Menu

wtorek, 29 września 2015

Ten zaszczyt + Zrób dla mnie logo i wygraj...

OSTRZEŻENIE!  Ten post może być zbyt krótki i moze się wam nie podobac więc prosze o wyrozumiałość ponieważ jestem 'jedenastolatką z ebolą'







Dzieńdobrywieczór.


Otóż jestem tu nowa.

I ze stresu nie wiem co napisać...

W każdym razie żeby wszystko było jasne, jestem Lidqa ^^

Dopiero dzisiaj się ogarnełam że Nat mnie wybrała.

Czuję się niczym milion rubli.


Ba - dum - TSSS


Sósósósósóhar.



Pewnie napisałam post powitalny ostatnia, no ale cóż, Sajmon i te inne Flerie nie Flerie były pierwsze


Mój mózg sie przegrzał, zapomniałam że musze oczywiście wejść na gmail żeby zacząć tu pisać... .-.



(NIEE JESTES ZUA, NIE UMIESZ PISAAĆ)



Tak sie teraz czuję.

Nigdy w zyciu nie pisałam na takim blogu.






Aleeee mam nadzieje że sobie poradzę ^^


Więc tak na szybko dzisięć faktów o mej (nie) mądrej osobie!

1. Mam 11 lat

2. Jak się stresuję to mnie ściska jak by ktos mnie wyciskał niczym gąbkę. A teraz się właśnie stresuję D:

3. Jeśli ktoś nie potrafi wywnioskować jak mam na imię, Lidia, ot cała tajemnica.

4. Mam urodziny 1 kwietnia...

5. Właśnie zastanawiam się co napisać. (nienawidzicie takich faktów? :3)

6. Ja tez nie heheszki

7. Mam chomika Teodora który jest grubą szarą kulka która potrafi tylko jeść, spać, gryźć i wnerwiać mnie w nocy swoim kołowrotkiem. Boję się go brać na ręce.

8. Tak samo jak biedronek, nigdy nie wzięłam na łapę żadnej. W zyciu.

9. Jak mam na zębach aparat to mówę rózne dziwne i trudne słowa bo wszyscy sie śmieją

10. *Dziesiąty fakt dziesiąty fakt*



Mało to interesujące.

Sama bym się zawiodła na takim poście.


Więc zachęcam was do pisania pod tym postem pytań do mnie, może dowiecie się jakim szamponem myję włosy.

I konkurs na logo.


(BUU, ŹLEE, ZRÓB CZY MIEJSCA)


Ale będzie tylko jedno miejsce.
I można wygrać to:

Spoko? Ekhm.
Ale mogę wybrać osoby które dostaną ode mnie wybrany (tani, nie ma tak łatwo) unikat a ja im go kupię.

Zachęcam do MOM'u.

Ale sa warunki.

Możecie użyć tylko tych look'ów:





A tła tylko takie:




Co do cytatów sa dowolne, byleby były normalne.



Nie mam po prostu loga na tego bloga.




Czuję że mnie nie polubiliście.









~Lidqa

28 komentarzy:

  1. No to ten, bontag. Ciekawe jak piszesz posty, bo te pierwsze zawsze tak dziwnie wychodzą xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
  2. TO TY?!?!?!?! JA CIE MAM W ZNAJ O LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zaszczyt? Nie wiem jak się czujesz, może jestes zażenowana.

      Usuń
  3. A cytat moze byc po angielsku, badz innym jezyku?

    ~martyna piszaca z telefonu

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywitanie skądś kojarze...
    Tak :)
    To SHANNON ;")

    OdpowiedzUsuń
  5. Liidkaaaaaaaaaaa [aaa…] Trzymałam za ciebie, kciuki, mimo iż nie wiedziałam, że się zgłosiłaś.
    A teraz pytanie dnia i nocy, ktoś wie, jak ja ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwiaaaaaaaaaaaa-a-a-a-a-a

      (Zabrakło powietrza)

      Usuń
    2. *Tańczę xd*
      Ktoś zna moje imię!! Hyhyhyhyhyhy, jam Sylwia-Ksiądz-Milord-Kaczka. Faajnieee.
      *Piuet, szpagat i inne takie, *
      /Ksiądz Zdzisiek Sylwia

      Usuń
  6. Fajny post ;3
    Ta "Flerie nie Flerie" napisała post powitalny jako trzecia z kolei. (Mowa w 3 os. zawsze spok.) Pierwsza była Lanche, a druga Lyene. :*
    Mam nadzieję, że będzie się Nam miło współpracować na blogu.


    `P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo ja nie ogarnięta w tych internetach xD Jaki twój nick? Może zrobie bo się wkręciłam robiąc (dziś) swoje pierwsze logo xD *-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. O,hej Lidqa. Ty tu teraz będziesz pisać?
    To super! :3 Hyhyh. Pytaniaa? No właśnie,chcę się zapytać Ciebie o parę rzeczy. :
    1. Jakim szamponem myjesz włosy?? XDD
    2. Yyy.. A kiedy zaczęłaś grać na MSP? (Dokładna data,bo jam wymagająca. XD)
    3. Lubisz arbuzy? ^^
    4. Tak w ogóle jaki jest Twój ulubiony owoc?
    5. Lubisz szkołę? Ja nie,ale wytrzymam. XD
    No,no,no. To koniec. Mam nadzieję,że odpowiesz mi na te pytania. :3
    Yaaay,koniec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cię lubię .3. Też mam jedenaście lateq, PJONA! Czekam na kolejne twoje posty ^^

    ~Paulina:) ;**
    ~Ninoczkaaa (Konto z TFM)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacejszyn! ^-^ :3
    A ja moge sie zglosic na ten konkurs na logo, w sensie redaktorzy? :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Każdego sie o to pytam xdd I fajny post ;33

      Usuń
  13. Przepraszam,ale widać ,że pisze to 11-latka. Mało tekstu i to czego nienawidzę... pisania jak dziecko,które pisze(powtórzenie)pierwszy raz w życiu i nie wie,jak to robić,czyli,np.,,Lel(Lol),Koffam(kocham) itd.rozumiesz? Ty takie robisz. Ponadto przed ,,która",,,który",itp. zawsze dajemy PRZECINEK, nie wspominając już o przecinku przed, ,,że" . Nie chciałam się ciebie uczepić, wybacz jeżeli cię uraziłam,ale takie jest moje zdanie. Ucz się ucz,bo nauka to potęgi klucz:) Mówi to 14-latka,która nie dostała się do tego oto bloga!:'( Zawsze będę żałować. Pozdrawiam,cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Nie wiem,czy poprawnie napisałam słowo ,,powtórzenie',ale okej. Chce wziąć udział,jeśli tylko mogę . Gdzie, mamy cii to później wysłać i do kiedy ?

      Usuń
    2. I ebola to poważna choroba, od której można umrzeć, a ona sobie z niej tak powiem żartuje. Poza tym np. pisze się 'ogarnęłam' i raz pisze 'ę, ą, ć ' itp. a raz nie..

      Usuń
    3. Dosłownie. Pierwszy raz,ktoś się ze mną zgadza na tym blogu :))

      Usuń
    4. Jeżeli będą złe posty z jej strony to PAPA Z BLOGA, ŻEGNAMY PANIĄ xDDDEŁ Bo po co macie się denerwować i hejtować, skoro macie się uczyć i czytać super posty, np. Lanche i Jesy.

      Usuń
    5. A wiesz, że po przecinku robi się SPACJĘ, a przed wykrzyknikiem, znakiem zapytania lub kropką, NIE robi się spacji? A przed emotikoną też się robi spację. Napisałaś więcej błędów niż ona. ;') Więc sama ,,ucz się, ucz".

      Usuń
  14. Em... Wszystko ładnie, pięknie, miło mi Cię poznać. :)
    Ale... Czemu się przywitałaś ''Dzieńdobrywieczór''?
    Z tego co pamiętam, to... Używam tego powitania od ponad roku na każdym blogu.
    Jeśli byś mogła to uszanować to dziękuję. xd

    OdpowiedzUsuń
  15. "Dzieńdobrywieczór" - myślałam, że to Shannon xD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najnudniejszy post świata, czyli norma wyrobiona ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)