Menu

niedziela, 20 września 2015

The game in a game. #2

Hej, z tej strony Marcia!
Więc nauka trochę mi ostatnio utrudnia blogowanie, lecz Wy pewnie już trochę o tym wiecie. Cóż... tak czy siak, ja się nie poddam. Ale to zapewne również wiecie.
Widzę, iż Nat ogłosiła nabór. Życzę wszystkim powodzenia!
A teraz przejdźmy do naszej serii, gdzie, jak zwykle, ocenimy trzy gry znajdujące się w Arkadzie na MovieStarPlanet.
Ok, zaczynamy!

Nazwa gry: Running Wizard.
Liczba love it: 14866
Zasady: W grze jesteśmy czarodziejem, który musi burzyć swymi czarami czerwone zamki, zostawiać w spokoju niebieskie oraz uważać na różnego rodzaju przeszkody. Ciekawa gra przygodowa, warto zagrać. W ów grze urzekła mnie przede wszystkim ta jakże niezwykle urocza grafika.


Nazwa gry: Madpet Volleybomb
Liczba love it: 53130
Zasady: szczerze? Nie wiem o co chodzi, za każdym razem umieram, grafika kiepska. Nie podoba mi się.


Nazwa gry: Gluey
Liczba love it: 52508
Zasady: polega na tym, aby wycisnąć jak najwięcej farbki z tubki w jak najkrótszym czasie. Ok, ale trochę nudne. W grach na MSP potrzeba rozrywki! Zwłaszcza, iż przeglądając komentarze pod tą grą zauważyłam, że jedna osoba napisała "Jak znajdę tego, co stworzył tę grę to wyrwę mu flaki".


Ok, to by było na tyle. Biegnę zbierać materiały na kolejną notkę!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. 10 min. po opublikowaniu. Chyba pierwszy raz. :p ty mieszkasz w polsce, wiec jak u cb jest np. 4 to u mnie trzecia.. u cb 12 to u mnie 11, bo mieszkam w irlandii.. po co ja to pisze?? ;o

      Usuń
  2. Nie masz ponyslow na posty, zero kreatywnosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja tego typu postów nie czytam, są nudneee.

      Usuń
    2. Mam dla Was radę ^^
      Weźcie zamknijcie ryje!^^
      Co wy na to? Ja jestem za!

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)