czy "Tygodniowe top".
Będę dodawać w niej Artbook, film, look, post z forum, ciuch, animację, zwierzaki oraz MovieStar.
Traktor będzie pojawiał się co tydzień w niedzielę.
Więc zaczynajmy!
***
Top Traktorowy Artbook tygodnia
Artbookiem tygodnia jest Artbook Eweliny808:
 Genialny Artbook! Taki #kreatiw. 
Chodzi o to,żeby uzbierać wyznaczoną ilość like'ów, aby Wanda wzięła kąpiel.
Uwielbiam takie artbooki (powtórzeń tyle). Zapraszam do dawania polubień.

Top Traktorowy Look tygodnia
Lookiem tygodnia zostaje look Jesy <3 pt. ~ baby don't be shy ~  
Bardzo ładny look, choć przyznam, że te uszy dziwnie wyglądają.
Reszta dobrze się komponuje, kolorystyka również.
Czy można kupić? xd (kasy na koncie brak)
 
Top Traktorowy post z forum tygodnia
Czas na post z forum.
Cóż tam mamy?
Postem tygodnia zostaje "kłamstwo!" utworzone przez Jes43.
 Jest to gra. Zasady są wyjaśnione na screenie. 
Bardzo mi się podoba 8), a Wam?
 
Top Traktorowa MovieStar tygodnia
A MovieStar tygodnia zostaje
.
.
.
PIXI STAR!!
Nie, to żart.
.
.
.
#Flerie!
Gratuluję dostania się na bloga!
   Takie to równo przycięte, że aż wcale.
 Top traktorowy ciuch tygodnia
Ubraniem tygodnia zostaje unikatowa spódniczka Short and Feathery.
Wygląda tak:
 A na MovieStar prezentuje się tak:
 
 Jaka krótka xD.
Kosztuje 300 SC. Jest unikatem i nie jest dla użytkowników z  VIPem. 

***
Na tej kategorii zakończymy już post. Mam nadzieję, że ''Traktor" przypadł Wam do gustu.
Jeśli chcecie, aby Wasz film/art/zwierzak/look/MS pojawił/a się w kolejnym odcinku zgłoście się w komentarzach. *-*
 Swoją opinię na temat posta również piszcie w komentarzach.
Miłego wieczoru :3!
~Lyene 

22 komentarze:

  1. Dziękuję za dodanie mnie do Traktorowej MovieStar tygodnia :*
    Bardzo fajny post. :3


    ♣Patka♣

    OdpowiedzUsuń
  2. ta spodnica jest jakaś taka ścisnieta XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co napisać, może pobawimy się w tą zabawę "kłamstwo!"?

    ~Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz głupią nazwę ! xD głupi podpis i wszystko głupie !!! xdd

      * Uwielbiam grać w kłamstwo! *
      ~Rose

      Usuń
    2. Tak, żeby było wiadomo, że teraz w kłamstwo gram. Żeby czekoladka się nie obraziła :3

      ~ Rose

      Usuń
    3. Skopiowałem od Ciebie wszystkie moje filmy!

      Usuń
    4. Twoje posty są słabe, masz marną ortografię jak na ośmiolatkę!

      Usuń
  4. DiedFromYou i Ichigo Momomiy wracają do gry!! Więcej informacji na moim blogu : Figoffemsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że co? Te niefajnie osóbki. Ta Ichigo usunęła konto DFY, a osądzano SHIN!ee. One sa głupie, debilki chore.

      Usuń
    2. A ja Died mam w znaj XDDE. Ale jej koleżanka czy ktoś mi pisała że jak obejrze jej 10 horrorów to da mi unikat a nie dała #zua. Ale nadal mam ją w znaj XDDEŁ

      Usuń
  5. Mój look w traktorze *^-^*
    Te uszy... Jestem elfem xDDD nie kwestionuj tego ;p

    ~`.A
    //TheQueen
    #Bógjesttylkojeden

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje może coś być XD. Najlepiej art, ale może być film *^-^*. Nick Ciamciaramciaaa. (Bez kropki!!!)
    +A może kategoria typu blog tygodnia ^^? Zgłosiłabym się.


    ~Paula
    ~Szczerbatka
    ~Ciamciaramciaaa
    Life-in-many-worlds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)