Menu

środa, 2 września 2015

Start of the school year + Grafik na rok szkolny

Cave Inimicum!
Po przywitaniu powinniście wiedzieć kto pisze.
Właśnie dzisiaj rozpoczął się nowy rok szkolny, dlatego też będzie post tematyczny. Przedstawię wam kilka propozycji strojów, które mogą przydać się w filmach (o szkole) oraz make-up'ów.
Dobrze, więc na początku twarze.
Na co dzień:
Klasyczna vip'owska (?) twarz (Nie zwracajcie uwagi na te powtórzenia) . Mamy tutaj lekko różowe usta, piegowaty nos, zielone oczy i różowo-brzoskwiniowy cień. Całość bardzo mi się spodobała, lekki makijaż nadaje się do szkoły. Cena jest w granicach normy.
Tutaj mamy coś dla osób bez pakietu vip. W składzie znajdziemy: różowe usta, mały zadarty nos, niebieskie oczy oraz białe cienie. Na początku miałam zamiar zrobić coś "bardziej odważnego" jednak postawiłam na naturalność. Wybrałam niebieski kolor oczu, a do tego cienie w bardzo jasnym kolorze. Myślę, że taka twarz to świetne rozwiązanie dla osób, które nie posiadają vipa, cena jest przystępna.

Na uroczystość szkolną:
Przypadkiem trafiłam na kolor malinowy (myślałam o niebieskim) i stwierdziłam, że muszę go jakoś wykorzystać. Tak oto powstała ta śliczna twarz, w której składzie znajdziemy: różowe usta dla vip, zwyczajny nos, oczy w kolorze oliwkowym oraz malinowe cienie. Nie chciałam, żeby było nudno dlatego też użyłam tych cieni (I te powtórzenia ♥):
Zaskoczeni? Ja bardzo. Nie przypuszczałam, że uda mi się zrobić ładną twarz z właśnie nimi.
Przyznaje wyszło dość dziwnie. Tutaj nie szalałam zbytnio z kolorem ust, ale za to z make-up'em. W skład wchodzą: różowe usta, mały zadarty nos, duże niebieskie oczy oraz biało-czerwony cień. Cena za całość jest jak najbardziej okey. 

Na imprezę/dyskotekę szkolną:

Tutaj mamy coś dla vip'ów. Wybrałam usta w mocnym odcieniu różu oraz kontrastujące miętowe cienie. W skład twarzy wchodzą: usta dla vip, piegowaty nos, zielone oczy oraz tak jak napisałam miętowe cienie. Całość bardzo mi się podoba, a wam?

Cudo! Po prostu cudo! ^^  Tym razem zmieniłam kolor ust na bardziej malinowy niż przedtem, pomyślałam też o make-up'ie. W skład twarzy wchodzą: usta, zwyczajny nos, szaro-niebieskie oczy oraz dwu kolorowe cienie. Jeśli chodzi właśnie o kolory na oczach (?) wybrałam połączenie białego z niebieskim. 

To już wszystko w temacie twarzy, teraz przejdźmy do looków.
--------------------------------------------------------------------------------
Na uroczystość szkolną:
Jest to typowe połączenie kolorów, w których (przynajmniej u mnie tak było i jest) powinny być ubrania na wszelkiego rodzaju uroczystości szkolne. W tej stylizacji postawiłam na styl "dziewczęcy" myślę, że wyszło całkiem ładnie. Cena looka wynosi 2900 sc, mogą go zakupić osoby z pakietem VIP jak i te, które go nie posiadają.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Classy Sassy (650sc)
  • Ubranie - Feathered Glitter (600sc)
  • Buty - Brides Maids Elegance (600sc)
  • Dodatki - Iconic Bow (450sc) oraz Square Metal (300sc)


--------------------------------------------------------------------------------
W tej stylizacji postawiłam na bardziej oficjalne połączenie. Wybrałam włosy upięte w kok oraz koszulę z marynarką. Całość jak najbardziej nadaje się na apel itp. Look kosztuje 2600sc oraz 4 diamond, mogą go zakupić użytkownicy posiadający pakiet VIP.

Look został stworzony z:

  • Włosy - Tied Up (700sc)
  • Ubranie - Summer Love (4dm) oraz Vote For Me (550sc)
  • Buty - Cool Off (600sc)


✒✏✒✏✒✏✒✏✒✏✒✏✒✏✒✏✒✏✒✏✒
✂   ✂   ✂   ✂   ✂   ✂   ✂   ✂   ✂   ✂

Pora na drugą część posta czyli grafik na rok szkolny. Co prawda dostałam już plan lekcji, ale zapewne ulegnie on zmianie. Posty będę w stanie pisać 1-2 razy w tygodniu, dlaczego tak mało? Jak już chyba kiedyś wcześniej wspominałam (a może i nie...) w tym roku idę do 1 gimnazjum. Dojdzie mi wiele nowych przedmiotów, poza tym jak na razie prawie nikogo nie znam, więc chciałabym "zyskać nowe towarzystwo". Nie sądzę, że znajdę czas na naszą różową gierkę.
--------------------------------------------------------------------------------
To by było na tyle.
Pozdrawiam
~Aga
Jesy <3 | Jess | Marsowa ♥
Muszę zrobić jakieś nowe szkolne/jesienne logo...


14 komentarzy:

  1. Pierwsza! I stylizacje ładnie ci wyszły c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mogę zrobić Ci logo c:.
    Podaj maila :3.
    `Sara00051

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesymsp@gmail.com (pisałam do ciebie i wysyłałam Ci z niego twoje logo c; )

      Usuń
    2. Heh, zapomniałam xd.
      `Sara00051

      Usuń
  3. Aga, czekałam na twój post.
    Opłacało się ^^
    Na prawdę śliczne twarze jak i looki.
    Pzdr.

    Jaija001

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te make'upy. :D
    Najbardziej podoba mi się ten drugi,nie dla VIP'ów.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,myślałam,że mało osób zmienia kolor brwi,a tu proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie postanowiłam, że coś zmienię. Zmiana koloru brwii była świetnym rozwiązaniem, bo bardzo mało osób to robi.

      Usuń
    2. Osobiście na msp mam brązowe brwi.Niestety inne kolory oprócz czarnego i brązu za ładnie nie wyglądają.

      Usuń
  6. Ja jak na razie mam czarne, ale być może zmienię. ~*~
    Niestety, a szkoda bo dużo osób (właściwie to chyba większość) w realu ma brwi w jasnych odcieniach brązu itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy piost - czekałam na wpis od ciebie.
    Bardzo podoba mi się pierwszy look, być może go kupię. Jeśli chodzi o twarze wszystkie są świetne, ale wygrywa ta dla vip na uroczystość szkolną! Nie pomyślałabym, żeby wykorzystać te cienie.
    Ogólnie Aga myślę, że mogłabyś zrobić post/serię z ciekawymi propozycjami twarzy - chętnie bym poczytała coś w ten des.

    Pozdrawiam & czekam na więcej postów
    ~MyszQa NT
    ~ #Komentowanie z anonima na tele.. Awww ;") ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥
      Jeśli chodzi o pomysł z serią - mam już kilka rozpoczętych, a z uwagi na częstotliwość postów nie ma potrzeby brać kolejnej. Posta mogę jak najbardziej zrobić ;)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)