Menu

poniedziałek, 28 września 2015

Rozkminka na temat unikatów + Gdzie ty byłaś?

Cave Inimicum!

Z tej strony Aga, Jesy <3, Jess, Marsowa ♥, //TheQueen czy jak tam już sobie chcecie.
Najpierw chcę wyjaśnić wszystko.
 - Czemu nie pisałam przez około tydzień? Tego posta piszę już od Wtorku, ale ten tydzień był dla mnie wyjątkowo pracowity. Wszystkie sprawdziany zaplanowano na mniej więcej 3 - 4 dni. Nie chcę w tym roku mieć kiepskiej średniej.
 - Zostaje w ekipie redaktorów? Zostaję. Ten blog jest dla mnie ważny i nie mogę go od tak zostawić.
- Jeden post na tydzień, czy to nie za mało? Tak, uważam iż to bardzo mało. Postaram się pisać 2 - 3 posty. Jednak nie chcę by zawierały one tylko np. jakiś look i jego opis.
- Co z seriami? Wszystkie nie licząc "History of MSP" oraz "Look'u inspirowanego" anuluje.
To chyba już wszystko, jeśli o czymś sobie jeszcze przypomnę - uaktualnię posta.

Dobrze, a teraz pora na przygodę! drugą część posta czyli - rozkminka na temat unikatów.
Zaczynamy od poradnika - Jak zarabiać na rzadkie ubrania?

  • Pieszczenie zwierzaków
Dzięki temu sposobowi można zarobić 1000 StarCoins w godzinę! Pisałam kiedyś posta z nickami osób, które mają pełno zwierzaków, oto i on >>KLIK<<

  • Zakładanie kont.
Więc tak, na początku logujemy się na swoje konto. Klikamy w ikonę przyjaciół >> Szukaj przyjaciół lub Prośby >> Zaproś przyjaciół i otrzymuj SC
*tak wiem bardzo profesjonalny screen ;")*
Po kliknięciu ukaże na się nowe okno:
Zamiast e - maila przyjaciela podajemy swój. Teraz pora zalogować się na pocztę i odebrać wiadomość.

Klikamy w link, który przenosi nas na stronę główną.
Tworzymy nowe konto o łatwej do zapamiętania nazwie. Ja wybrałam skrót: T - tydzień U - unikatów.
Teraz pozostaje tylko wykonanie misji, aktywności. Za ich zrealizowanie zarobicie około 2300sc dlatego też warto oglądać filmy (najlepiej swoje) - dzięki temu uda wam się wbić szósty level potrzebny do wysyłania prezentów. Dodatkowo można potwierdzić swój adres e - mail co da nam 300sc zysku!
Sc na dodatkowym koncie - 2700sc
Sc na naszym koncie - ok. 250sc
Łączna ilość - ok. 2950sc

Konta najlepiej robić "hurtem". Myślę, że 10 - 15 to wystarczająca ilość.
Sc za zrobienie 10 kont - około 29500sc
Sc za zrobienie 15 kont - około 44250sc

  • Robienie 12 - sekundowych filmów
Aby wszystkie wasze filmy zyskiwały maksymalną ilość sc za ocenę 5/5 trzeba spełnić takie oto warunki:
- Maksymalna ilość moviestar w filmie (osoby posiadające pakiet vip - 8, te bez niego - 6)
- Wasze dzieło musi trwać co najmniej 12 sekund (6 klatek filmowych)
- Każda moviestar musi wykonać przynajmniej 6 ruchów

Wtedy ocena 5/5 = 25sc (maksymalna ilość) za wejście 


To chyba najpopularniejsze sposoby. Teraz zajmę się oceną unikatów z trwającego tygodnia.
  • Exclusive Pierced 


 Ten unikatowy kolczyk na nosie prezentuje się świetnie! Uwielbiam małe dodatki. Jego cena (jak większości unikatów) jest atrakcyjna. Moja ocena? 10/10 Wspomnę jeszcze tylko, że rok temu podczas tygodnia unikatów pojawił się bardzo podobny dodatek:

  • Short and Feathery 



Short and Feathery zwana też spódniczką Fedi była bardzo popularna na Niemieckim serwerze. Zaś u nas posiadało ją mało osób. Cena jest przystępna, ubranie pasuje do wielu rzeczy to też moja ocena 10/10

  • School Girl

Już kiedyś opisywałam to ubranie. Wspominałam wtedy m.in. iż modom kiedyś nie zależało tak na sc. Dowodem na to jest cena 400sc za spódniczkę + buty. Dzisiaj zapłacilibyśmy około 1000sc. Jeśli chodzi o samą grafikę to jak widać jest kilka błędów (niedociągnięcia widoczne na 2 scr.), przyznaję 9/10
  • Tears of the Clown

Jak sama nazwa wskazuje jest to górna część garderoby Clowna. Osobiście twierdzę, że bluzka wygląda jak ubranie dla płci męskiej i nie wiem czemu znalazła się w sklepie dla dziewcząt. Może i ona znajdzie swoich zwolenników? Jednak ja daję 5/10
  • Je t'aime Paris


Wyżej zaprezentowaną bluzkę już niegdyś opisywałam. Tworzyłam z nią nawet stylizacje, ale to tylko tak na marginesie. Mimo starej grafiki ubranie urzekło mnie , to też stawiam 10/10
  • Arabian Nights


Tutaj mamy bluzkę, która zdecydowanie liczniej występowała na naszym serwerze. Bardzo podobają mi się te złote elementy na rękę dołączone do ubrania. Zakupiłam już jej kilka egzemplarzy, moja ocena 10/10
  • Tribal Tattoo


Znów mamy rzecz bardzo popularną na Niemieckim serwerze, jest nią tatuaż. Takie drobne dodatki świetnie prezentują się przy np. strojach kąpielowych. Myślę, że jedynym minusem jest fakt iż trzeba za niego zapłacić diamentami. Przyznaję 8/10
  • Nose-to-Earring


W zasadzie o tej rzeczy mam takie samo zdanie jak o tej wyżej. Szkoda, że trzeba płacić za nią diamentami. 8/10
  • Arresting Shoes


 Są to "nowe" buty dodane do tygodnia unikatów od dwóch lat. W sumie nie za dużo można o nich powiedzieć. Grafika wygląda na bardzo przestarzałą, co zachęca do kupna osoby kolekcjonujące rzadkie rzeczy. Cena to 250sc, niby wszystko na plus, a jednak na MSP są już bardzo podobne buty:
 Cóż mogę postawić? 8/10

  • Big Foot


Big Foot to jak sama nazwa wskazuje - duże stopy. Jest to chyba najgorszy unikat dodany przez moderatorów. Ocena? 2/10 2 punkty za rzadkość! 

  • Chicken LEGS

Nazwa sugeruje, że mają być "nogi kurczaka" jednak myślę, że ubranie bardziej pasuje do określenia spodnie/leginsy. Ocena 9/10

  • Frilly and Lacey

Jak widzicie jest to (jak dla mnie) zwyczajna bluzka na ramiączkach. Ogromnym plusem jest jednak cena - 200sc. Ocena 7/10

  • Cute Bow Shoes

Są to baleriny będące co roku na tygodniu unikatów. Myślę, że prezentują się całkiem nieźle, kokardki dodają uroku. Powinny się świetnie sprawdzić w dziewczęcej, lekkiej stylizacji. Ocena - 10/10

  • Lovely Flourish

Powiem szczerze, że widząc ten malunek po raz pierwszy w sklepie bardzo się zdziwiłam. Nie miałam z nimi nigdy wcześniej styczności. Jestem pozytywnie zaskoczona, uważam, że można do ciekawie wykorzystać 10/10

  • VIP La Boheme 

Włosy gościły już rok temu na tygodniu unikatów, dlatego też nie mają już takiej wartości jak kiedyś. Mimo to bardzo mi się podobają, 9/10. A wy co o nich sądzicie?

  • Cute Frills

Powiem szczerze, że liczyłam na brak tej spódniczki. Jest ona już trzeci raz podczas tygodnia i sądzę, że jej wartość znacznie spadła. Sam krój jest niezły, więc ocenię 7/10
  • Diamond Cap

Z tą czapką jeszcze się nie spotkałam. Przypuszczam, że pochodzi ona z jakiegoś pakietu vip. Czy jest ładna? Moim zdaniem niekoniecznie. Ocena 5/10
  • Buttetfly

Jak nazwa wskazuje jest to "motyl". Cena dodatku jest atrakcyjna. Sądzę, że warto go zakupić. Moja ocena - 10/10
  • Uptown Girl

Szczerze mówiąc jestem bardzo niezadowolona z obecności tych włosów. Przed tygodniem unikatów oddałam za nie sporo rzeczy, ale teraz każdy może je mieć. Myślę, że tak się czują wszyscy zbieracze unikatów. Wracając już do samej fryzury, jest ładna to też stawiam 10/10
  • Ballerina

Owa sukienka występuje już trzeci raz na tygodniu unikatów. Bardzo straciła na wartości, ale nadal jest popularna. Sam krój sukienki pasuje (jak mówi nazwa) do baletnicy. Strój z pewnością przyda się w filmach, 10/10

  • Web of Lies

Opisywałam już kiedyś ten unikat, wydaje mi się bardzo ciekawy. Jak na początki gry kiedy ubrania miały raczej proste kroje z kilkoma cieniami, ta bluzka się w pewnym sensie wyróżnia. Ocena - 10/10

  • Peincess Toes

Kolejny rodzaj balerin. Tak jak te poprzednie nadają się do lekkich, dziewczęcych stylizacji. Mam już od dwóch lat kilka par w szafie, ale myślę, że ten unikat nie stracił bardzo na wartości - 10/10

  • Miss Ballerina 

Nazwa mówi nam, że jest to spódniczka baletnicy z czym się w 100% zgadzam. Całość trafia w mój gust nie licząc lekko niedopracowanych rajstop, 8/10

  • I <3 Boonies

Pamiętam, że pod postem, w którym opisałam tą bluzkę komentarze wskazywały na wasze zdziwienie. Większość z was nigdy nie widziała jej na oczy. Cena - 200sc zachęca do zakupu. Całe ubranie jest urocze, nieprawdaż? 10/10

  • Big Scarf

Nazwa mówi nam o "dużym szaliku", ale szczerze nie jestem co do niej przekonana. Dal mnie to bluzka/sweter. Cena 375sc jak za ubranie, na którym są dwa paski i apaszka jest atrakcyjna, 10/10
  • Love Supreme 

Czapka pochodząca z walentynkowego vipa podajże z 2013 lub 12 roku.
Wszystkie boonie, rzeczy i ubrania z vipa na rok moim zdaniem po przywróceniu nie mają żadnej wartości. Ocena 5/10

  • Woolen Cape 

Owe poncho od zawsze mi się podobało. Cóż więcej dodać? 10/10

  • Mermaid Fake Tattoo

Popularna "syrenka na rękę", po raz drugi będąca w tygodniu unikatów. Kiedyś widząc ją u kogoś było wielkie "WOW", a teraz? Zwykły mało cenny unikat, którego posiada 3/4 moviestars - 5/10

  • Barb Wire Fake Tattoo

Wyżej widoczny tatuaż był dostępny już rok temu, ale zawierał błąd, który uniemożliwiał zmianę koloru. W tym roku modzi dopracowali wszystko i po zakupieniu nie zmienia on koloru na szary. Czy opłaca się kupić tak mało widoczny dodatek? Szczerze powiedziawszy nie wiem, ale może da się go jakoś wyeksponować? Ocena 6/10

  • Mom Fake Tattoo

Popularnie "serduszko MOM" straciło na wartości dokładnie rok temu kiedy to pojawiło się w tygodniu unikatów. Jednak myślę, że warto zakupić owy tatuaż, 8/10

  • Bow-dacious Babe

Dla niektórych jest to strój kąpielowy. Dla mnie prawie bezwartościowe ubranie. Ocena 3/10

  • Antlers

Jest to nowość na tygodniu unikatów. Przypomina mi ozdobną opaskę na święta (?) Cena mogłaby być lepsza, ale w końcu unikat to unikat - można za niego zapłacić. Ocena 9/10

  • Shirtingsuit

Widziałam go już kiedyś wcześniej, o ile pamiętam chciałam go kupić. Byłam bardzo zawiedziona tym, że się nie dało. Cieszę się, że jest teraz dostępny. Ocena 10/10

  • Halloween Girls Hair

O tym unikacie mogę nie wiele powiedzieć. Nazwa sugeruje, że pochodzi z motywu lub pakietu vip na Halloween. Włosy podobają mi się, 10/10
Dobrze więc co polecam zakupić?  Dałaś prawie wszędzie pozytywne oceny...
  • Spódniczkę Fedi
  • I <3 Boonies
  • Web of Lies
  • Woolen cape (poncho)

Wszystkie te ubrania bardzo mi się spodobały. Mam już po kilka egzemplarzy w szafie.
Ukryte unikaty - czyli co i jak.
Podczas tego tygodnia unikatów pojawiły w sklepie - nie licząc tych z motywu - inne wyjątkowe ubrania. Gdzie je znajdziecie? Najlepiej szukać ich w zakładce "TOP" oraz na ostatnich stronach zakładek np. bluzek/topów.
Oto kilka zdjęć gdzie, co ja znalazłam:






Przepraszam za takiego krótkiego i dla większości pewnie nie ciekawego posta.
Został mi jeszcze angielski do odrobienia...
Postaram się jutro, napisać coś lepszego. Tym czasem zapowiadam wam mały tag, emm, jak to się nazywało?  a mianowicie pytania i wyzwania. Pytania mogą dotyczyć wszystkiego czy to gry w MSP czy realnego życia. Jeśli chodzi o wyzwania, proszę o coś stosownego za co np. nie zbanują mi IP w naszej gierce. Wszystkie propozycje itd. piszcie pod tym postem lub do mnie na pocztę.

Dobrze to chyba już naprawdę wszystko.
Pozdrawiam
~ Aga
Jesy <3 | Jess
//TheQueen
#Bógjesttylkojeden
Dziś żegnam się prezentem dla Dominiki z okazji jej urodzin. Chcecie może poradnik jak przerabiać animacje, mimikę twarzy moviestar itp.?

45 komentarzy:

  1. Piszesz super posty! ;)
    Tu ta, która ci przeszkadzała wczoraj wieczorem
    na msp. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post czekam na więcej **:
    Na poczcie zadam ci pytania *^-^*
    ~ Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Jesy 90 zdjęć, długi post... Pytania zadam ci na pocztę, a jeśli chodzi o ten poradnik, bardzo bym chciała nauczyć się przerabiać animacje. :)

    ~Mala Tyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej jak zawsze super post <3

    Widać, że narobiłaś dużo ....eeee skrenów? XD



    Nwm... ;-;

    A mogłabyś w kolejnym poście zrobić unikatowe looki? O ile jeszcze będą xd

    Zależy kiedy dodasz post ;33

    Moim zdaniem ten post nie był krótki....

    Wręcz przeciwnie był długi c:

    A więc...

    Pozdro
    ~ Pani MalinQa
    Czy tam
    ~ Gabi XD

    Ach mam nowe pożegnanie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze dodali chyba dziś serduszka na noge ^^

      Usuń
    2. właśnie zauważyłam xDDD
      Oczywiście moim zdaniem nie potrzebnie no, ale...
      Straciły już wystarczająco na wartości.

      Usuń
    3. Nom :c

      Prawie każdy je ma :c

      Ale w sumie mogli ich nie usuwać bo są śliczne *-*

      Modzi ,, napisali '', że powiedzmy ,, wysłuchali nasze prośby i dali te serduszka '' ale super tłumaczenie xd

      Usuń
  6. JEŻELI NIE ZROBISZ PORADNIKA TO OSOBIŚCIE CIĘ ZABIJĘ.
    TAK.
    SUPER POST I WGL.
    UPS.
    KAPSLOK.
    WALIĆ.

    AAAAAAAA.
    XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;")
      Mieszkam na zadupiu - nie znajdziesz mnie xd

      Usuń
  7. Ogłaszam, iż mi zimno.

    ~ Wiadomość życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też w tej chwili nie, ale zazwyczaj jest mi zimno (y)

      Usuń
  8. Świetny post <33 Ciekawy, dopracowany... Taki jak Twoje. Oo, widzę Szymon zaprosił do znaj? To Szymon, nie mylę się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale to było dawno xd prawie tydzień temu (y)
      Nie miałam vipa i nie mogłam przyjąć.

      Usuń
    2. No, ale czasy się zmieniły i mam już FEJMA SZYMONA w znay

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Zrób poradnik , zrób , zrób xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Nie bo zaraz Tap madel i będę oglądać wolińskiego i endrjuu ;*

      Usuń
    2. Ey! Endrjuu jest mój, pamiętaj! XDDD A tak właściwie to jest Andre. Dzisiaj mówili na niego Andrzej, ale w pierwszym odcinku jak był to Kupa powiedziała na niego Endrjuu, więc jak dla mnie będzie Endrjuu forever <3 B)

      Usuń
    3. Hah, no dobra xDDDEŁ ale Woliński jest mój *^-^*

      Usuń
  11. Jeju, świetny post! I te logo ze mną *U* ♥ Chyba mój post z podziękowaniem zaginął gdzieś ;/
    Zrobie kolejny, a co tam xd
    `Doma

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyt : Co lubisz robić, poza msp ? , Jakiego typu filmy na msp,ci się najbardziej podobają ?,Dla czego i kiedy zaczęłaś tutaj pisać ?, Wyzw.: Zrób przynajmniej 4 looki ( ze swoich ubrań) ,które będą najbardziej upodabniającę do poszczególnych gwiazd ( Nie można dokupywać z sklepu !) Dasz radę? ;&

    OdpowiedzUsuń
  13. Jessus,jaki długi post. *o*
    I fajnyy. Serio,dowiedziałam się o tych "ukrytych unikatach" dopiero wtedy,gdy weszłam przypadkiem w "TOP". XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty masz krótkie posty? Ciekawe jak wygląda długi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla mnie jest mało treści opisującej unikaty. Często też gdy piszę post wydaje mi się on gorszy niż np. po ponownym jego przeczytaniu za 3 dni.

      Usuń
  15. Zauważyłam dwa błędy: zamiast ,,zostaję" napisałaś ,,zostaje", a zamiast ,,cieszę" napisałaś ,,ciesze".
    ~`h

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za poinformowanie mnie o tym.
      ~ Błedy już poprawione ~

      Usuń
    2. Ok. ^^
      P.S Super fajny i długi post. ^-^

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)