Menu

wtorek, 29 września 2015

Prawie jak ze sklepu - Design Studio!

Hejsy!
(Nowe przywitanko, xd. Tu Lyene.)

Ogólnie przepraszam, że post jest w nocy (dwudziesta, tak bardzo noc). No bardziej pod wieczór.
Wróciłam ze szkoły o 15, potem na angielski i tak wyszło. Następnym razem postaram się pisać posty trochę wcześniej. I ten teges. Co tam u Was? Jakieś nowinki?

W tym oto dzisiejszym poście (wtf) zajmiemy się tworzeniem ubrań w DESIGN STUDIO!
Jak wynika z tytułu postaram się upodobnić ubrania z DS do ubrań ze sklepu.
To co? Możemy zaczynać? Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk!!!11 

Na początku postaram się odwzorować jakąś sukienkę.
Tak więc, lel screen.
Sukienka ze sklepu:
Niebieska sukienka z różowych fartuszkiem.
Teraz przedstawię Wam moją wersję z Design Studio:
Stwierdzam, iż bardzo trudno jest upodobnić takie coś. Bosz, jaki temat posta wybrałam, lel. 
Dużo czasu szukałam czegoś fartuchopodobnego. W końcu dałam jakiś tort, poprzekręcałam go i powstało takie coś. Szczerze, to nie jestem z tego w ogóle zadowolona. Gdybym to oceniała to dałabym sobie 2/10.

Teraz upodobnię spodnie.
Ze sklepu:

Fajne spodnie xD. To raczej będzie łatwo odwzorować (tak mi się wydaje).

Teraz czas na DS:
Co za żal, nie można kilku "naklejek" na jedną rzecz :(
Musiałam niestety zrobić wersję tą,
ponieważ nasze piękne Design Studio nie pozwala na dodawanie więcej tych samych elementów na jedną rzecz.
Wyszło to tak. Z tego również nie jestem zadowolona, aczkolwiek jest lepsze niż poprzednie. (Albo i nie)

*Teraz uświadomiłam sobie jak te spodnie wyglądają (kształt)*

Kolejnym ubraniem, które odwzoruję w DS będzie bluzka.
Sklep:

DS:
 Z tej wersji jestem najbardziej zadowolona.  Szkoda, że nie dałam tego większego, żeby wychodziło na ramiona, moja strata. Znalazłam jakiś kwiatek, wlepiłam xd go na samą górę i wyszło to. Uznałam, że może być.
~~~~

Teraz przedstawię Wam niektóre zalety oraz wady Design Studio.
Zalety:
-Tworzenie własnych ubrań
-Kreatywność
-Polepsza (nie wiem jakiego słowa użyć) się nasza umiejętność tworzenia czegoś
Wady:
-Niektóre elementy powinny być bardziej dopracowane (czyli chodzi mi o to, że np. powinna być możliwość dodawania więcej "nalepek" na jedną rzecz).

Według mnie wada jest tylko jedna.
~~~~
Przyszedł już czas, aby zakończyć tego posta. Mam nadzieję, że się podobał.
Jeszcze takie pytanie: Co sądzicie o Design Studio?
Zapraszam do pisania komentarzy z odpowiedziami!

Pa!
Miłego wieczoru :3.
~Lyene 

7 komentarzy:

  1. Nom, mi też najbardziej podoba sie wersja trzecia (*^▽^*)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i pomysł. Przeczytałaś to w roboczych, że HoN i YT ludzi z MSP moje? xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
  3. Hyhy,ładna ta trzecia bluzka. I jaka podobna! *u* Dobra,koniec zachwycania się.. XD
    W każdym razie. Co ja sądzę o Design Studio? Hmm.. Może być. I tyle. XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)