Menu

środa, 2 września 2015

Plan lekcji + Blog vs Blog.

Hej!
Dziś rozpoczęcie roku, a jutro szkoła. Ludzie, wczoraj było zakończenie! A tu jednak pani, którą będziesz widziała  na co dzień ( prawie ) daje Ci plan lekcji. Dlaczego Pan Czas nie może przedłużyć wakacji? Dobrze przedstawię mój plan lekcji. Jakby co idę do 1 gimnazjum. Jednak nowa wychowawczyni wydaję się być sympatycznym człowiekiem. Do moje klasy chodzą bliźniaczki - Róża i Marlena. Gadałam z nimi. Też wydają się być miłe. Oto mój plan lekcji:

PONIEDZIAŁEK

  1. Matematyka
  2. Polski
  3. W-F
  4. Angielski
  5. Rosyjski
  6. EDB
  7. Fizyka
Nawet spoko.
WTOREK
  1. Matematyka
  2. Fizyka
  3. Historia
  4. Godzina wychowawcza
  5. Informatyka
  6. W-F
  7. Polski
Znowu 7 lekcji.
ŚRODA
Od 8:45
  1. Rosyjski
  2. Technika
  3. Muzyka
  4. W-F
  5. Polski
  6. Matematyka
Yeahh! 6 lekcji.

CZWARTEK

  1. Chemia
  2. Historia
  3. Rosyjski
  4. Angielski
  5. Matematyka
  6. Geografia
  7. Polski
7 godzin bez wułefu. XDD

PIĄTEK
  1. Biologia
  2. Matematyka
  3. Polski
  4. Informatyka
  5. Wułef
CZEKAM NA PIĄTGI! Kocham dyrektora! Super plan!
2.09
PS: Skopiowałam ten plan i wstęp z bloga Kathey, z mojego posta!
Dziś Blog vs Blog!

Wzięłam blogi:
- blondynkawiternetach.blogspot.com
- cukierkowa-planeta.blogspot.com
- dagiisiazmsp.blogspot.com

Tak, dziś oceniam 3 blogi. W następnym poście tej serii będzie więcej.
Oceniam:

  1. Częstotliwość
  2. Nagłówek
  3. Ortografia
  4. Ogólny wygląd bloga.
To idziemy od... końca? Tak, od końca.



Częstotliwość: Ostatni post pojawił się 28 sierpnia. 0/10

Nagłówek: Zaraz, zaraz. On wygląda mi znajomo... To z bloga Kathey! To naprawdę przegięcie. Kopiować nagłówki? 0/10

Ortografia i interpunkcja: Niestety nie umiesz pisać postów. Jedna notka była taka :




Jakbym miała napisać tego posta, takiego krótkiego zrobiłabym go tak:

VIP w gazetce!
Cześć!
Dzisiaj bardzo krótka notka, więc się zawiedziecie na mnie. Chciałabym poruszyć temat VIP'a w gazetce:
zdjęcie...


Mamy tu starter play + pakiet VIP. Poniżej jest instrukcja zrobienia VIP'a.
~Smalec

Gdzie się prezentuje lepiej? U Dagusi czy u mnie?
Niestety muszę coś Ci powiedzieć prosto z mostu.
Dagusio!
Niestety jesteś za słaba na pisanie postów. Nie umiesz tego robić. Piszesz bardzo niejasne, krótkie i bez sensu notki! Gdybyś nie chodziła na wagary, wtedy kiedy jest język polski, twoje posty na pewno byłyby lepsze. Twoje posty są do dupy. Przepraszam za słownictwo.

To prawda. Hejty lecą. ^^
0/10

Ogólny wygląd bloga: Za nagłówek odejmuję 4 punkty. 10-5=5
Niestety strzałka się źle komponuje z tłem. 5-1=4
Menu też nie pasuje. 4-2=2
2/10

Razem dostałaś 2/40.
Sory, ale nie wiem jakiem cudem dostałaś te dwa punkty, bo twój blog to...
__________________________________________________________

Cukierkowa Planeta.


Nagłówek: Jest bardzo śliczny! Bardzo dziewczęcy i delikatny. Nie mogę dać inaczej jak 10/10.

Częstotliwość: Zazwyczaj pojawia się jeden post na dzień, ale czasami dwa. Jest GIT! 10/10

Ortografia i interpunkcja: Wymyśliłam, że do działu " Ortogriafia & Interpunkcja " będę wliczać schludność posta, czyli oceny posta. Np. post jest z sensem, więc jest perfekcyjny. Więc nie zauważyłam żadnych błędów. Posty czyta się bardzo miło. 10/10

Ogólny wygląd bloga: Blog jest ładny, schludny oraz czysty.  10/10

40/40! Gratulacje!


Blondynka w internetach.


Nagłówek: Arbuzowy, letni nagłówek jest zawsze spoko! Bardzo ładny nagłówek. Jednak litery wchodzą na MS co troszkę psuje efekt. Ale to tylko trzy literki. 9/10

Częstotliwość: Posty są dość często. 10/10

Ortografia i interpunkcja & schludność: Posty są obłędne. Jednak widziałam kłótnię postowo - komentarzowo. Z powodu nowej redaktorki Olki. Jednak to uznaję za nwm co. 10/10

Ogólny wygląd bloga: Jest fajnie. Bardzo dobrze dobrane kolory. Och, zjadłabym arbuza...  Zmieniłabym czcionkę bloga. 9.5/10

39.5/40! GRATKA!


Ranking:

1. CUKIERKOWA PLANETA 40/40! Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. BLONDYNKA W INTERNETACH! 39.5/40. Nieźle. Tylko pół punkta.


Pierwszy blog zdyskwalifikowałam. 

***
Moglibyście coś dać w ramach 19 lvl'u? Bardzo dziękuję!
KOMENTARZ - WIELKA MOTYWACJA!

Dziękuję za uwagę! Pamiętajcie o komentarzach!


~Smalec

21 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja mam 3 razy po 8 lekcji i dwa razy po 7. Masakra!
    Jak zawsze super post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja mam 8, mimo że to 6 klasa. Ekhem, no ten, wracam o 15:10 (a raczej kończę)...

      Usuń
  3. Rosyjski?? Myślałam, że w gim już nie ucząXDD Ale EDB mam dopiero w trzeciej klasieXD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam bloga: boymsp.blogspot.com! :)

    Super post smalec *-*
    Na szczęście ja dopiero z dwa lata :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chyba Edukacja Dla/Do Bezpieczeństwa, ale nie wiem, nie pamiętam xD
      Nie chodzę jeszcze do gimnazjum xdd
      ~#NisiaQ

      Usuń
    2. Edukacja Dla Niebezpieczeństwa. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Usuń
  6. Zgłaszam mojego bloga :) Bo, ostatnio nie wziełaś :'( Mam nadzieję,że choć teraz go weźmiesz:( Mspoczamitrzechdziewczyn.blogspot.com Proszę bardo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wezmiesz moj ? http://sweetgirlnamsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta-z-msp.blogspot.com
    Czekamy na ocenę.

    /TYNA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moze nasz? :")
    zawsze-pozytywnie-nakrecone.blogspot.com
    Moj i Julki ^^ :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie każda z nas marzy mieć VIPa :D
    Ja znalazłam sposób by mieć go ZA DARMO :3
    Tutaj jest: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuźwa przestań o tych SRIPACH TWOICH!
      1. Rozpędź się na maxa
      2. Walnij o ścianę

      Pranie mózgu skończone.

      Usuń
  11. Na prawdę cieszę się, że mój blog przypadł ci do gustu. Tak w ogóle, dziękuje, że dostałam 58 wyświetleń jednego dnia, to na prawdę miłe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Weź Bloga xDiamentowa-na-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym zgłosić bloga!
    Pretzel-star-planet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam bloga msp-moich-snow.blogspot.com
    Pewnie nie weźmiesz, ale trudno :c

    OdpowiedzUsuń
  15. Leel, rosyjski. A w dodatku 3 razy (chyba). Nie zazdroszcze
    Ja mam 1 raz niemiecki i 3 angielski...
    Ja mam 1 raz- 4 lekcje
    3 razy- 7 lekcji
    I 1 raz- 8 lekcji.
    Nawet spokoXD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)