Menu

niedziela, 27 września 2015

♣ Powitanie ♣

Haiyo!

Z tej strony osoba, której nikt jeszcze nie zna- Flerie!
Na początku chciałabym bardzo gorąco podziękować Nat za to, że dostałam szansę pisania na tak sławnym i wspaniałym blogu. Jest mi niezmiernie miło, iż mogę wykazać się pisząc tu. Myślałam, że taka niedoświadczona osoba- jak ja nie otrzyma możliwości blogowania. Będzie to zatem mój pierwszy główny blog, na którym zacznę swoją przygodę. Mam nadzieję, że pisanie tutaj da mi wiele radości.
Z góry chciałabym podziękować osobom, które:
- Trzymały za mnie kciuki, a dokładniej: Jesy MSP, Luiza MSP i Paulinie Kozub za miłe komentarze pod moim zgłoszeniem.
- Wygrały konkurs na redaktora, a także tym- przegranym. Nie martwcie się Wam też się uda w przyszłości.
 

♣ O mnie ♣

Nazywam się Patrycja, ale mówicie mi Patka. Mam 12 lat, a urodziny obchodzę dziesiątego października. Posiadam długie, brązowe włosy i piwne oczy. Mam dokładnie 154 cm wzrostu i ważę 44 kilo. Chodzę do pierwszej gimnazjum, więc mój grafik będzie nieco napięty, ale nie oznacza to małej aktywności na blogu. Interesuję się graniem w gry typu: Until Dawn, FNaF, Outlast, Dying Light- czyli typowe, klimatyczne horrory z cząstką interesującej jak i porywającej fabuły. Jestem także molem książkowym, który z dechem (?) w piersiach 'zjada' następne strony, mówiąc- "Chcę więcej!". 
Osobiście uwielbiam rysować, więc mogłabym poprowadzić mini serię. (chwilowo zastanawiam się nad tą serią)


♣ O moim koncie ♣

Na MovieStarPlanet gram prawie od samego początku co oznacza, że wiem dość trochę na temat tej gry. Niestety, ale wszystkie konta usunęłam, myśląc, że nie zagram w to już nigdy. (pamiętaj: Nigdy nie mów nigdy!) Założyłam konto na potrzeby bloga- #Flerie. (bez kropki)
Obecnie posiadam 4 poziom, ponieważ konto założyłam ok. 2 godziny temu.
Możecie zapraszać. Przyjmę każdą osóbkę, która wyśle mi zaproszenie.

Tak wygląda moje obecne konto. Wiem, jestem mistrzem paint'a.


♣ Blogowanie + Grafik ♣

Otóż jak już wspomniałam- bloguję od teraz, więc moje umiejętności poznacie z biegiem czasu.
Jako, iż jestem początkująca chciałabym prosić o wyrozumiałość, ponieważ moje posty nie będą idealne jak u osób, które piszą od kilku lat.
Mam nadzieję, że polubicie mój styl pisania, którym wyrażam siebie samą.

Oto mój grafik:

Pon.- ☻
Wt.- ☺
Śr.- ☻
Czw.- ☺/☻
Pt.- ☺
Sb.-☻
Ndz.- ☻

Legenda:
☻- Tak (post będzie)
☺- Nie (posta nie będzie)

Oto serie, które poprowadzę:

° Look w moim wydaniu
° Porady modowe (?)
° Detektyw Flerie na tropie
° Coś tu nie gra (niespodzianka)
° Szalona stylizacja, post na luzie
° Nauka japońskiego z nutką MSP
° Logo na topie (seria, w której robicie sobie logo i wysyłacie mi je, a następnie komentatorzy nadają miejsca od 1 do 3)

♣ Kontakt ♣ 

Osoby, które chciałyby się ze mną skontaktować niech piszą na:

GG: 55730046 (nazwa: Patka)
MSP: #Flerie
IG: xfleriex
E-mail: creamelle@onet.pl / xfleriex@gmail.com


♣ Pożegnanie ♣

Oto nadszedł czas Naszego rozstania. 
Widzimy się jutro w następnym poście.
Ale, ale... macie prawo wyboru tematyki/serii do następnego posta. (wszystkie z proponowanych serii, które przedstawiłam nieco wyżej)

Z góry przepraszam, że post jest tak masakrycznie krótki, ale to na szczęście tylko powitanie. :)


Baiyo!

♣Patka♣


25 komentarzy:

  1. No hej Patka ^_^
    Powodzenia!
    _ Paulik.
    * Rupag. :3 *
    A na MSP Pauli2k *^_^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! ♥
      Zaprosiłam na MySyPy :*


      ♣Patka♣

      Usuń
  2. Będziesz na pewno świetną redaktorką.
    Trzymam kciuki.

    ~Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥


      ♣Patka♣

      Usuń
    2. Przyjmiesz zaproszenie na MSP?
      Nick: Mala Tyna

      Usuń
    3. Też Cię zaproszę, kiedyś... Jak wejdę xDDDEŁ

      Usuń
  3. Hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyyyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhy motylki były w housie
    _ Paulik, który pisze ten kom z telefonu.
    - Serio?
    - Tak.
    - Brawo ty!
    - Brawo ja B)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ey, ludu mój od jutra KONKURS NA KOMENTATORA MIESIĄCA! Cieszcie się, bo nagroda główna to rola u mnie + 20 prezentów z listy za 100 tyś SC! CHCECIE?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grubo, grubo Szymon. Lecisz po całości kolego z bloga *O*


      ♣Patka♣

      Usuń
    2. No tak, tak koleżanko z bloga, ale to nie dla redaktorów.

      Usuń
    3. Jutro napiszę o tym w poście, a Nat doda magię!

      Usuń
    4. Wygram to! Tyle że na liście może być 12 prezentów *w* ale i tak mi się to podoba! *-*

      Usuń
    5. 12? Wiem, to dam z drugiego konta i będzie ok. A może nie wygrasz. Są zasady xDDDEŁ NO MOŻE WYGRASZ

      Usuń
  5. Hmm, bardzo fajny post! :) Zaproszę cię do znajomych.
    ~Cevelle

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój post wcale nie jest krótki. Jak na początkującą osobę, piszesz bardzo dopracowany, kreatywny i ogólnie świetny pierwszy post! Oby tak dalej. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słówka. ♥


      ♣Patka♣

      Usuń
  7. Hyhyhyhy. ^^
    Okej,nie ważne..
    Witaj,Patka! XD
    Fajnie,że będziesz tutaj pisać! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyyhyhyhyhyyhyhyyhyhhyhhhhyh hhhyh Hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyyhyhyhyhyyhyhyyhyhhyhhhhyh hhhyh Hyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyhyyhyhyhyhyyhyhyyhyhhyhhhhyh hhhyh

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)